Luke's POV
Fac cativa pasi, si raman socat cand vad ce persoana este pe hol. In fata mea statea un baiat inalt, cu parul roz, in toate directiile, avea un piercind in spranceana si era imbracat tot in negru. Este ciudat ca Vanessa cunoaste astfel de persoane si ca sta prin preajma lor. Asta e ciudat. Baiatul mi se pare ciudat. Nu a gresit locatia? Sunt intrerupt din sirur gandurilor de un sunet destul de familiar... hmm... da, sunet de toc.
Imi indrept privirea spre sursa si o vad pe Vanessa la inceputul scarilor. Era imbracata intr-o pereche de pantaloni negri si un maieu roz, larg si transparent, acesta avand aspect de camasa. Parul ii era prins intr-o coada perfecta. PER-FEC-TI-U-NEA, asta o descrie pe ea. Dar nu acea perfectiune draguta, ci acea perfectiune de scorpie care mereu e rece si tine la reguli si la reputatie. Cand il vede pe baiatul de langa mine, un zambet imens ii apare pe fata. Stai putin. Vanessa zambeste? Si nu e un zambet fals?? Da repede un calendar sa semnez "ziua in care Vanessa *scorpia* zambeste".
Vanessa: Mikey. Ai ajuns deja? Spune aproape tipand cu o voce in care se poate citi bucuria. Hmm, s-a lovit cumva la cap? Coboara toate scarile si ajunge direct in bratele individului.
Tipu': Vanessa, mi-a fost dor de tine. Dupa ce se desprind din imbratisare, el isi indreapta privirea spre mine. Cine este el? Spune aratand cu degetul spre mine. Hmm, mamicuta lui nu l-a invatat bine. Vanessa se uita in directia mea, parand ca abia acum ma vede. Ma apropii mai mult de ei, simtindu-ma ciudat ca eram asa de departe si totusi se vorbeste despre mine.
Vanessa's POV
Eu: Aa, da. Amm, el este Luke, actualul servitor. Michael da mana cu Luke si fac cunostiinta.
Mikey: Buna, eu sunt Michael, sunt coafezul si designerul Vanessei.
Luke: Amm, dupa cum bine stii, eu sunt Luke, dupa Michael se uita la mine cu o spranceana ridicata.
Mikey: Pai cu Maria ce s-a intamplat?
Eu: Hai sa discutam. Vino! S-au intamplat multe de cand nu ne-am mai vazut, spun in timp ce il iau de brat si ne indreptam spre canapeaua din sufragerie, Luke urmarindu-ne. Luke, adu-ne ceai! Ii ordon si dupa il aud oftand in timp ce se indreapta spre sufragerie.
Mikey: Deci... acum ca a plecat... tie iti cam place de Luke asta, nu?? Spune si isi ridica spranceana jucaus.
Eu: Nuuu, doamne Michael. Este doar un simplu servitor. Si in plus daca as simti ceva pentru el ti-as spune.
Mikey: Bine, bine. Te cred. In plus tu esti luata de Ashtonnnnn spune cantand ultimul cuvant. Ma uit in jos si oftez.
Eu: Pai, tocmai ne-am despartit. Ti-am zis ca am multe de povestit. Intre timp il vad pe Luke cum aduce tava cu ceaiul si o aseaza pe masa din fata noastra si se duce intr-un loc mai retras. Luke, ai liber. Spun si el pleaca din incapere. Deci, dupa cum spuneam, am multe de spus. Dupa 2 zile de cand ai plecat...
***
Am stat pana la 5 si am vorbit si povestit tot ce am facut amandoi. Am ras inonstop. Mi-a fost dor de Michael. Dupa am plecat sa ii arat rochia. Era una simpla, dar de efect. Era fara bretele, cu un decolteu in forma de inima. Era neagra pana la brau, avand o banda de material tot neagra plina de diamante cafe dezpartea materialul negru de unul destul de stufos, de un roz pal, care ajungea pana jos. Dupa m-am dus cu Michael in camera special amenajata pentru a ma coafa si farda. Nimic special. Doar o incapere mare, in care este o oglinda cat jumatate de perete, fiind inconjurata de beculete. Infata ei aveam o masa cu toate machiajele care imi trebuie. Hmmm, ar cam trebui sa mai arunc din ele. Am cam multe. Si bineinteles mai am si cateva instrumente pentru coafat: perie, placa, ondulator, fion, fixativ, spuma etc. Am uitat sa spun de ghiuveta in care ma spala pe cap. M-a tinut cu spalete la oglinda tot timpul in care ma pregatea pentru marele eveniment. De ce ma chinuie?
CITEȘTI
My boss ~ Luke Hemmings
FanfictionVanessa Winter este cea mai reusita femeie de afaceri, si tot odata fiica presedintelui. Cand afla ca servitoarea ei personala are o aventura cu iubitul ei, Ashton Irwin, decide sa isi caute un nou servitor, Luke Hemmings. Datorita comportamentului...