36. Charlie?

57 5 4
                                    

Onderweg naar de achtbaan kwam ik iemand tegen. Ik zag eerst niet wie het was, maar toen zag ik het, het is.....

Charlie! Wat doet hij hier? Dit kan nog wel eens fout aflopen, want ik weet niet of Jack en Charlie nog ruzie hebben. Het viel me op dat Charlie niet alleen was. Hij was samen met nog iemand, ik denk zijn nieuwe vriendin. Hopelijk is hij beter voor haar dan dat hij voor Nancy was, anders is het al weer snel uit tussen hun. Charlie liep naar ons toe. Oh nee, als dit maar goed gaat. Zijn, ik denk, vriendin liep achter hem aan. "Hey Nancy." Zei Charlie op een blije toon. Hoezo was hij blij? Was hij de ruzies vergeten? "Uhm, hallo Charlie." Zei Nancy. "Charlie, ken jij haar." Vroeg Charlie zijn vriendin. "Ja, dat was mijn vriendin, voordat ik jou had." Zei Charlie. "Oh oké." Zei ze. "Wie is dat Charlie?" Vroeg ik. "Dat is Halston, mijn nieuwe vriendin." Zei Charlie. "Ik hoop voor jullie dat het beter gaat tussen jullie dan tussen ons, Charlie." Zei Nancy. "Ik hoop het ook, maar tot nu toe wel." Zei Charlie, en hij gaf Halston een kusje. "Is er ruzie tussen jullie geweest? Vroeg Halston. "Ja, een paar grote ruzies, en daardoor was het een paar weken geleden uit tussen ons." Zei Nancy. "Oh, Charlie heeft me niks verteld over een eerdere vriendin. Waarom hadden jullie ruzie?" Vroeg Halston. "Nou, Nancy deed nogal al klef met Jack, nadat ik haar Why don't we heb laten ontmoeten, omdat ze fan van ze is." Zei Charlie. "Oh, en nu?" Vroeg Halston. "Nu is het uit tussen ons, heeft Nancy met Jack, en heb ik met jou." Zei Charlie. "En dat allemaal in korte tijd." Zei Nancy. "Wow, dat dat allemaal is gebeurd in korte tijd, wow." Zei Halston. "Ja inderdaad, en dat allemaal in zo'n korte tijd." Zei Nancy. "Hoezo is dat dan allemaal zo snel gebeurd?" Vroeg Halston. "Charlie was jaloers." Zei ik. "Oh, ik hoop maar dat dat bij ons niet gebeurd." Zei Halston, terwijl ze naar Charlie keek. "Tuurlijk niet babe, ik houd van je, en dat zal altijd blijven." Zei Charlie tegen Halston, terwijl hij haar een kusje op haar voorhoofd gaf. "Wij gaan door naar een andere attractie." Zei Charlie. "Doei." Zei ik. "Dag." Zei Halston. "Bye." zei Nancy. Ondertussen liepen wij ook door naar de attractie, waarvan we al van plan waren er heen te gaan. Het was een hoge achtbaan, die over de kop gaat. Nancy, Jack en ik hadden er zo veel zin in om er in te gaan. Toen we bij de achtbaan aan kwamen stond er een hele lange rij. "Dit gaat een eeuwigheid duren." Zei ik. "Ja inderdaad." Zei Jack. "Toch blijven we wachten, want ik wil er super graag in!" Zei Nancy hyper. "Oké, we gaan wachten." Zei ik zuchtend. "Yess." Zei Nancy blij. "That's my girl!" Zei Jack, en hij gaf Nancy een knuffel.
Na een lang te hebben gewacht, ongeveer een uur, waren we eindelijk aan de beurt. We stapten in het voorste karretje, en even later begon hij te rijden. Waarom ben ik hier in gegaan? Het karretje begon steeds sneller te rijden, en ging toen omhoog. De kettingen ratelden, terwijl het karretje steeds hoger ging. Waar is Shawn als je hem nodig hebt? Dit is echt eng. "Help." Piepte ik. "Het is goed, je bent al eerder in een achtbaan geweest, en het is niet alsof je dood gaat ofzo." Zei Nancy. "Maar Nancy, dit is zo hoog." Zei ik. "Valt wel mee." Zei ze. En toen gebeurde het, we waren boven. Het karretje begon te kantelen, en niet veel later stortte het naar beneden. Ik gilde mijn longen bijna uit mijn lijf. "Gaat het Meagan?" Vroeg Jack toen we beneden waren. "Uhm, nou, klonk het alsof het gaat?" Vroeg ik een beetje lachend. "Meagan overdrijft gewoon Jack, zo is ze in achtbanen." Zei Nancy lachend. "Oh oké." Lachte Jack. We waren nog steeds in de achtbaan, maar het was rustiger geworden. Na nog een paar minuten was het ritje afgelopen. Ik stapte zo snel mogelijk uit. "Dat was leuk!" Zei Nancy. "Ja inderdaad." Zei Jack. "Ik wil nog een keer!" Zei Nancy hyper. "Nee, we gaan weer naar de rest, en ik heb geen zin in nog een keer zo lang in de rij staan." Zei Jack. "Aww." Zei Nancy sip. "Misschien morgen weer babe." Zei Jack. "Wow, ik voel me nu echt loner zonder Shawn, in jullie buurt." Zei ik lachend. "Oh sorry." Zei Nancy lachend. "Zullen we jou dan terug brengen naar Shawn?" Vroeg Jack. "Jaaa!" Zei ik blij. "Oké, kom." Zei Nancy. "Maar hoe weet je waar Shawn is dan?" Vroeg ik. "Door hem te bellen, duh." Zei Nancy. "Ohja." Zei ik. We belde Shawn en vroegen waar hij was. Blijkbaar was hij met de rest van de jongens aan de andere kant van het park. Aangezien dit een heel groot park is, moeten we lang lopen voordat we bij Shawn zijn. "Zo ver?" Vroeg ik. "Ja, kom dan gaan we lopen, anders komen we er sowieso niet." Zei Nancy. We liepen de kant op waar Shawn zou zijn.
Na een half uur doorlopen waren we er. Ik vloog Shawn in de armen. Het was blijkbaar iets te hard, waardoor Shawn op de grond viel. Hij raakte de tegels met een hele harde klap. Ik stak mijn hand uit om hem overeind te krijgen, maar toen zag ik iets. Er liep bloed uit zijn hoofd. "Nee Shawn!" Riep ik. Ik belde snel de ambulance omdat ik wist dat dit niet goed was. Ongeveer 10 minuten later was de ambulance er. Shawn werd op een brancard gelegd, en toen de ambulance in getild. "Mag ik mee?" Vroeg ik.

==========================================================================
Dit was alweer hoofdstuk 36.
Thx voor de 650+ reads! ❤️
Sorry dat het hoofdstuk misschien saai is, ik heb de laatste tijd weinig inspiratie.

Coma... (ft. Why don't we & Shawn Mendes)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu