ne devrait pas être

193 20 3
                                    

  Bir sınav haftasınıda sağ salim atlatmıştı öğrenciler.Jin artık biraz daha rahattı ,Yoongi ile teneffüslerde kafeye iniyorlardı.
Bugün dersi öğlendi fakat Yoongi'nin yoğun isteği sonucu onu yanlış bırakmamak için gelmişti.Sonuçta en yakın arkadaşıydı.
~~~
Taehyung'un dersi de öğlen başlıyordu bu yüzden yatağında kıvrılıyordu.Bir şeyleri düşünmek onun adetlerinden değildi fakat gerçekten düşünmesi gereken şeyler vardı;Jin gibi,bu çalışkan çocuğu aklından bir türlü atamıyordu.Ayrıca düzgünce bir diyalogları bile almamıştı.Ondan vazgeçmeyi denemiş ama olmamıştı,olsa bile  ona iyi davranmazdı.Elinde değildi,aynı eski ve tek sevgilisi olduğunu düşündüğü Jaebum gibi...
Jaebum aklına gelince hemen yataktan ayağa kalmış ve banyoya gidip yüzünü yıkamıştı onu düşünmek istemiyordu...Geri odasına yavaş yavaş giderken telefonunun  çalıdığını duydu ve adımlarını dahada yavaşlattı.İnsanları sinir etmek onu mutlu ediyordu.
Odaya vardığında telefonu eline aldı,Dami Arıyordu.Tamam iyi bir kız olduğunu düşünüyordu ama sıkmıştı.Gözlerini devirip telefonu açtı.Dami ciyaklıyordu.

"Merhaba Taehyung ben okuldayım gelsenee!"

"Evdeyim ve gelemem"

"Tamam okula geçince bana haber ver unutma bana bir -kıkırdar- sözün var!Kızlaa-"
Taehyung küfrederek telefonu kızın suratına kapar.Ve oflayarak kendine kahvaltı hazırlamaya başlar.

~~~~
"Yoongi kaç saat oldu benim ödevlerim var!!"Jin,Yoongiyi kaç saatir lavaboda beklediğini bilmiyordu.

"Jin,bu ülkede insanların sıçabilme özgürlüğü var,hatırlatırım güzel kardeşim."Yoongi bağırarak söylemişti.Deli bir çocuktu ama bir o kadarda şefkatli ve içten...

Kapının açılma sesini duyunca büyük bir oh çekti Jin.
"Sonunda"

İkili kantine doğru ilerledi.
"Ee Jin yok mu anlatacağın bir şey fark etmedim sanma bir şey var." Jin bugün biraz endişeliydi her halinden belliydi.Bunun nedeni Taehyung ile komşu olup her gün onu görmesiydi.Çocuktan her dakika kaçıyordu.Ama bazende ayakları istemsiz onun evine gidiyordu.Onu ilk gördüğünde,onu çözeceğine kendi kendine söz vermişti ama yapamıyordu,utanıyordu.Onunla göz göze gelince istemsiz gözleri yere gidiyordu,istemsiz.Ama konuşacaktı emindi.
Yoongi Jin'i dürtünce  sorusunu cevaplamadığı aklına geldi Jin'in.

"Bir şey olduğu yok Yoongi sadece kafam biraz karışık."

"Biliyordum,anlatıyor musun ?Gıdıklamam mı gerek?"Yoongi altan altan gülerken Jin gerilmişti.Ona Taehyung'u nasıl anlatacaktı,açıklayamazdı.
"Yani şu Taehyung varya o işte evet bu kadar"

"Ne olmuş ona."
Ne diyebilirdi ki?Aklımdan çıkmıyor mu diyecekti arkdaşına?

"Yoongi,bilmiyorum sadece çocuğu görünce istemsiz utanmaya başlıyorum ama onunla olmak ay yani görüşmek istiyorum."

"J-jin senin yönelimin neydi?!"

~~~
Taehyung son kez kendine aynada baktıktan sonra yeni aldığı mat siyah motorsikletini okula doğru sürmeye başladı.Okula vardığında aldığı mesajla Dami'nin kesinlikle okuldaki kameraları yönettiğini falan düşündü.

-Gördüm seni,ben kantindeyim gel oraya

-ki kantin ile giriş kapısı arasında en az on dakika vardı,anlayamıyordu bu kızı,anlayamıyordu.
Taehyung yapacak bir şeyi olmadığını düşünüp çok az vicdan yaparak Dami'nin yanına ulaşmıştı.

"Selaam Taehyung!!"
Dami üzerinde ki aşırı dekolte ile Taehyung'un karşısında adeta bir böceğe benziyordu.

"Badana boya biraz fazla olmuş sanırım."

"Ne dedin?Anlamadım.Neyse gel otur."
Taehyung,Daminin tam karşınsında yerini almıştı.Dami,Taehyung'u etkilemek için Elinden geleni yapıyor bir o yana bir bu yana sallanıyordu resmen.

"Ee geldin o kadar konuşmayacak mısın yakışıklı?"
Taehyung ona hala telefona bakmaya devam ederek cevap verdi
"Bana yakışıklı deme ayrıca bu seninle ilk okulda veya dışarıda buluşmamız ha pardon ilk ve son.İyi bir kıza benziyordunda fikrimi değiştirdin."

Dami aniden gerilmişti.
"Ne alakası var Taehyung bence biz çok güzel bir ilişk- pardon arkadaşlık Kurucaz"
Taehyung bu laftan sonra kaçması gerektiğini anlamıştı.Olay çıkartmayı severdi ama şuan yorgundu.
"Dami lavaboya gidip geliyorum."
"Peki"
Taehyung telefonunu açık bir şekilde unutup hızlıca lavaboya yönelmişti.Dami boş boş ortalığa bakmaya tam başlicakken Telefona gözü takıldı.Ellerni havaya kaldırdı ve 'gökte aradığımı yerde buldum' diyerek içinden Taehyung telefonunu kurcalamaya başladı.Üniversiteli bir öğrenci mi yoksa lise bire giden bir ergen mi?
Dami,anlık bir duraksama ile telefonu masaya bıraktı.Taehyungun galerisine girdiğinde hepsi Jin'in arkadan veya gizliden çekilen fotoğrafları artı gay amblemleri ile doluydu.
Bu fotoğrafları çekilen çocuğun kim olduğunu bilmiyordu Dami.Ama o amblemlerin neyi sembolize ettiklerini biliyordu.Aklına çok kurnazca fikirler gelsede bunları nasıl Taehyung'un üzerinde uygular,işte orası muammaydı.Gördüğü Fotoğrafları hemen kendine atmıştı.Bunlar onun için delildi.

Taehyung,lavabodan çıkar çıkmaz elini arka cebine atmıştı,telefonunu almayı umut ederken ceplerinin boş olduğunu fark etti ve telaşla adımlarını hızlılaştırdı.

selam
kötü bir yerde bitirdim:)))
Sorry
Yeni bölüm attım bende hala şoktayım.
sizden bir şey rica etmek istiyorum.
Eğer hikayemi okuyorsanız lütfen okumakla kalmayıp oylayın bunlar önemli detaylandır emeğe saygı gibi düşünebiliriz.

Evet işte öyle bir şeylerkdjfjjsksks
Neyse bb

Love Me Like An Angel | Taejin •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin