Torina ljuger

1.2K 44 4
                                    

Felix tok rundt meg og ga meg en klem. "Oscar!" skrek han. Tårene mine rant nedover skulderen hans. "Hva feiler det deg?" spurte Felix og så ned på meg. Hele kroppen min skalv. Jeg hadde kanskje kjent Oscar i en dag, men han fortalte at han likte meg. "Jeg har ikke gjort noen ting! Det var Torina," ropte han og dyttet Torina vekk. Felix ga meg et kyss på hodet og fortsatte å holde rundt meg. Han var varm. "Kom Torina, vi går," sa Felix. Han la armen rundt meg og tok meg med opp til rommet mitt.

Jeg satt meg ned på sengen og var helt borte. Felix lukket igjen døren og kom bort til meg. Armen hans la seg rundt skuldrene mine. "Jeg er så lei for det," sa han og tok et hardere grep rundt meg. Hele verden falt sammen fra meg. At noen kunne lyve til meg. Jeg snudde meg og så på Felix. Han virket så mye bedre enn Oscar. Å gå mot sin bestevenn for å støtte meg er ganske verdifult.

"Du Felix?" spurte jeg mens vi satt rundt middagsbordet. Oscar og Felix satt på hver sin side av meg, men jeg satt ganske tett på Felix. "Blir du med å lage en youtube-video?" spurte jeg og så på han med det populære valpeblikket. Han fortalte at han gledet seg ekstremt mye allerede. "Uu, Oscar, skal vi også?" spurte Torina og så flørtende på Oscar. Felix trakk meg litt nærmere han. Oscar reiste seg opp og virket rasende. "Nå er det nok! Vet du hva, Torina? Jeg liker ikke deg, jeg liker Miranda, noe jeg har gjort hele tiden. Selvom du tvang meg inn i stuen og tvangskysset meg betyr ikke at jeg liker deg!" skrek Oscar. Han gikk ut av kjøkkenet i full sinne. Ben så bort på Torina og spurte om det var sant. Det eneste Torina gjorde var å riste på hodet.

The Fooo ~ It's Not Love Without LiesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora