Kapitel 25

1K 19 5
                                    

A/N: Oredigerat kapitel..
Btw, har ni förslag på bra böcker att läsa här på Wattpad? Skulle verkligen behöva några idéer!
-
"Vad fan hände med Kevin? Vem dödade honom?!"
Ryter jag så högt så att alla i rummet hoppar till en aning. Synen är nästan skrattretande.
"Ehm, Martinus"
Svarar Charles.
"Ehm varför?"
Säger jag irriterat åt honom.
"Okej, såhär Martinus fick reda på att jag var 'mullvaden' och tänkte skjuta mig men Kevin hoppade framför mig. Martinus blev arg och eftersom att hela hans gäng, eller dom viktigaste i hans gäng var där så gav han dom order att döda mig. Som tur va så stod Max vid min sida och började diskutera med Martinus. Medans gick jag iväg för att ringa Nash. De kom dit och vi började slåss och skit. Sen så lyckades jag och Nash ta med Kevin till en av våra bilar och efter det åkte vi alla tillbaka hit"
Berättar Charles slarvigt och inte så väl detaljerat men jag är nöjd med att ens fått något svar.
"Okej men varför försvarade Max och Kevin dig?"
"Ett, Martinus är inte klok. Två, jag har en lillasyster att ta hand om. Både Max och Kevin älskar henne plus att vi alltid varit bro's, fastän jag egentligen bara spionerar på Martinus"
Svarar han enkelt. Vänta, Charles och Nash har en lillasyster? Wow, henne måste jag träffa!

Jag nickar och går sedan in i köket för att ta ett glas vatten och för att få allt som Charles berättat att sjunka in.
~Senare~
Några knackningar hörs över hela mitt sovrum. Jag trycker på paus på serien jag kollar på.
"Kom in!"
Ropar jag och strax därefter öppnas dörren och Charles kommer in i rummet.
"Hur är det?"
Frågar han och stänger dörren efter sig.
Jag rycker på axlarna.
"Bra antar jag"
Svarar jag och ler svagt mot honom. Charles ler tillbaka innan en stel tystnad sprids i rummet.
"Ja men då ska väll jag gå då"
Säger han och vänder sig om för att öppna dörren.
"Du Charles"
Säger jag precis efter att han gått ut i korridoren. Han vänder sig snabbt om och kollar med höjda ögonbryn.
"Kom"
Fortsätter jag sedan och hoppar till kanten av sängen för att sedan klappa på utrymmet bredvid mig. Ett brett leende tar plats på hans ansikte och strax därefter har han gosat ner sig bredvid mig. Jag lägger en bit av mitt täcket över hans ben och lägger sedan datorn på våra ben. Plötsligt känner jag hans hand som snuddar vid min och stöttar går igenom min kropp. Charles flätar samman våra händer vilket får ett stort leende att ta plats på mina läppar. Jag lägger mitt huvud på Charles axel medan jag har trycker igång serien igen.
Just nu önskar jag att vi kunde stanna tiden men någon gång måste det roliga och mysiga ta slut men det måste även det dåliga.
———————————————————————————
Lite tråkig del kanske men ni ska bara veta vad jag har planerat!;)

Rösta & Kommentera

Nordens farligaste Maffia gäng||M.G {AVSLUTAD}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz