7.Bölüm

1.4K 54 5
                                    

AZRADAN
Deniz bana boncuk gözleriyle baktığı zaman hemen yumuşuyordum o yüzden birkaç dakikalık bakışmanın ardından gözlerimi kaçırdım.
'napıyosun sen deniz ya hevesi bağlamalar, dövmeler. Hayır kıskanıyorsun anladım da kızın ne suçu var, gel derdini benle hallet'
Deniz:kıskanmak ne alaka ya, ben sinir olduğumdan çıkıştım ona, senle hiçbir alakası yok
'ha tabi ondan içeri girdiğimde bağıra bağıra evet sorun azra diyordun'
Deniz:sen niye badeyi bağlayıp getirdin buraya onu söyle önce bi, yoksa kıskandın mı beni
Denizi taklit eder bi şekilde
'yok canım sadece sinir oluyorum ondan' dedim
Sonra dayanamayıp sordum
'yani eğer aranızda bişey varsa kusura bakma sevdiceğini bağlayıp buralara kadar getirdim'
Deniz:aa hiç olurmu asıl sen kusura bakma bende senin kuyruklu sevdiceğini birazcık dövdüm.
'cevabımı alamadım ben sanırsam'
Deniz:ne cevabı
'badeyle aranda bişey mi var yani'
Deniz:bilmem varmı
Kesik kesik cevap verince sinirlenip ses tonumu yükselttim.
'deniiz soruma adam akıllı cevap ver varmı yokmu'
Deniz:valla azracım sorunun cevabı sende saklı senin hevesle aranda olan herneyse benimde badeyle aramda olan odur, kendin karar ver yani
Diyip göz kırpıp gitti. Ne demişti şimdi bu aklım iyice karışmıştı. Bende biraz durup odama gittim. Şu son söylediğini düşündüm düşündüm ama vallahi anlamamıştım. En iyisi yarın hevese sormaktı. ve sonunda yorgun bedenimi yatakla buluşturdum.

DENİZDEN
En utanç verici anımı fırsata çevirmeyi nasıl başarmıştım bilmiyorum. Eğer azra da badeyi depoya getirmese yaptığım tam bir rezillik.Azranın yanından ayrıldıktan sonra hızla badenin yanına gittim. Allahtan hiçbişey olmamıştı.Gittiğimde kitap okuyordu.
'Girebilirmiyim' diye sordum
Bade:tabi gir
Geçip yanına oturdum.
'kusura bakma olanlar için, azra neden böyle bişey yaptı anlayamadım. Benim yüzümden başına..'
Sözümü bitirmeme izin vermeden
Bade:saçmalama deniz senin bir suçun yok, hem sen azraya neden böyle yaptı diyorsun ama sende hevesi dayak manyağı yapmışsın, sen neden yaptın
' b-ben bilmiyorum yani açık olmak gerekirse azranın yanında durmasına sinir oluyorum ama arkadaşça'
Bade güldü hatta baya kahkaha attı
Bade:arkadaşça öylemi, valla bana hiç öyle gelmedi denizcim. Bak yaşadığınız şey sana garip geliyor olabilir, kendine konduramıyor olabilirsin, ama bu bence gayet doğal, hele ki sadece kadınlar olan bir yerde ömrünü sürdüreceksen. ki azranın seni mutlu edeceğinden eminim, sana aşkla bakıyor.
Sadece' bilmiyorum 'diyebildim
Bade:Sen farkında değilsin ama onu seviyorsun. Kıskanmak arkadaşlığın ötesindedir.
'Ama her ne kadar sevsemde hevesle birlikte'
yine güldü
Bade:ahh deniz hevesle ararlarında birşey olsa seni  kıskanırmı biraz mantıklı düşün. Onlar da biz gibi sadece arkadaş. Ve eminimki azrada seni hevese anlatıyordur. Bence vakit geç olmadan sen bu dediklerimi bi düşün.
'tamam çok sağol ben gidip biraz düşüniyim' diyip güldüm
Bade:iyi gecelerr
Bende iyi geceler diyip odama geçtim. Düşündüm düşündüm ve yine düşündüm sanırım bade haklı olabilirdi. Daha fazla uykusuzluğa dayanamadım. Gözlerimi kapadığım gibi uykuya daldım.

AZRADAN
Sabah olduğunda hemen uyanıp soluğu hevesin odasında aldım. Garibim uyuyordu.Ama hayırlı bi işe vesile olacaktı ondan uyandırdım
'heves, hevess, kız hadi kalkk, sabah olduu'
Heves:azra noluyor ya ne güzel uyuyorum
'ya ne çok uyudun hadii kalk'
Heves:akşam dayak yiyen sendin dimi Azra
Dediğinde bi kahkaha patlattım, üzgünüm ama konuşmamız lazımdı.
'ya hadi konuşmamız lazım sonra yatıp uyursun'
Oflaya oflaya kalktı
Heves:hah söyle
'öncelikle dün için kusura bakma, valla aklımın ucundan geçmezdi denizin böyle bişey yapacağı sağol yani'
Heves:ah ne demek seve seve, yalnız eli de baya sertmiş ha
'öyledir benim boncuğumm'
Lafı daha fazla uzatmadan konuya girdim. Bir güzel anlattım hevese konuştuklarımızı en sonunda öyle bir anırdı ki, evet anırdı çünkü bu gülmek olamazdı.
'noluyor be ne anırıyon'
Heves:ay azra siz ne tuhafsınız, sen şimdi bunu anlayamadın mı
Diyip bu sefer güldü
'anlasam sana sormam herhalde halla halla'
Heves:yani sana diyorki badeyle aramda olucaklar hevesle aranda olanlara göre değişir.
Ben yine bişey anlamamıştım.suratına mel mel bakınca
Heves:aman Azra sanada illa ilkokul çocuğu gibi anlatmak gerekiyor. diyoki eğer senin hevesle aranda birşey olursa valla hemen gider badeye yanaşırım.
'oha ohaa' diye sert bi çıkış yaptım.
'hele bi yanaşsın'
Heves: yani en anlıycağın dilden aralarında birşey yookk
'oh be' dedim
Heves:hadi ben yatcam git şimdi
Diyip beni kapı dışarı etti. Tam hevesin odasından çıkarken denizde su içmek için ortak alana çıkmış. Beni gördü. İçimden aha şimdi sıçtım durumu yanlış anlarsa al başına belayı diye düşünüp açıklama yapıyım dedim.

DENİZDEN

Azra:oo boncuk erkenciyiz bakıyorum da
'su içmeye çıktım ya, yatıcam şimdi
Diyip kaçmaya çalıştım ama azranın hiç beni bırakıcağı yoktu.
Azra:bende dün hakkında hevesle konuşmak için gitmiştim.
' sabahın köründe mi'
Azra gülümsedi
Azra:yok aklıma takılan bişeyi sorcaktım, tüm gece uyku tutmadı pek de
'neymiş o aklına takılan'
Azra:senin dün söylediklerin işte
Dedi biraz utangaç tavırda söylemişti, utanınca çok tatlı oluyordu.
'sen gidip benim dün söylediğim şeyi hevese mi sordun'
Azra :evet noldu ki
'çok saçma sonucunda siz..'
Sözümü tamamlamadan lafa girdi
Azra:biz sadece arkadaşız, yani onun için seninde badeyle aranda bişey olmasına gerek yok
Dedi keyfime diyecek olmadığından kocaman sırıttım.
'yok olmaz merak etme, ben yatıyorum sende yat tüm gece uyuyamadık pek zaten'
Azra:tamam boncuk sen nasıl istersen
Odama gittim yatağa uzandım tam o sırada kapı açıldı giren azraydı.
Azra:boncuk..

AzdenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin