~SNOW LOVE~

17 0 0
                                    

Musim sejuk sudah tiba Jung yerin paling happy diantara kalangan kawan kawannya.dia selalu tarik kawan kawannya untuk main salji."yeay winter is back!"kata Jung yerin sambil bermain salji di luar rumah."ala korang,jom la main salji sebelum nak pergi sekolah "kata Jung yerin sambil menarik tangan Eun bi dan Cho rong yang sedang memakai kasut."yerin, lepas sekolah lah ye lagi best boleh pergi tasik sekali."kata Shin Ji min yang sedang keluar rumah."Nae chingu kkaja."balas Jung yerin dan senyum riang.

Selepas sekolah Jung yerin bersama chingu² nya pergi ke kedai buku untuk membeli buku kegemarannya."yerin nah,buku yang kamu sibuk cari dari tadi".kata Eun bi dan hulurkan buku yang bertajuk 'Snow Love' "he he he ,yeay gomawo Eun bi!jenuh aku cari sekeliling kedai buku ni tak jumpa.aduhai"Jung yerin mengambil buku tu dari Eun bi."HAHHAA Aniya ada namja pakai hoddy hitam bagi kat aku suruh bagi kat kau em."kata Eun bi dengan senyuman tapi Jung yerin mula pelik dan berbicara dalam hati."em sape namja tu ekk?mana dia tau aku suka buku ni".tiba tiba Jung yerin tersedar dari lamunannya."ya,korang dah jumpa ke buku korang nak tu?jum balik, nanti petang nak gi taman larrrr".kata Yoon bo mi sebab dia dah sejuk .

~di rumah mereka~
"Achummmm!!"Shin Ji min dah bersin dan bersinnya semakin teruk,dia tidak boleh ke taman ,jadi dia hanya duduk di rumah dan ditekankan oleh min Yoon gi."ya!!Yoon gi shi~boleh ke ko jaga bomi ni ?tapi kalau jadi ape ape kat dia ni nanti,ha siap kau".kata park Cho rong sambil menunjukkan buku lima dia pada Yoon gi dan tutup pintu rumah."eh?korang,mana Jung yerin?"kata jennie kim dan kim so Jung serentak kerana mereka berdua baru perasan yang Yung yerin dah hilang."haah la mana pula dia ni ?erm takpe biar aku call dia jap".Kate Eun bi dan keluarkan telefonnya dari kocer jaketnya."yeobosaeyo Jung yerin ah..ko kat ane?"tanya Eun bi."he he he ,miane chingu aku dah ada kat taman ni.em takpe lah korang teman la Shin Ji min ,aku okay jerk".kata Jung yerin dan tutup matiran panggilan dan sambung main ice skate."ya!!Jung yerin Shi..."tut tut tut.
"Shin Ji min kitorng tak jadi gi la,yerin Kate  takpe bia dia main sesorang."kata Yoon bo mi."oh korang belikan aku handbag yang tengah ada sell kat mall boleh?"kata Shin Ji min sambil buat muka manja."yelaa  bi memang kitorang nak gi mall pun."keenam enam mereka keluar rumah dan tinggalkan Shin Ji min dan Yoon gi.

~di mall~
Mereka jalan dengan pasangan memasing.eun bi/Jeon Jungkook,namjoon/kim so jung,jennie kim/Seok jin,Cho rong/park jimin,Yoon bo mi/Jung he Seok

Sementara di taman Jung yerin berseronok main ice skate,tiba tiba dia terlanggar seorang namja iaitu Tae hyung ."yaaaa aigo.."kata Jung yerin sambil mengusap punggungnya."awak tak apa apa?"sambil menghulurkan tangannya."ohh maaf saya yang salah."kata Tae hyung dan Jung yerin juga bangun."ehh hoddy ni!"kata Jung yerin dalam hati .tiba tiba Tae hyung dan Jung yerin menari di ice.jung yerin hanya berdiam diri dan mengikut langkah langkah tae Hyung ."emm awak ke yang selalu bagi buku kat Sya?"tanya Jung yerin yang masih dalam pelukkan Tae."emm yep saya dah lama sebenarnya suka kat awak dan saya belajar ice skate sebab awak."kata Tae hyung dengan suara yang lembut ."sudi tak awak menjadi MY SNOW LOVE?"kata Tae ,langkah mereka terus terhenti dan satu kucupan dilepaskan di bibir Jung yerin."emmm..nae..saya..saya sudi."balas Jung yerin dan memeluk badan Tae hyung dan mereka sambung semula bermain ice skate . So yahh ...itulah kisah Snow Love gais.😘

~TAMAT~

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 20, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SNOW LOVE😘Where stories live. Discover now