taylorherron24
Pov KlausIk schud de gedachtes van me af en loop naar Bouthaina.
Ik ga tussen haar benen staan en ze kijkt vanaf mijn ogen naar mijn lippen.
,,Are you in little wolf" vraag ik. Ze zegt niks maar drukt haar lippen op die van mij. Ik pak haar stevig vast. Iedereen weet dat vampiresex the most best sex is in the whole wild world.
Alles gebeurd met vampier snelheid.
Ik til haar op met vampier snelheid en zoen haar, ze zoent me terug en al snel trek ik mn shirt uit en trek ik haar shirt uit.
Ik kus in haar nek en kijk naar haar prachtige volle grote boobies.
(Dit is een scene uit Orginals tijdens de sex van Hayley en Bouthaina maar vergeet Hayley even en doe alsof bouthaina Hayley is)
Ik grijns en niet veel later eindigen we op bed.
Ik ga van haar af en ze trekt de deken over haar heen.Na een tijdje kijk ik naar haar toe en zie ik dat ze in slaap is gevallen.
,,Goodnight Little wolf" zeg ik en geef haar een kus op haar voorhoofd.
Mijn lach komt te voorschijn en ik pak een shot fles en schenk drank voor mezelf in en ga voor mijn raam staan met een alleen een broek aan.
Ik kijk door het raam en zie de stad.Ik grijns want het is mijn stad, hier keven Vampieren heksen en Mensen samen.
En de wolven zijn te vinden in De Bajou van het bos.
Ik grijns en weer en neem een shot en drink mijn glas leeg.
Ik trek mijn jasje aan en mijn grijze shirt en mijn schoenen.
Ik loop naar beneden en stap de deur uit.Ik ga naar het bos waar ik gisteren Damon en Stefan zag met het meisje.
Ik ben er binnen no time met mijn snelheid en ik zie een kleed en auto en een meisje die vreselijk veel op Elena Gilber lijkt op de grond zitten.
I had one day sex with Elena and she was verry obsessed with me, than she knew i was a Orginal she used me to protect her. Because i was in love with her i didn't noticed it, but when Rebekah and Kol told me that she was using me, I got mad and I turned her into a vampire , because i knew she hated our vampire kind.
Well then I wanted to kill her but she ran away, I was looking for her for almost a decade but I never found her.
Well I think this Farah Gilbert is de double ganger of Elena Gilbert.So this i can use her to feed my Little wolf so she can become a Hybride.
JE LEEST
Its difficult.
FantasiaChiara en Bouthaina zijn 2 zusjes van dezelfde leeftijd alleen met een andere moeder. Maar op dit moment wonen ze gewoon bij de moeder van Chiara. Chiara en Bouthaina hebben wel verschillende afkomsten, want ze delen niet dezelfde moeder. Chiara is...