- Dabar tai bu mūsų paslaptėlė. - mes atsisėdome ant žolytės ir jis savo tvirtu kūnu apglėbė mąnajį, tas jausmas buvo pasakiškas, sėdėti kažkieno glėbyje, ypač su tokiu vaizdu, visa tai skamba lyg pasaka. Keista, tačiau aš jaučiausi saugi, o saugi aš jaučiuosi labai retai, įpač prie vyrų. Mes čia sėdėjome ilgą laiką, tyloje, ne toje nejaukioje tyloje, o toje kuri tave apglėbia šiluma, ir ji galėtų tęstis ilgai. Net nepajutau kaip pilnai pakilo saulė ir šildė mus savo šiltais spinduliais. - Tau reikia namo, kad išsimiegotum, tau reikia gerai išsimiegoti. - ramiai jis pasakė, jo balsas tada buvo toks raminantis ir gražus. Aš suburbėjau kažką panašaus į aha. Mūsų važiavimo namo nepakeisčiau į nieką kitą, nes ta trumpa kelione buvo tokia pasakiška.
Per radiją grojo rami daina, All Of You. Jis taip pat dainavo, tai skambėjo lyg lopšinė mano ausims, tad net nepajutau kaip užmigau apglėbta to pasakiško balso.
Pabudau nuo silpno purtymo.
- Kelkis saulute, mes jau namie.
- Palydėk mane. - net nenutuokiu kodel taip pasakiau. Bet jis klausė. Jis padėjo man užlipti laiptais, kurie vedė į antrą aukštą, kur esa mano miegamasis. - Pabūk su manimi - jis buvo simišęs.
- Ar tu tuo tikra? Ar nebus problemų iš tavo tėvų?
- Mama nelys manau, užrakinsiu duris, dažnai tai darau, o tėvui nerūpi. - jis visgi sutiko su mano pasiūlimu ir pasiliko nakčiai pas mane. Bet pirmiausia užrakino duris ir nusivilko kelnes su marškinėliais ir atsigulė šone manęs, tačiau aš nieko nesakiau, nes jau beveik miegojau.
- Labanakt saulute - jis mane apkabino tačiau aš jau nebe reagavau.
>>>>>>>>>>RYTAS
Pabudau nuo bildesio į duris, pramerkus akis supratau, kad tai mama, o Zayn gulėjo mano lovoje. Jis ramiai atsistojo ir pradėjo rengtis.
- Gigi, mieloji kodėl neatidarai? - aš surėkiau kažką panašaus į tuojau. Jis toliau sau ramiausiai rengėsi ir įėjo į mano vonios kambarį, kaip jis gali išlikti toks ramus. Aš užsimečiau chalatą ir atrakinau duris. - Kodėl taip ilgai neatidarei durų?
- Mama pirma, aš miegojau, o antrą man reikėjo apsirengti. Argi būtum norėjusi matyti mane pusnuogę?
- Koks skirtumas, nori valgyti? -palinksėjau galvą parodydama, kad nenoriu - Gigi, juk nenorim vėl problemų kaip buvo praeityje - aš tik išsprogdinau akis, nes tai nėra pats geriausias metas apie tai kalbėti, juk Zayn mano vonios kambaryje ir gali girdėti, bei klausytis mūsų pokalbio, dėl kurio pasipiltų klausimai, ko aš tikrai nenoriu
- Mama, prašau. Ne dabar. Tai nėra pats tinkamiausias laikas apie tai kalbėti, aš noriu išsimaudyti ir pailsėti, norėsiu, pati pasiimsiu.
- Gerai jau gerai, nereikia taip pykti, einu jau. - ji mane pastatė tikrai į nepatogią padėtį, tikiuosi, kad jis nieko negirdėjo. Vos mamai išėjus ir užrakinus duris išlindo Zayn.
- Apie ką ten tavo mama kalbėjo? - Įvyko tai, ko labai nenorėjau. Jis išgirdo mano ir mamos pokalbį.
Tikiuosi sulaukti daugiau skaitytojų. Ir taip, žinau, kad ilgai nieko nekėliau, bet pažadu būti aktyvi ir neapleisti vėl šios istorijos. Taip pat tikiuosi sulaukti jūsų nuomonės.
KAMU SEDANG MEMBACA
Is It Done, Lietuviskai (Z.M G.H)
RomansaGigi- eilinė mergina Zayn- eilinis vaikinas kuriam nusispjauti į teisykles Jie - skirtingi zmones, kurie atsitiktinai susitiks ir po truputį pamils viena kitą Gigi persikraustys į Londona, ir sutiks jį Zayn Malik, kuriam nusispjauti į viską, išpradž...