Комбинацията от болка и унижение беше по-силна от всичко,което бях изпитвала.
Сутринта заваля.За пръв път от месеци.
Беше сякаш бента от емоции се беше скъсал.Дъждовните капки падаха тежко по огромният прозорец,а сълзите ми течаха като буйна река.Трябваха ми няколко часа за да се убедя да се стегна и да облека роклята от снощи.Изпомачкана и хвърлена на земята като евтин парцал.Странно беше,че усещах прилика с парчето плат на земята.
Въздъхнах,оставяйки след себе си диря от развълнуван въздух.
Вървях замислена измежду стаите останали в пълна безредица.Малко преди да изляза от стаята забелязах няколко чаши с шампанско останали на страничната маса.Грабнах една и излязох в студеният ден.Изпих алкохолната течност и счупих чашата в земята.Подминах натрошеното стъкло и се прибрах.
За пръв път от месеци с ясен ум.
Удоволствието,което изпитах да напиша последната глава от книгата ми беше повече от голяма.Беше огромно,неописуемо.
Вече бях автор на успешна поредица за любовни романи.Издателството с което работех беше завладяно от начина ми на писане и купи цялата ми поредица и евентуални следващи книги.
Запазих файла и го изпратих на редактора си.Ашър Мъри щеше да е на седмото небе от радост.Беше ме молил да му изпратя новата чернова колкото се може по-скоро.Тиражите на "Влюбени до лудост" се изпродаваха като топъл хляб.След като в пощата ми изписа Успешно изпратено станах за да си сипя още една чаша горещо кафе.Денят обещаваше да е хубав.Топлите слънчеви лъчи навлизаха през вертикалните щори и загряваха просторната дневна.Грабнах каната с прясно,горещо кафе и си сипах в обилно количество.Мотивиращият аромат на кафето ми действаше като доза кокаин.Беше силно,черно и сладко точно както го обичах. Кухнята ми беше модерна с кухненски остров и черен плот.Мъжът ми настоя,че самото му присъствие прави интериора на къщата ни интересна и нестандартна.
С любовта на живота ми живеехме в двуетажна къща в покрайнините на столицата.Преместихме се там след меденият ни месец.Отпих глътка от горещото кафе и затворих за миг очи.Насладата от първото,второто та дори и третото кафе за сутринта беше нещо като ритуал за мен.Всяка сутрин беше моя и имах правото да се глезя почти до обяд,когато ходех на работа в местната библиотека.Кариерата ми беше "странна" както обичаше да се изразява мъжът ми.През седмицата бях библиотекарка, а през почивните дни се превръщах в дива,която покоряваше телевизионните токшоута,заради лудият успех на книгите си.Аз не смятах това за странно,а просто за вселенският баланс.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
All the truths - Всичките истини (2)
عاطفيةКатрина Шери е красива,млада,знае какво иска и знае как да го получи. В продължението на шест години тя е живяла добре,добила е слава и сега е на прага на повишение. Това е докато не се появява той. Русият дявол. Искрата между тях пламва отново и К...