Farqımız tarzımızz.
*************
Sabah kalktığımda Esin yatağın başlık kısmında değil başlıksız olan kısmında uyuyordu.Saat erken diye düşünüp tekrar yattım.
"Ömür." Bana bağıran bir sesle sadece elimi kaldırıp bir şeyler mırıldandım.Uykumdan uyandırılınca sinirli olurdum her zaman.
"Ömür kalkar mısın?"
"Lan acıktım kalk." Diye bağırdı ve bacağımdan tutup sürüklenmenin etkisiyle sinirle kalkıp.Bacağına sert bir tekme attım.Vurduğum kısıma genelde narkoz vermek diyoruz boxörler olarak.Esin yerde acıyla bağırırken bende yatağa geri yattım.Ben sadist ruhlu bir kızdım.Birilerinin canını acıtmayı severdim.Box maçlarımda Koç hep yanımda olurdu.Bana genelde o gaz verirdi zaten menejerim de o idi.Genelde beni, 'işte benim sadist kızım'diye yüreklendirirdi.Bende maçlara daha enerjili çıkardım.
Yerde yatan Esin ayağa kalkıp yanıma geldi.
"Kalksana lan bacağıma sıçtın.Çok ağrıyor."Cevap vermeden yatmaya devam ettim.
"Kalk artık lan."diye gürleyince gülerek yatakta doğruldum.İnsanları sinirlendirmek çok hoşuma gidiyordu.
"Neden bağırıyorsun ki?"deyince gözlerindeki öfke daha da belirdi.Demek çok çabuk sinirleniyordu.Ayağa kalkıp tuvalete doğru yürüdüm.Tuvalete girince uykulu gözlerle tuvaletimi yapmaya başladım.Elim peçeteye gidince peçete olmadığını fark ettim.Ne yapacağımı düşünürken.Başka çare olmadığını düşünüp Esin'e bağırdım.
"Esin!Esin!Lan Esin!"biraz bekledikten sonra,
"He." Diye içeri dalınca çığlığı bastım.O kadar salağım ki insan bir içeri gelme diye bağırır.Esin anında kapıyı beni görmeyecek sekilde aralık bırakıp,
"Lan mal insan bir girme der!"dedi.
"Salak insan kapıyı tıklar!"dedim.
"Neyse bana tuvalet kağıdı getirsene.Bitmiş burda."dedim
"Tamam."dedi ve kapıyı kapattı.Aradan 1 dakika geçtikten sonra kapıyı tıklattı ve bir şey söylemeden kapının aralığından tuvalet kağıdını kafama fırlatıp kapıyı kapattı.Tuvalette işimi halledip dişlerimi fırcaladım ve tuvaletten çıktım.Aşağı indiğimde Esin mutfakta domates,salatalık doğruyordu.
"Vayy bugün kahvaltımız sizden mi?"dedim.Hayır anlamında kafasını sallayıp,
"Ben sadece doğramayı biliyorum ve tost yapmayı."dedi.Bu lafı üzerine güldüm.Hiç birisi Çağkar gibi değil Çağkar'ın yemekleri güzel olurdu ama benim yemeklerimden güzel değil.Dolap'tan 2 yumurta ve kaşarı çıkartıp tezgaha koydum.Esin'e dönerek,
"Bu kaşarı rendele."dedim önüne rende koyarak.Rendeyi incelerken,
"Bu nasıl bir rende?"Rende oval şeklinde ve üstüne kapak yerine rendeyi takıyorsun rendelerken kaşarlar kabın içine birikiyordu.
"Normal bir rende." Dedim.
"Hadi rendele sen ben omleti pişirene kadar."dedim bana tuhaf bakışkar attıktan sonra,
"Bunları normal kesipte yiyebiliriz."dedi.Gözlerimi devirip.
"Onu omlet için kullanacağım."dedim.Kaşarı eline alıp rendelemeye başladı.Bende omleti pişirmeye.
"Çabuk rendelesene lan mal."dedim.
"Al lan sen yap o zaman."dedi ve kaşarı tezgaha vurup gitti.Bugün bunda bir şey vardı ama anlayamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantılı
Roman pour AdolescentsO soğuk.O siyah.O umutsuz.O sert.Ömür Alya Çakar.Başına gelen olaylar yüzünden ne halde.Hem sert,hem güçlü,acımasız,korkusuz,çekici,seksi...siyahlı kadın.Ona herkes saplantılı,o herkese saplantılı,Siyaha aşık...siyah ona aşık.O karanlıkta yaşıyor .H...