ARADIĞIMIZ KİŞİ BİRBİRİMİZİZDİR

280 23 6
                                    

"Selam ufaklık numaramı kaydet lazım olur ." yazıp yanına dil çıkaran emojiyi koymuş.

Salak çocuk benim numaramı nerden bulmuş acaba ?

"Numaramı nerden buldun sen ya ?"
"Eren'den istedim o da kırmadı beni verdi ."

Salak Eren insan bi bana sorar veriyim mi diye görürsün sen .

"1. numaranı falan kaydetmiyorum 2. bana mesaj atmıyorsun."

Yazdım ve çıktım mesajda gelmemişti çok şaşırdım bu odun söz dinliyor muydu ya? Hazır uykum da açılmışken ödevlerimi aradan çıkardım ve yatağıma geri girdim . Tefonuma tekrar bildirim gelince bir kez daha ne kadar salak olduğumu hatırlamış oldum. 'Kızım sen uyucaksın insan sessize alır harbi salaksın be 'diye söylenirken whattsapa girdim .

Grup kurmuşlar ve ben de varım başka kim var diye bakarken yine onun numarasını gördüm hatta grubu o kurmuş .

Odun yüzde yüz odun hem de 1 saniye ya ben bunun ismini bilmiyorum.

Biyografisine baktım ve isminin Uzay Aras olduğunu öğrendim .
İnstagramdan da birazcık staklamış olabilirim. Genel de yüklediği fotoğraflarda sadece üzerinde eşortman takımının altı var.

Iyy bir sürü kız saçma sapan yorum yapmış.

'Meteor'
'Baya iyi '
'Sevgilisi çok şanslı'
'İnsan mısın be?'

İnsan değil canım odun o odun !

Hemen sayfasından çıktım ve ışığımı söndürüp , telefonumu kapattım ve en sevdiğim yere , uykuya daldım .

Sabah kalktığımda saat 10.30'du olamaz yaa geç kaldım diye söylenirken bugünün cumartesi olduğunu hatırladım.

Gerçekten benim kafam nerdeydi acaba ? Babam asker olduğu için çoğu zaman eve gelmiyor. Annem de resim öğretmeni olduğu için hafta sonları birbirimize zaman ayırabiliyoruz .

Sessizce annemin odasına girdim hala uyuyordu. Bu sabah kahvaltıyı ben hazırlamak istediğim için hemen markete gidip ekmek , salam ve birazda abur cubur aldım ve eve geri döndüm .

Hemen masayı hazırladım her şey hazır olunca tekrar annemin odasına gittim ve yanağına bir öpücük kondurdum.

"Günaydın Irmak sultan " diye sevecence sırıttım. " Hadi sana kahvaltı hazırladım ." dedim ve annemi mutfağa çekiştirdim . İlk önce kısa bir şok yaşasa da sonra bana parlayan gözlerle baktı. Kahvaltımızı yaptık . Bugün evde duracaktık yarın ise gezmeye gidecektik.
🌌🌌🌌🌌🌌
"Yaa of valla bıktım sadece 10 dakika önce cumartesiydi ne zaman pazartesi oldu be , gitmiyorum okula falan." diye bağırırken annem odama girdi .
"Hadi Alya geç kalacaksın." deyip çıktı.
"Ben hayata geç kalmışım okula geç kalsam ne olacak ?" diye saçma bir cümle kurdum .

Banyo da işlerimi hallettim ve hazırlanmaya başladım . Siyah kotumu ve kırmızı kalın kazağımı giydim. Saçlarımı çok sıkı bir at kuyruğu yaptım ve mutfağa gittim.

Kahvaltımı yapıp, siyah botlarımı giydim ve arabaya bindim . Okula gelince anneme sarıldım ve arabadan indim direkt sınıfa geçtim ve Nehir'in gelmesini bekledim .
🌌🌌🌌🌌🌌
Bugün şaşırtıcı derecede hızlı geçiyordu. Öğlen arası sınıfta doğruluk mu cesaretlilik mi oynuyorduk.

Uzay sınıfa girmeden öncesine kadar çok mutluydum ama birden kara bulutlar çöktü üstüme .

Kağan çok fazla ısrar edince Uzay'da bize katıldı .

Şişeyi Uzay çevirdi ve şişe benimle onun arasında durdu. Hah! Süper! Sorma haķkı ondaydı .

"Doğruluk mu cesaretlik mi ?
"Doğruluk." dedim sıkıldığımı belli eden bir sesle
"Kaç tane sevgilin oldu ?"

Benim hiç sevgilim olmadı ki teklif eden tabi ki oldu ama ben sadece 1 tane olsun ve ömür boyu o olsun istediğim için hiç sevgilim olmamıştı.

"Hiç sevgilim olmadı." dedim gayet sakin bir ses tonu ile
"Hiç mi ? Çok şaşırttın beni ufaklık . "

Ha ha ha bay odun şaşırmış.

"Ben senin gibi her önüme gelenle sevgili olmuyorum." dedim sinirli bir şekilde.
"Her önüme gelenle sevgili olduğumu nerden çıkardın?" diye sordu sakin bir şekilde.
"Tipinden . Neyse sıkıldım ben oynamak istemiyorum . " dedim ve kalktım benimle birlikte Uzay'da ayağa kalktı.

"Ben de sıkıldım görüşürüz." dedi ve kapıya doğru yani bana doğru gelmeye başladı. Sınıftan hemen çıktım ama daha hızlı olmalıydım .

Bay odun yine bileğimden tutmuştu. Ben ona bakınca bileğimi bıraktı ve üzerime doğru gelmeye başladı .

Sırtım duvarla buluşunca daha fazla gidecek yerim olmadığını anladım . Nefesini hissedebiliyordum çok ılık ve sakindi .

Kulağıma " Ben de seninle aynı fikirdeyim yani sevgili konusunda kim bilir belki aradığımız kişi birbirimizizdir." dedi ve göz kırpıp hızlı bir şekilde yanımdan uzaklaştı.

OY KULLANMAYI UNUTMAYIN💕💕

KALBİMDE UZAY VAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin