Μπαίνοντας στο σχολείο το πρώτο πράγμα που παρατηρώ ήταν μια παρέα αγοριων που καθόταν ακριβώς απέναντι μου σε ένα παγκακι.Με κοίταξαν και οι τέσσερις.Δεν έδωσα και πολύ σημασία και πήγα και έκατσα στο παγκάκι που ήταν ακριβώς δίπλα στην εξώπορτα περιμένοντας να χτυπήσει το κουδούνι.
Ήρθε ένα κορίτσι και έκατσα δίπλα μου.Μαλλον και αυτή δεν είχε παρέα οπότε πήρα το θάρρος να της μιλήσω.
-Γεια, Μονικα χάρηκα.
(Της είπα δίνοντας της ένα χαμόγελο)-Α γεια,Μαρινα χάρηκα.Πρωτη πας;
(Μου είπε δίνοντας και αυτή ένα χαμόγελο)-Ναι αλλά ειμαι καινουργια στον Καναδά οπότε δεν εχω παρέα.
(Της είπα ειλικρινά χωρίς να ντραπω)-Πλακα κανειςς;;Και γω ακριβώς το ίδιο.Μετακομισαμε με την οικογένεια μου εδώ γιατί ο πατέρας μου βρήκε μια δουλειά πολύ καλύτερη από την προηγούμενη του που χε στην Αυστρία.
-Α ωραία τότε λοιπόν δεν είμαι η μόνη χωρίς φίλους
-Χαχαχαχ οχι
Και κει χτυπάει το κουδούνι.Αρχισαμε πάλι...την ίδια ρουτίνα.Σχολειο,σπιτι, φροντιστήρια.
-Παμε; (ρώτησε και την έγνεψα θετικά)
-Μάλλον θα είμαστε στην ίδια τάξη εφόσον τα ονόματα μας άρχίζόύν απ'το ίδιο γράμμα (μου πε με έναν ενθουσιασμό)
-Μάλλον ναι,μακάρι βασικά.
Δεν μαρεσει να είμαι μόνη μου.Χαιρομαι που γνώρισα τη Μαρίνα.Φαινεται αρκετά καλό κορίτσι με το οποίο πιστεύω πως θα μπορούσα εύκολα να κάνω παρέα μαζί της.
..... Ανέβηκαμε τα σκαλιά και πήγαμε προς την αίθουσα μας.Ειχε όντως δίκαιο η Μαρίνα θα ήμασταν στην ίδια τάξη.
-Λοιπόν που θες να κάτσουμε;
(Με ρωτάει)- Δεν έχω θέμα όπου θες εσυ
(Της λέω και κάθεται στο προτελευταίο θρανίο)Έκατσα δίπλα της και ξαφνικά βλέπω την παρέα που είδα κάτω στο παγκάκι.Αντικρισα το αγόρι το οποίο με κοίταγε επίμονα κάτω.Ηταν αρκετά ομορφος,φορούσε ένα κολλητό μαύρο τζιν και μια κολλητή γκρι μπλούζα από πάνω.Ηρθε και έκατσε ακριβώς από πίσω μου.
-Λοιπόν Μονικα θετική η θεωρητικη;
(Με ρωτάει η Μαρινα)- Θετική φυσικά,εσυ;(της απανταω..Δεν το χω καθόλου με τα θεωρητικά μαθήματα )
- Και γω μάλλον δεν είναι σίγουρη ακόμα.
....
Τελείωσε η πρώτη ώρα.. Δεν μπορώ να πω πως ήταν βαρετα.Περασε πολύ γρήγορα...
....