8.

265 21 0
                                    

Mi a lábgomba szagú franc az, hogy azt hiszem? Ez most komoly Louis? Elvileg te vagy a főorvos vagy valami hasonló kasztban lévő személy.

-Ahham, na és ő hogy van?- kíváncsiskodtam. Milyen önző vagyok! Eddig csak magammal foglalkoztam amikor lehet, hogy akivel karamboloztam komolyan megsérült, vagy mittudomén kiloccsant az agya az útra mint valami gumicukorból készült édesség amit a sarki kisboltban lehet kapni és fura eperillata van.

-Majd kérdezd meg tőle magad , úgyis mindjárt hozzák vissza a vizsgálatokról - nézett az órájára Louis. Aztán arcán hirtelen meglepettség látszódott majd gyorsan rendezte vonásait és hadarni kezdett. Az egyik volt tanárom csinálta mindig ezt, vagyis ő beszélt olyan gyorsan de mégis érthetően mint a most előttem hevesen gesztikuláló férfi.- Aztaszenteget mindjárt hozzák vissza! Sietnem kell , már fél 3 van. Majd még benézek hozzád Flóra addig ne nagyon eröltesd meg magad, csak muszály elintéznem neked is a vizsgálatokat ha már felébredtél. Szejaaaa - húzta el az a betűt miközben kilépett a kis helységből.

Hmmm ezek szerint fél 3 van és nemsokára találkozom Noname Mendessel. Szegény , már előre sajnálom, hogy olyan szobatársat kapott mint én. De mielőtt elkezdeném molesztálni a beteges vicceimmel kénytelen leszek kifaggatni, mint egy profi magánnyomozó , hogy szerinte hogyan koccanhatott össze a két kocsi.
Amikor végigvittem a gondolatmenetem, feleszméltem, hogy Alice is eltűnt Dr. Tomlinsonnal együtt. Szólnom kellett volna, hogy valószínüleg elromlott a nővérhívó gomb cucc. Puff egye fene, majd később szóvá teszem.

Kábé 10 percig kötött le az, hogy a kezemből kiálló tű műanyag részét csesztetem. Olyan kék volt mint apa szobája.6 vagy 7 éve, még együtt festettük olyanra , hárman. Azóta már számtalan folt díszeleg rajta , de ő ragaszkodik hozzá és nem hajlandó átfesteni. Megértem.

Hangos nevetésre lettem figyelmes, ami a folyosóról szűrődött be. Egyre erősödött a hang, godnolom a zajforrása közeledett hozzám. Elhaladt az ajtóm előtt de mielőtt teljesen elhalt volna visszafordult és közvetlenül az ajtóm előtt megállt. Magamban vagy ezerféleképpen elátkoztam az ajtót, vagy éppen egy ügyes varázslattal próbáltam eltülnetni és elküldeni mondjuk nyaralni melegebb égtájakra. Komolyan úgy éreztem, bármelyik pillanatban agylebeny elkocsonyásodást kapok az idegtől , úgy drukkoltam, annak reményében, hogy nyissa már ki valaki az ajtómat.

- ...Szerintem legközelebb ne tiltakozz annyira a röntgennél mert a végén kapsz pár plussz sugarat és mutálódsz valami hibrid egyeddé - nyitotta ki az ajtót egy kerekesszékes, körűbelül velem egy korú lány előtt Louis. Ki volt pirulva a sok nevetéstől. Najó , ha nem tudnám, hogy házas mivel a gyűrűs ujján egy H+L feliratú gyűrű pihen , akkor azt hinném, hogy ez a lány a barátnője.(Larry is real.Amen🙏🏿. szerk.)

-Jól van na. Csak féltem, hogy utánna nem adják vissza a fülbevalóm, mert lenyúlja valaki vagy hasonló...- akadt meg a szeme rajtam. Egy Barna lágy , derékig érő hajjal körbekeretezett meglepődött arcal találtam szemben magam. Nem ijedtem meg, hanem kedvesen rámosolyogtam és intettem , mite ő viszonozta a gesztust , majd felnézett Louisra.

Lou először a lányra , majd rám nézett. Oké ez a jelenet kísértetiesen olyan volt minta én kennék a gonosz feleség aki otthon várja este a férjét aki beállít egy idegen nővel. Na Louis , neked a magyarázkodás helyett csak be kell minket mutatni egymásnak és az nem olyan nagy kunszt.

- Na lányok azt hiszem innen már ti is meg tudjátok oldani. Flóra jövök érted 5-re és viszleg vérvételre, készülj fel lelkiekben. - hagyott minket magunkra. Köszi szépen.

-Szia. Itt Flóra Schweig, személyesen, és ezek szerint végre ébren - mutatkoztam be, ezzel elkerülve a kínos csendet.

- Aaliyah Mendes - tisztelgett mint egy katona.- Mi újság?

- Felkeltem és azóta annyi dolog történt, hogy szerintem már megtelt a belső memóriám.- vonogattam a vállam. - És veled? Te mikor keltél fel?

-Tegnap előtt. - hajtotta le a fejét - hát minden oké , el kerekesszékezgetek meg minden -motyogta.

Ekkor esett le. Itt egy 17 vagy 18 éves lány, aki max 2 évvel fiatalabb nállam és kerekesszékben ül. Miattam? Nem nem nem nem ez nem lehet

-...én tettelek mozgássérülté? - a szavak keserűen olvadtak a számba majd csepegve hullottak ki onnan. Kérlek Istenem csak add hogy nem én nyomorítottam meg szegényt , mert akkor magamat is hasonló sorsra hozom.

Hellóháj🕺 azon agyaltam, hogy eddig 2 naponta voltak részek, de elégge rövidek, csak 4000 karakteresek. Szóval mostantól úgy hoznám ezeket az agylágyító irományokat hogy hetente 1× de akkor egy viszonylag hosszabb részt. Ez tanulás ügyilrg is elfogadható lenne nekem szóval sorry guys akik szeretik a baromságaimat olvasni💕
Ezen kívül drukkoljatok nekem mert ma adjuk elő a suliban a palotás dace-t amire év eleje óta készülünk és úgy fogok kinézni mint egy kis közmunkás.🎅🏿
Namasteee🙏🏿💕✨🧦.

Várj meg! (LASSAN FRISSÜL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin