Reggel, miután felébredtem csak feküdtem az ágyamban és a plafonomat bámultam. Na nem azért, mert olyan szép volt, hanem csak úgy, nem volt jobb dolgom.
Gondolataim szárnyaltak a fejemben, csak úgy, mint a frissen hipózott, kiteregetett lepedő a szélben. Na és hogy miféle gondolataim voltak? Mit egyek reggelire, miért válnak profi pankrátorrá a nénik a buszra való felszállás közben... Most komolyan kérdés, hogy min?
Természetesen a Chrissel kapcsolatos dolgok lepték el agyamat. Miért csókolózott azzal a lánnyal? Ez az egymillió dolláros kérdés. Ráadásul nem is úgy nézett ki, mint akinek ellenére volt a dolog. Teljesen összezavarodtam, de hát ki nem így érzett volna a helyemben?
- A francba már veled! - adtam hangot gondolataimnak.
- Velem? - hallottam meg Anya hangját.
Hirtelen odanéztem, és Anya épp az ajtóban állt egy kosár tiszta ruhával a kezében, és megszeppenve nézett rám.
- Mi? Nem! - ültem fel hirtelen az ágyamban - Csak a sulis színdarab meghallgatására gyakoroltam. Az ideges fószer szerepére hajtok. - hadováltam össze a dolgot.
- Ó, értem. - bólintott egyet - Szerintem, ha így folytatod meg fogod kapni. - bólintott egyet Anya egy halvány mosollyal az arcán.
Én visszamosolyogtam rá, de ez csak egy kínos, erőltetett mosoly volt, mint amikor a rég nem látott rokonok látogatóba jönnek és a szerelmi életedről kérdeznek mindenki előtt.
Sóhajtva visszadőltem az ágyra és folytattam az elmélkedést.
_____________
Egy újabb ebédszünet, amikor a mi kis vidám baráti körünk összegyűlik, és jobbnál jobb témákat vesézünk ki. Igen ám, csak hogy most más volt a helyzet, ugyan is meg sem próbáltam eltitkolni, hogy bizony valami nincs rendben Chrissel.
- Will... - szólt nekem Sam, amit amúgy észre se nagyon vettem - Will, kéne a szakértői véleményed.
- Mi? Miben? - néztem körbe az asztalnál ülők között.
- Már negyed órája ezen vitatkozunk. - sóhajtott Rob.
- Ha Hulk és Thor a végsőkig harcolna, ki halna meg? - tette fel Mark komolyan a kérdést.
- Hulk sérthetetlen kívülről, nem lehet megvágni, sem meglőni.... - kezdtem bele a véleményem kifejtésébe, de közbevágtak.
- Na ugye! Megmondtam, hogy Hulk haverom a nyerő! - mondta lelkesen Rob.
- De! - folytattam hangosan - Elfelejtetted, hogy Thor képes lenne villámcsapást mérni rá? Az ellen még Hulk se védett. - önelégülten dőltem hátra székem háttámlájának.
- Ez igaz. - mondta Sam pár pillanatnyi gondolkodás után. - Ez eldőlt. A szakértő megint megmondta a tutit. - veregetett vállon.
Csináltam egy meghajlás féleséget ülve, elégedetten vigyorogva.
- Egyébként, - szólt közbe Peter - nem sokára lesz az a hülye sütivásár. Ti kivel lesztek párban majd?
- Én Sammel! - kiáltott fel Rob.
- Én pedig Pete-tel! - folytatta Mark.
Én Chrisre néztem, aki vissza rám.
- Akkor, Will, te leszel Chrissel. - mosolygott rám Rob.
YOU ARE READING
Fucking real life
RomanceÁtlagos élet, átlagos suli. Ja várjunk, mégsem átlagos élet. Hogy miért? Remek kérdés. Igen, igen, tisztában vagyok vele, hogy a többi Wattpad könyvben ilyenkor ide leírkálják, hogy a suli rosszfiúja, vagy az új srác, akinek nekimentem a folyosón "f...