2 piger som hed Amanda og Sofie, de skulle til en koncert med Marcus og Martinus idag her kl. 8. Pigerne skulle først have noget aftensmad, kl. var 16:00 og de lagde inde på værelset og så filmen med drengene, og de lagde med deres dyner indtil Amandas mor kom ind og hentede dem fordi de skulle have pizza til aftensmad, så de skulle ind og bestille en pizza som de skulle dele. Da de havde spist, lagde de sig ind på værelset og så de 10 min af filmen som var tilbage. Koncerten var i Viborg så de skulle køre 1 time før sådan de kunne nå det. Kl. var ved at blive 19:00, de skulle til at tage jakke og sko på, fordi de havde skrevet M&M på deres kinder, så det var ordnet. De kørte ca. 19:05, de ankom til Viborg kl. 19:30. De skulle ind og købe noget merch, Amanda ville gerne have et armbånd og Sofie ville have en t-shirt og de måtte de gerne få, fordi Sofie havde selv penge med. Koncerten startede kl. 20:06. Marcus og Martinus kom på scenen og alle i sallen skreg, pigerne var sååå glade at de græd. Deres første sang de spillede var first kiss. Og de spillede næsten alle sange, efter koncerten skulle de til og hjemad men... en af vagterne (ham som spurgte om de vil op foran inden koncerten) de blev ret nervøse for om de havde gjordt noget men nej, han spurgte bare om pigerne vil se Marcus og Martinus, og pigerne fik et stort chok, fordi drengene stod lige bag dem og de skreg vold meget. Deres ønske var gået i opfyldelse, Amanda sagde til Sofie at "det her det er mega vild Sofie" og Sofie svarede "JA". Drengene gik hen for at kramme dem, og så spurgte pigerne om de måtte få et billede med dem, og det fik de så. Efter de fik taget et billede sagde de farvel og de gik hen til bilen. Sofie sagde til Amanda og Amandas mor at det var fkn sygt. De sagde ja det var det, de var på vej hjemad og de skulle sove sammen til lørdag. De ringede til Amalie deres anden bedste veninde og sagde "VI MØDTE DRENGENE" Amalie blev så jaloux. De kom hjem og de skulle til at sove fordi de først kom hjem kl 00:00 om natten. De faldt i søvn....
Håber i kunne lide min historie, jeg har brugt ret lang tid på den, såå håber den er god.
TAK!!
Lavet af Dinah Nielsen...
YOU ARE READING
Pigerne der mødte Marcus og Martinus.
RandomDe to veninder Amanda og Sofie skulle til en Marcus & Martinus koncert idag kl. 20:00. De to piger havde så kriller i maven, fordi de gerne vil have et billede med dem, men det tror de ikke de kunne få lov til. Men efter den helt fantastiske koncert...