Çok geç

347 39 88
                                    

💜💜 Geç atılan bölümler umarım hala ilginizi çekiyordur.   İyi okumalar! Medyada ki şarkı ile okuyabilirsiniz. İyi geceler!~♡😘

Ceylan önünde ki yemeğe hiçbirşey olmamış gibi devam etmek istedi ancak kalbinin tekrardan ilk sefer ki gibi atıyor olması buna engel oluyordu. Hiç beklemediği bir anda elinin üzerinde bir el hissetti. Soğuk ama sıcaklık barındırıyordu elleri. Kendini teslim olmamak için zor tutuyordu ama öyle güzel bir his barındırıyordu ki elleri teslim olmamak imkansızdı.

Yoongi: Hislerim..Tekrardan alevlenmemek için zor tutuyor kendini...

Duyduğu kelimeler kalbini bir kibritin çakması gibi alevlendiriyordu. O kadar korkuyordu ki tekrar aynı sonu yaşamaktan. Önce zorla yutkunmaya çalıştı. Karşısında ki adamın gözlerine korka korka bakmaya çalıştı. Eli soğuk elin altında ısısını kaybederken.

- Yoongi...

Suga karşısında ki kadına ismini duyması ile odakladı gözlerini.
Ceylan kendisine odaklanan gözlere karşı heyecandan boşta olan elini masanın altında dizlerinin üzerine alıp  yumruk yapıp sıktı.

-B-ben..gerçekten çok farklı hissediyorum..

Yoongi bakışlarını meraklı bir şekilde gözlerine odaklamaya devam ederken diğer elinide Ceylan'ın elinin üzerine koydu. İki eli ile Ceylan'ın elini avuçlarının içine aldı. Zarif dudaklarıyla.

-Ne gibi?

Ceylan elini Suga'nın ellerinden çekip kalbinin üzerine koydu.

- Sana kalbimi tekrar açmayı çok istiyorum ama...

Cümlesini tamamlamasına izin vermeden Ceylan'ın karşısında ki sandalyeden kalkıp yanında ki sandalyeyi çekerek  yanına oturdu. Ceylan'a dönerek sevimli bir gülümseme sundu. Bunu çok az kişiye sunabiliyordu. Ceylan iyice heyecanlanarak titreyen bir ses tonu ile cümlesini bitirmeye çalıştı.

-A-ama...

Suga: Seni öpmek istiyorum.

Ceylan büyük bir şok etkisini atlatmaya çalışırken.

-N-n..

Suga ayağa kalkıp Ceylan'ıda bileğinden tutarak ayağa kaldırdı. Kendine doğru çevirirken naifçe beline elini yerleştirdi. Burnunu Ceylan'ın burnuna sürterken dudaklarına nefesini değdirirek konuştu.

- Bir daha bana ama ile devam eden bir cümle kurma.

Ceylan'ın üst dudağına yönelirken direk dudakları arasına dudağını aldı.  Ceylan donuk bir şekilde kalırken alt dudağına değen dudakları hissederken içine bir ürperti geldi birden. Karşılıksız kalan öpücük sonrası dudaklarını geriye çekti. Elini ensesine götürerek.

- Herneyse. Eğer doyduysan çıkalım. Şirkete uğramam gerekiyor.

Ceylan : Ta-tamam.

■■■■■■■■

Jungkook iki elini omzuna koyup gözlerinin içine baktı.

-Neyden?

Jimin endişeli ses tonuna devam ederek elinde ki çalan telefonu Jungkook'a göstererek.

- Buraya geldiğimden beri arıyor. Tehdit mesajları...kardeşime bile attığı bu mesajlar...  beni gerçekten korkutuyor.

Jungkook elinde ki telefonu alıp gelen mesajlara bakmaya başladı.
Mesajlara bir yandan göz gezdirirken

- Buraya geldiğinden beri mi?

Jimin: Kore'deyken arada sırada mesaj atıyordu. Burdan dönüşe telefon numaramı değiştiririm diye düşünüyordum. Korktuğum şey şu an ben değilim ailem ve Arzu.

KORE'DE 3 ÇILGIN TÜRK 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin