PART 1

1K 6 0
                                    

Pada suatu pagi di rumah banglo yang besar dan mewah...

"yunhyeong eironga! kamu dah lambat nk ke sekolah!"jerit puan song dari ruang tamu  mengejutkan anak kesayangannya.. "ish die ni tido lagi k" bergegas naik ke atas. puan song masuk ke dalam bilik dan mengejutkan anak lelakinya. "omma sy taknak ke sekolah"suara serak yunhyeong berbunyi. "apa?! ini tahun terakhir kamu takkan taknak pergi sekolah?" "malas laa" menarik selimutnya. "tak boleh2 pergi skang atau omma tarik semula kereta kamu".. "yaa!!hajima..de araseo2" kata yunhyeong dan segera ke bilik air..

Di sekolah myeondong..
Kedengaran bunyi pelajar2 perempuan sedang menjerit(fangirl) dan bercakap sesama sendiri.. "die tu memang hensem la" kata seorang budak perempuan yang sedang duduk dibelakang yunhyeong yang sedang asyik membaca buku. " betul dh la kaya..tapi tahun nie past die kat sini" kata seorang lagi. "dengar cerita die tak pernah ade gf sejak gf die yang lame mati accident".. "pasti susah nak dpt die kan" kata yeri yang tetibe mencebik muka die sblh yurong. " huh? dapatkan sapa?" "ish kau nie kalau dh pakai earphone mmg tak dgr dah" marah yeri kepada kawannya.. " ala lantaklaa die" kata yurong sambil memasang semula earphonenya dan meninggalkan yeri.. "eh awak nak gi man tunggula!"

SWEET HUSBAND❣️Where stories live. Discover now