Între doi băieți...

3K 97 21
                                    


-păi......n.....vru fata să spună dar Jungkook o întrerupse...

-Te las să te mai gândești,nu îți face griji!îi zice băiatul iar fata schițează un mic zâmbet...

După ce avionul Linei a decolat Saeron cu Jungkook s-au urcat in mașină si au plecat acasă.

Pe drum spre casă Saeron rupe liniștea:

-Ămm...cine e Lina pentru tine mai exact?întreabă fata rușinoasă...

-Mai bine zis,cine a fost.Lina este o fata pe care părinții mei au cunoscut-o si mi au prezentat-o mie.Prima data credeam că nu e așa de smiorcăită dar m am înșelat.Si după m am despărțit de ea,ea umblând cu....se opri Jungkook...

-Cu?

-Nu vreau să te fac să te simți prost.îi zice băiatul fetei fiind atent la drum...

-Doar spune-mi!îl roagă fata curioasă...

-Cu fratele meu!zice Jungkook repede...

-Deci pentru ea m a lăsat!Nenorocitul!Nu il voi ierta niciodată!spune fata mai mult pentru ea și își Închide ochii încercând să se calmeze...

Cei doi au ajuns acasă...s-au dat jos din mașină și Jungkook o conduce până la ușă...

-Te simți bine?o întreabă băiatul îngrijorat...

-Da...îi spune fata sec...

-Bine atunci,eu p...se pregătea el să plece dar fata îl întrerupe:

-Stai,stai cu mine in seara asta!îi zice fata dând să plângă....

Lui nu îi venea să creadă că fata chiar a spus asta...după tot ce s-a întâmplat azi el aștepta să îi dea cu ceva în cap...

Totuși asta nu îl opri să afișeze un zâmbet destul de pervers...

-Bine.răspunde Jungkook...

Căteva ore mai târziu...

Cei doi erau  jos si stăteau pe canapea...era o liniște mai ceva ca atunci când ești în clasă și țipă profa la voi...

Telefonul vibrează pe masă:

-Alo?

-Alo Saeron,unde ești?întreabă prietena ei...

-Acasă,de ce?

-Nu ai vrea să ieșim prin oraș?

-Nu știu ce să zic Nae-Yeon,sunt..sunt cu Jungook acasă

-Cum adică ești cu Jungkook,ce vrei să faci nebuno?întreabă aceasta pe un ton ciudat...

-Nimic,îți povestesc mai târziu...se grăbi Saeron să îi închidă

-E mâncare în frigider,te duci să mănânci!Mă duc pana sus,tu stai cuminte si mănâncă,da?îi spune fata pe un ton serios...

-Aoleu,sunt vreun copil?Pot să fac ce vreau!îi zice Jungkook și scoate limba la fată

Aceasta se abține cu greu să nu îi dea una,dar după o doare mâna...

Câteva minute mai târziu fata apare îmbrăcată așa:

Câteva minute mai târziu fata apare îmbrăcată așa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Dragoste neașteptată...//JJKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum