Deel 20.

16 2 0
                                    

taylorherron24

Pov Klaus.

,,hello Love i just wanted to talk to you" zeg ik smooth.

Ze kijkt me aan en loopt door.

,,If i talk to you, you look me straight into the eyes Love" zeg ik dan en ze lacht.

Ze loopt naar me toe en mijn ademhaling gaat sneller vanwege dat ze zo dichtbij me staat.

Ik kijk haar aan en slik.

Ze loopt weer naar achteren.

En ik kan gerust ademhalen, ik zet mijn Lachje weer op en hou mijn handen op mijn rug.

Oppeens hoor ik een vage piep.

Ik kan er tegen, want ik leef al lang, maar zij is pas een hybride zij moet er aan wennen.

,,VASMATOS LIGURAL LAVIDA INCENDIOS, VASMATOS LIGURAL LAVIDA INCENDIOS,VASMATOS LIGURAL LAVIDA INCENDIOS,VASMATOS LIGURAL LAVIDA INCENDIOS,VASMATOS LIGURAL LAVIDA INCENDIOS,VASMATOS LIGURAL LAVIDA INCENDIOS," hoor ik van de verte.

Voordat Bouthaina op haar knieën zakt ben ik er met mijn vampier snelheid snel bij.

,,wat is dit voor geluid" roept ze pijnlijk en ik zie de pijnlijke blik van haar gezicht.

,,wacht hier".zeg ik serieus en ik laat haar snel los en ga met mijn vampier snelheid naar de plek waar het geluid vandaan komt.

Ik stop voor een groep heksen.

,,VASMATOS LIGURAL LAVI-" maar voordat de groep heksen hun zin kunnen afmaken onthoofd ik de vrouw die ervoor staat.

De bol magie die ze hebben gemaakt word kleiner en kleiner, en als ik zie dat een mesije van 17 de zwarte Magiebol Bouthaina's kant op wil sturen, ben ik er snel mogelijk en haal
Haar hart eruit.

,,dat is niklaus" hoor ik iemand fluisteren en derest fluistert mee.

,,Zeg nog een woord, en je eindigt als die 2" zeg ik woedend en wijs naar de 2 levenloze lichamen van het meisje en de vrouw.

Ze knikken bang.

Ik ben weer binnen no time bij Bouthaina en ze staat nog steeds te gillen met haar handen op haar oren.

Ik ga weer terug naar de heksen met mijn snelheid en pak een meisje van 18 en hou haar vast en breng haar met mijn snelheid bij Bouthaina.

,,ik heb jullie gezegd te stoppen? Waarom zit ze nog zo?" Vraag ik boos.

,,hahaha de spreuk was al in zijn werking!" Lacht het meisje.

Ik duw mijn hand in haar buik en grijp haar hart.

,,je laatste woorden" zeg ik boos en voordat ik haar hart eruit wil trekken roept ze.

,,oke oke ... laat me los en ik maak het ongedaan" zegt ze bang ik kijk naar Bouthaina en laat haar los.

,,beloof me dat je me niet gaan vermoorden als ik haar beter heb gemaakt" roept se bang.

Ik knik en let goed op al haar handelingen.

,,maar als je ook
Maar iets verkeerds doet zal
Je spijt krijgen" zeg ik gemeend als ze bij bouthaina staat ze knikt bang en fluistert iets en Bouthaina stopt met krijsen en gaat overeind staan.

Als Reflex gaat Bouthaina overeind staan en grijpt ze bij haar keel.

,,heel dom van je dat je dit deed, je had hele leven voor je" zegt ze woest en draait haar
Hoofd de andere kant op, en het meisje valt dood op de grond.

,,Ik had niet beloofd dat zij niks zou doen" zeg ik grinnikend alsof ze me hoort.

Ik kijk
Om
Me heen en Bouthaina is weg.

(ELKE KEER ALS IK IETS SCHRIJF OVER RENNEN DAN MOET JE WETEN DAT ZE VAMPIERSNEL HEID BEDOELEN WANT HET IS VERVELEND OM ELKE KEER VAMPIER SNELHEID ERBIJ TE SCHRIJVEN)

Its difficult.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu