HermonieG ile yaptığım röportaj... Zaman ayırdığın ve soruları içtenlikle cevapladığın için teşekkürler. :)
+Yabancı'yı okumaya nasıl başladın?
-Ablam sayesinde başladım. Onun kütüphanesini karıştırırken buldum Yabancı'yı.
+Ediz'in en çok sevdiğin huyu nedir?
-Ediz'in kendinden taviz vermemesine ve yaptığı her işte kendinden emin olmasına bayılıyorum.
+Peki, hikayede ki en sevdiğin olay hangisidir?
-Imm,aslında hepsi benim bebeklerim ama sanırım dart oynadıkları sahneyi ayrı bir seviyorum. Hele kedinin ismini Eros koymak isteyen Doğa'ya karşı bir espri patlatan Ediz. Bu sahneyi çok beğenmiştim. "Koy koy. 7/24 Erospu evladı demessem en adi şerefsizim." benim çok gülmeme sebep olmuştur.
+Öznur'un yerinde olsaydın hikayeyi nasıl devam ettirirdin?
-Aslında Öznur şimdiye kadar hiç bir tahmini doğru çıkarmadı ki bu güzel bir şey bence. Ama bilmiyorum aslında. Detaylara girmeden anlatırsam; Ben artık Doğa'ya gerçekleri gösterirdim. Yani anlardı her şeyi. Ve ben Levent Çağıran'ı yaşatırdım. Ben bu hikayenin sonunu göremiyorum aslında. Aklımda hiç bir fikir yok. Devamını bu kadar getirebildim. Sonuçta Öznur gibi düşünemiyorum. Yani benim aklıma bu kadar geldi.
+Doğa'nın yerinde olsan ne yapardın?
-Kesinlikle Ediz'e yardımcı olmazdım. Daha fazla cesur davranırdım. Ama Ediz'e karşı ben de savunmasız kalırdım. Ben de bir şeyler hissederdim ona karşı. Kutay işi de daha çabuk biterdi mesela. Yine de Doğa'nın yerinde olmadığım için bilmiyorum ama daha iyi empati yaparsam belki de intihar etmiştim çoktan. O kadar da güçlü olamazdım Doğa kadar. Bu kadar rahat da olamazdım galiba.
+Sence, Ediz ve Doğa'nın geleceği nasıl olacak? Onları ne gibi şeyler bekliyor?
Bence Ediz ölecek. Doğa'nın kollarında ölecek. Doğa bence artık her şeyin farkına varacak. Ve Ediz'e karşı açılacak. Ve karsiliksiz kalacak. Çünkü biliyoruz. Klasik Ediz Çağıran işte. Ama belli edecek bence o da duygularını. Ve bence onları fırtınalı günler bekliyor. Gökhan büyük bir atak yapacak bence. İyi günler beklemiyor bizleri.
+Ediz'in en sevdiğin sözü nedir?
"Bazı isteklerim gerçekleştirmeyi planlayamayacağım kadar güzel,pisliğimi bulaştırmak istemeyeceğim kadar masum." lafına hayranım.
+Hikaye de hoşuna gitmeyen birşey oldu mu?
-Evet oldu. Doğa yangının ortasında kaldı,hastaneye gittiler ve Ediz,Doğa'yı orda bırakıp Başak'ın yanına gitmişti. Ediz'in bu öküzlüğünden nefret etmiştim. Ama büyütülecek bir şey değildi. Bildiğimiz klasik, öküz Ediz Çağıran işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yabancı Okurlarıyla Röportaj
FanfictionYabancı Okurları'na sorulan soru ve cevaplarını içeren bir kitap... YABANCI kitabımızın yazarı; oz_yildirim Ona bu güzel kitap için, bizde bıraktığı etki için ve daha bir çok şey için çok teşekkür ediyoruz! :)