Nicholas Sparks-Szerelmünk lapjai

30 3 1
                                    

"A nappal és az éjszaka olyan különleges módon követi egymást,mint kevés más dolog:egyik nem létezik a másik nélkűl,ugyanakkor egyszerre soha nem létezhetnek."

Két egyszerű dolog miatt választottam ezt a könyvet az oldal legelső bejegyzéseként

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Két egyszerű dolog miatt választottam ezt a könyvet az oldal legelső bejegyzéseként.
Egy:mert Nicholas Sparks a kedvenc íróm.
Kettő:mert a Szerelmünk lapjai a kedvenc romantikus regényem.
Fűlszöveg:
A mű a végtelen szerelem szívszorítóan gyengéd története. 1946-ban, Észak-Karolinában kezdődik, amikor Noah Calhoun visszatér a második világháborúból. A harmincegy éves férfi, miközben megpróbálja birtokát felvirágoztatni, folyton egy gyönyörű lányra gondol, akivel tizennégy évvel korábban találkozott, és akit eddig mindenkinél jobban szeretett. Az emlékeinek él, egészen addig, amíg a lány meg nem érkezik a városba. Mi történt velük az elmúlt években, és hogyan alakul további életük? Mindezt megtudhatjuk e páratlanul szép, mesterien szőtt, megrendítő és igaz szerelmi regény lapjairól.
Vélemény:
Az egyik legérzelemdúsabb könyv amit valaha olvastam romantikus műfajban.Az első fejezetől a végéig imádtam ,órák teltek el úgyhogy egy helyben űltem és hagytam,hogy elvarázsoljon a könyv .Annyi érzelem ,szeretet,szerelem és szenvedély ,mint ebben a könyvben ,nincs még egyben amit én olvastam volna.Rólam tudni kell,hogy nagyon szeretem a régiségeket és az,hogy ez a köny az 1900'as években játszódik egy plusz pont.A szereplők korhű ábrázolása is zseniális, Nicholas nagyon jól vissza tudja adni az olvasónak a kor stílusát a szereplőkön keresztűl.Noah és Ellie szerelmi története olyan amit saját magamnak is kívánok.Megkell hagyni Noah egy igazán jó pasi úgy a regényben,mint a filmben.Allie pedig egy gyönyörű lány akinek a mosolya sugárzó.
Az,hogy a könyvből készűlt filmadaptáció is még jobb.A könyvet hamarabb olvastam,mint ,hogy láttam volna a filmet ezért nem nagyon folyásolta be a fantázijámat azt kell,hogy mondjam majdnem én is ugyanúgy képzeltem el a szereplőket.Van egy jelenet a könyvben ami a kedvencem,amikor Allie annyi év után meglátogatja Noaht a fehér házánál ,s Noah akar mutatni Allinek valamit,ezért kicsónakoznak a ház melletti kis tóra.Eléri őket az eső ezért vissza kell térniűk.Ahogy kiszállnak Alliből kitőrnek az addig sok évi felgyülemlett érzések s leordítja Noah fejét.Noah egy csókal válaszol.

Kicsit sablonos a story de eső,szerelmespár,csók a romatika megteremtője,mindig is szeretem az esős csókokat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kicsit sablonos a story de eső,szerelmespár,csók a romatika megteremtője,mindig is szeretem az esős csókokat.Annyit akarok még erről elmondani,hogy ez a jelenet mindenkinek jobban átjön a filmben (valahogy vizuálisabb),mint a könyvben.
Fontos az is,ha már a könyv vs film változatnál tartunk,hogy a könyvben legtöbbet az idős Noah és Alli kapcsolata van a középpontban,viszont a filmben a fiatal Noah és Allie kapcsolata.
Ajánlom mindenkinek a könyvet és a filmet is.Ha elolvastad a könyvet ,de nem akarod megnézni a filmet,mert lerombolná az általad felépített változatot,ne aggódj nem fog összedőlni a világ.Ha pedig láttad a filmet de a könyvet unalmasnak találod ,meglátod nem lesz igazad,mert a könyv jobban kifejti az érzelmeket.
Mindenkinek ajánlom ezt a könyvet egy jó adag romatika sosem árt.
U.I:Jah,és egy utolsó jó tanács vegyetek magatokhoz papírzsepít,mikor olvassátok.

#Macarontudjamiajó #Nicholas #Sparks #20.század #kortárs #filmadaptáció #romatika #olvasnijó #könyvajánló #❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 30, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Macaron KönyvajánlójaWhere stories live. Discover now