In sfârșit a venit și vara ...familia mea planuește ca vara acesta să stăm acasă toată vara ,eu tot încerc să îi conving să mergem în vacanță in România .Tata nici sa nu auda nu ii place în România mama a fost de acord de la început dar din cauza tatei se pare ca vara asta voi sta doar in casa
Eu nu prea cred asta de ogramada de timp tot incerc sa il conving pe tata sa mergem in vacanță dar el tot nu vrea .
Pana la urma sper sa reusesc sa il conving si sa mergem ,deja aproape au luat concediu si am o sansa sa ii bat la cap toată ziua cu vacanţa pana o sa fie de acord si o sa mergem, insa mai e aroape o saptamana pana mama ia cocediu si cinci zile pana ia si tata cocediu eu am vacanta deja de doua saptamani m-am plictist de moarte deja nici habar nu mai am ce sa fac .
Daca tata nu o sa vrea sa merga sa stea acasa ,o sa incerc sa o conving pe mama sa merg doar eu cu ea ,poate o sa fie de accord .
Ajunge mama acasa obosita de la munca se scimba si intra in bucatarie sa pregateasca masa ,merg la ea si o intreb daca vrea sa o ajut la pus masa ,zice ca daca nu am ce face sa pun mana si sa imi sterg plaful in camera la mine ,zis si facut am luat o carpa si solutia de sters praful am inceput sa sterg praful ,am sters cateva rafturi de la biblioteca de la capu patului deja m-am plictisit munca nu e de mine ,iau telefonul il conectez la calculator si pun muzica .
Vine mama ma intreaba daca am terminat ca are treaba cu mine ,ii spun ca nu ,zice ca cand termin sa merg pana la bucataria ca are treaba cu mine, iam zis ok, dau muzica mai tare si incep dinou sa sterg praful ,du-pa aoroape o ora am terminat si eu de sters praful .
Merg la mama o intreb ce trebuie sa fac si imi zice ca are nevoie sa merg la magazin sa cumpar cartofi si lapte ,merg in camera mea ma schimb repede si plec la magazin .
In timp ce mergeam la magazin fara sa vreau ma lovesc de cineva.
Era un baiat foarte frumos, inalt blond cu ochii albastii ,in loc sa zic scuzee sau ceva raman ca proasta uitându mă la el ...saracul o fi crezut ca sunt nebunaaa ...mama da era asa frumos ,am ajuns la magazin iau ce aveam nevoie ,mergand spre casa cu gangul la acel baiat asa frumos am trecut pe rosu si cat pe ce sa dea o masina peste mine ,ma sperii faorte tare ajung acasa cu o fața ,mama repede ma intreaba ce am pațit ii povestesc la randul ei imi zice ca sunt nebuna si ca sa fiu mai atenta. Merg in camera mea iau telefonul sa ii scriu celei mai bune prietene #Marina best friend forever .
Eu -Heyy ce faci
Marina -Binee ,tu ?
Eu -Binee,vrei sa iesim afara
Marina-Da haide
Eu-Bine ne vedem jos in 20 de minute
Incep sa imi caut haine nu stiam cu ce sa ma îmbrac ,intrun final aleg o bluza albastra si niste pantaloni negri ,ma imbrac imi las parul pe spate si merg sa ii zic mamei ca ies cu Marina
Mama-Unde ,cine mai vine ?
Eu -mama nu mai sunt mica sa iti dau raportul la tot ce fac ok
Mama-vezi cum vorbesti ca sar putea sa ramai in casa
Eu-ceee?
Mama-hai pleca odata de pe capul meu
Eu-Stai calma ca plec imediat ,se vede cat ma iubesti ,deschid usa ies si trantesc usa dupa mine cat pot de taree .
Cand sa cobor pe scari ma intalnesc cu acel baiat cu ochii albastri si el imi zice -Buna
Eu in soc eram ceva gen b-bu-unn-aa
El -esti ok
Eu imi revin si ii zic -da scuze pentru mai devreme
El-nu e nimic
Eu-ce faci aici?
El- aici locuiesc
Eu- aaa fain
El- da
Imi suna telefonul ma uit cine e si era Marina ,ii zic ca trebuie sa cobor pentru ca ma asteapta prietena mea
El-bine sper sa ne mai vedem
Eu - binee paa
Si icep sa cobor o vad pe Marina merg repede la ea
Bunaaa o iau in brate o pup pe obraz
Buna ,de ce ai întârziat atat
incepem sa mergem si incep sa ii povestec Marinei totul ,ea find o nebuna ca si mine zice de ce nu iai dat numarul tau ,esti nebuna abia l-am cunoscut
Mergand cu Marina pe starada trece o femeie cu un cățel ,Marina find inebunita dupa animale incepe sa alerge spre acea femeie ...
Femeia se sperie nu stia de ce alearga dupa ea ....ii spune ca vrea sa se joace cu cainele ,aaa bine ma speriasei ...scuzatima nu am vrut sa va speri ,se joaca vro 10 minute cu catelul ala eu faceam 13-14 si ii tot ziceam Marinei sa mergem ,si intrun final am plecat ,incotro mergem ,o intreb razanduma din cauza ca ea era sa cada .Hai sa mergem in parcul ala de langa sala de sport ,binee hai ,ajungem in parc ...la fel nebunaa vede niste pisici si incepe: Alee te rog hai la elee ,off bine hai
Au trecut 5 minute de cand Marina se joaca cu pisicile, o intreb daca vrea sa ne plimbam ,ma mai joc un pic cu pisicile si ne plimbam binee ,binee (cu o moaca de groaza) se uita la mine si incepe sa rada ,ii zic hai ,ea unde ,offf oare unde sa ne plimbam ai stat aproape o jumatate de ora cu pisicile alea iti ajunge hai odata ,binee hai ,incepem sa mergem si il vad pe acel baiat blond cu ochii albastri vine in directia noastra ,ma fac rosie la fața ,Marina se uita la mine incepe sa rada si zice ...
Cine e el si de ce te- ai făcut rosie la faţă?
Eu- el e noul meu vecin...
El a ajuns aproape lângă noi eu mă făceam că nu il văd dar m- am oprit din povestit el vine la mine si zice
Bună eu sunt Marius mai inainte nu am apucă să facem cunostintă Eu- da ai dreptate, eu sunt Alexandra si ia e prietena mea cea mai bună Marina
El- încântat de cunostintă
Eu ii răspund- de asemenea
Marina imi zice parcă vroiai să ne plimbam acum o să stăm aici până mâine?
Eu- nu sigur să mergem
Marius- zice da cum de două fete asa de frumoase se plimbă singure? ?
Eu- asa bine
O iau pe Marina de mâna si ii spun hai să mergem si Marius de colo- ce ar fii dacă ne-am plimba toţi trei asa ne putem cunoaste mai bine...
Marina a zis că nu are nicio problema eu am pus o moaca de aia si am zis okk să mergem
Am inceput să mergem si Marina trebuia să imi povestească ceva despre ce s -a intamplat la ea la scoală o intreb dacă o deranjează să vorbim de asta de faţă cu el si a zis că nu nu are nicio problema Si incepe să imi zică că la ea la scoală sunt niste băieţi din cea lăaltă clasa care o tot intreaba despre mine, dacă am iubit si dacă le da numărul meu Marina evident a zis că nu da numărul meu dacă are nevoie de el să mil ceară mie si de iubit la fel dacă esti interesat intreab-o pe ea nu pe mine.
Eu ii zic bine că nu le-ai dat numărul meu atâta iti mai trebuia
Marina- Alee mă crezi nebună esti cea mai bună prietenă a mea prietenă e puţin spus tu deja esti ca sora mea cum as da numărul tău unor băiatii
Eu- bine stiu că nu le- ai fi dat numărul meu si scuze că am reacţionat asa
Marius se bagă in discuţie si ii spune Marinei mie imi dai numărul ei?
Marina spune: mama da prostii mai sunt băieţii ăstia băă frate e in faţa ta intreab-o pe ea dacă ţi- l da nu pe mine
Eu mă bag si spun- ce pui mei vrei să faci cu numărul meu?
Marius- ce as putea face am vorbi la telefon si prin mesaje!
Eu- lasă mai bine nu!
Continuăm să mergem eu ii povesteam Marinei despre ultima carte care am citito si că era foarte interesantă ,ii sună telefonul Marinei si a trebuit să plece că a sunat-o mama ei si că trebuie să merga repede acasă...
Si după cum se vede am rămas singuri, mai bine ne întoarcem si mergem acasă bine merg acasă tu esti liber să faci ce vrei!
Sunt liber să fac ce vreau bine ,se apropie de mine mă ia in braţe si mă sărută
Eu il împing mă uit in ochii lui si plec spre casa el bine inteles a incercat să mă oprească iam zis să mă lase in pace vreau să merg acasă...
Mergând spre casa eu fiind ne atentă ca de obicei am trecut iarăşi pe rosu si dacă nu era el dădea o masina peste mine el a sărit repede si ma luat de acolo si ma dus pe o banca si mă ţinea in braţe fiind că tremuram si mia spus stai calmă cât timp sunt lângă tine totul va fi bine...
Eu mă uit in ochii lui si ii spun- mulţumesc că mi-ai salvat viaţa, acum pot să merg acasă
El te duc eu ca să fiu sigur că vei fii bine!
Eu- okkk să mergem ce mai astepti
Am ajuns acasă am urcat amândoi cu liftul si ce putea fii mai rău de cât să rămâi blocată in lift cu un băiat care tocmai te a sărutat si tu inca nu stii dacă simţi ceva pentru el...am sunat la cei care trebuia să vină si să ne scoată de acolo dar nu stiu de ce dar nu răspundea nimeni. ..am stat cam vro cinci minute in picioare după am obosit si m-am asezat jos alături de el doar că la o distanţă oare cum pentru că eram intr -un loc foarte mic mă uităm in telefon din două in două secunde să văd dacă mia venit semnal dar degeaba nu aveam nimic nu puteam să fac nimic decât să astept până cineva isi da seama că am rămas blocaţi in lift, am stat asa aproape o ora el a inceput să ofteze si il intreb ce are si el răspunde am rămas blocat in lift cu fata de care imi place cu care mai înainte am dat-o in bara fiind că am sărutat- o .