5.bölüm

632 34 5
                                    

Önceki bölümü umarım iyi yazmışımdır.
Sizi seviyorum
keyifli okumalar💙

(Medyayı dinleyin 😇)



B- papatya kokulum...
************************************
~burak~

B- papatya kokulum, 
Şimdi sen  neden papatya kokulum dediğimi merak ediyorsundur,  En baştan anlatacağım. 

Ben ise burağın bana papatya kokulum demesinde  kalmıştım.
Neyse anlatsın önce...

B- ben seni ilk olarak,  senin butiğinde  görmedim..
Ben seni liseden beri tanıyorum

Söyledikleri karşısında şok geçirdim nasıl böyle bişey olabilirdi?  Neden onu daha önce fark etmedim ki ben?

B- işte ben seni lisede okumaya başladığından beri biliyorum
Seni hep takip ediyordum ben,  yanlış anlama sakın, sapık falan değilim.  Sadece...

Sadece ne ya ne çıkdırıcam az hızlı  konuş ya

Derin bir nefes aldı sanki söyleyeceği şeyler, boğazında düğüm olmuş gibi bir hali vardı (burağın)  konuşamıyordu.
Tekrar derin bir nefes alıp, konuşmaya çalıştı

B- ben, eee- , yani,  nasıl söylesem bilemiyorum.

Ben seni seviyorum gözde...
Seni ilk gördüğüm andan beri seviyorum...
O okula geldiğin andan beri seni seviyorum..  
Okulun ilk günü  kalbim sıkıştı bir an.  Takmadım ama sonra..  Sonra seni gördüm gözde.  Bu sefer ise kalbim yumuşadı eridim resmen..

Minik bir tebessüm etti ve tekrar konuştu

B- işte seni o günden beri seviyorum gözde...  Seni takip ettiğim birkaç günde senin eşyalarını düşürüşünü  gördüm ve aldım onları...

Arkadan bir kutu verdi kucağıma...  Hem anlattıklarıyla hemde  verdiği kutuya çok şaşırmıştım. 

B- aç lütfen.

Açtım.  İçinden günlerce arayıp bulamadığım, kayıp  olan beremi,
Eldivenimi,  sweet 'imi  görmemle 2.şoku geçirdim.  ben bunları kaybettim sanarken,  o bunları bulmuş ve saklamış...

Çok iyi bir insansın yörük...

B- işte onları bulup sakladım. Kokladım her gece. İşte o koku, muhteşem bir papatya konusuydu gözde.  O yüzden sen ,papatya kokulusun...

Papatya kokulu'msun gözde

seni sevdim, seviyorum, sevicem... 

Kabul et-etme ben yinede seni sevicem papatya'm...

Ne diyeceğimi bilemiyorum.  Onu seviyorum ama neden dilim buna bir türlü varmıyor? neden?  Neden? 

G- b-ben ne diyeceğimi bile-

B- tamam  zorlama kendini biliyordum beni sevmediğini...

Aptal kafam...  Aptal kafam...

Söylendi kendi kendine,  kafasına vurmaya başladı,  kendini suçlarcasına...
Ama onu bir suçu yoktu ki benim dilim varmıyor söylemeye..  Yapma ne olur,  bir kadın için kendine zarar verme!  Dayanamam...

O an da için den geleni yaptım ve dudaklarını dudaklarıma yaklaştırıp öptüm...
Madem söyleyemiyorum,  istediğimi yaptım bende

Bir an şok geçirdi ,  ne demek istediğimi  anlamış olacak ki, karşılık vermeye başladı.
9-10 dakika öyle kaldık,  nefeslerimizi bir bütün haline getirebildik sadece..

Ayrıldığımız da  onun da benim de yüzü gülüyordu. Neydik  şimdi biz sevgili falan mı?  Ahh umrumda değil onu sevdiğimi biliyor ya bu benim için yeterli...

Kolunu arkadan omzuma attı (anladınız siz işte ,kol attı mfldkldfldl)
Birbirimize sarıldık ve sustuk..
Gece konuşuyordu bizim yerimize

Bir o kadar karanlık, ve bir okadar da aydınlık. Onu aydınlatan yıldızlar iyiki var...

Bir an bu gecenin hiç bitmemesini diledim...

B- beni bugün dünyanın en mutlu insanı yaptın papatya'm,
seni seviyorum...

Konuşamadım

G- ben de...

Diyebildim sadece.
B-geç oldu seni evet bırakıyım hadi gel
Dedi ve elini uzattı.  Elini tuttum ve ayağa kalktım.

Kalktım ve bir silah sesi  duymam ile irkildim bir anda elim boşaldı.   Burağa baktım ve o, 

O,Vurulmuştu...


Slmmmm 5.bölümüğğmm
Biraz kısa ama genelde ben bölümleri
"Kısa-uzun-kısa-uzun" Tarzında gitmeyi tercih ettim
Yeni bölüm yarın gelir,  çok uzun olmasada uzun tutmaya çalışacağım
Umarım beğenmişsinizdir sizi seviyorum...
Öpüldünüz... 💙








YANLIZ -GÖZBUR-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin