Capitolul 76

832 44 30
                                    


Îi privesc ochii înlăcrimați și parcă o săgeată mi-a străpuns inima, buzele încă îi tremura de la şoc iar fața alba îi alarmează pe toți ca nu se simte bine.

- Mama!

Murmura înainte de a leșina în brațele acelui barbat. Picioarele mi se mișcă din loc și mă îndrept glonț spre fata mea care are nevoie de mine. Când vreau sa mă așez lângă ea barbatul care o tine în brațe o smuceşte împiedicându-ma sa o ating.

- Stai departe de fata mea Uchiha.

Clipesc puțin înainte sa-mi dau seama ca taurul nebun din fața mea e tatăl Sakurei ,fix el lipsea din toată ecuația asta. Nu era deja destul de întortocheata povestea acum a venit și el.

- Nu încercați sa mă opriți domnule Haruno, îl avertizez eu înaintea de a o lua pe Sakura din brațele lui. Eu pentru Sakura voi calcă și pe cadavre dacă e necesar.

Mă ridic de jos cu frumoasa mea rozalie și mă îndrept spre canapea pentru a o pune jos.

- Sa-mi aducă cineva apă, urlu la ei. Dacă nu-si revinde sa va pregătiți sa-mi înfruntați furia.

Mama începe sa plângă venind spre mine ,se așează jos lângă canapea și îi masează ușor parul Sakurei. Nu știu de ce dar mă strâmb, ceva din mine îmi spune ca mama nu face asta pentru ca îi pare rău de ea.

- Ia-ți mâinile de pe fata mea vrăjitoare ce ești.

Domnul Haruno vine vijelios spre noi și o ridica pe mama de jos cât ai clipi. Privirea nebuna pe care o are mă sperie chiar și pe mine. Mama începe sa tremure sub atingerea lui iar eu încerc sa par calm și sa-mi dau seama de ce se urăsc.

- Kizashi, eu...

- Nu vreau sa te aud ,important pentru mine acum este Sakura.

- Poate sa-mi explice și mie ce se întâmplă aici, țip la ei deși Sakura se simte rău.

- Și eu vreau sa știu, Sasori dă buzna în casă urmat îndeaproape de bunicii lui. Câte minciuni ați ascuns de noi.

Acum e acum suntem copii versus părinți vedem cine vor câștiga. Eu unul vreau răspunsuri vreau adevărul. Ce legătură are părinți mei cu familia Haruno. Ce s-a întâmplat când erau tineri.

- Ce s-a întâmplat când erați copii?

Vocea Sakurei ne face pe toți sa tresărim.

- Oh draga mea ,trecutul nostru nu trebuie sa va afecteze pe voi, domnul Haruno încearcă sa-si calmeze fica dar fără speranță.

- Nu mă lua cu dragă, sa nu uitam ca ne-ai lăsat balta de când a murit mama.

Îl îndepărtez pe acest om de lângă ea și o iau ușor în brațe pentru a o calma. Îmi răspunde și se face comoda la pieptul meu.

- Vreau sa aud povestea domnule Uchiha, ce s-a întâmplat cu mama mea când era tânără.

Tata zâmbește ușor în colțul gurii și își reia povestea sub privirea tuturor.

- În peisaj a apărut Mikoto, se transferase în clasa noastră la începutul semestrului doi. Nu prea era băgată în seamă din cauza ca pe atunci purta aparat dentar. Soarta a făcut ca la primul proiect pe echipe sa fiu pusă în echipa cu ea și tot soarta a făcut ca ea sa se îndrăgostească de mine. A durat o vreme pana sa-mi dau seama de sentimentele ei pentru mine. Ajunsese sa-si dea aparatul dentar jos și ajunsese sa fie curtată de mulți băieți chiar și de Kizashi. În tot acest timp Mebuki a stat retrasă și nu știam de ce până când o prietena dea ei s-a scăpat ca îi place de Kizashi dar el nu o mai baga în seamă. Atunci am știut ca ea nu mă va iubi niciodată și am preferat sa mă îndepărtez deși inima îmi rămăsese în mâinile ei. Am ajuns sa mă văd cu Mikoto sa petrec timpul cu ea deși eu încă mă gândeam la Mebuki. Am ajuns sa mă cert cu Kizashi și am hotărât ca o voi face pe Mikoto sa se îndrăgostească de mine orice ar fi. Nu a mers așa cum mi-am dorit ,Mikoto mi-a stricat toate planurile iar la prima petrecere pe care am apucat s-o petrec cu ea m-am îmbătat și mi-am petrecut noaptea cu ea peste ceva timp aflând ca a rămas gravidă.

  Ai încredere în mine [Volumul I]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum