Kırgın Çiçekler 🌺 "Arkadaş "

528 14 24
                                    

Cemre Derinoğlu:
20 yaşında,fedakar ve sevimli bir kız.Küçük yaşta annesi ve babasını kaybedince yetimhanede yaşamaya başlamış.Orada bir dost,dosttan öte bir kardeş edinmiş.Songül..Onun için büyük bir fedakarlık yapmak zorunda kalmış.Yaptığı fedakarlık başına büyük belalar açsa da kardeşi için değer..

Songül Yaman:
20 yaşında,iyi kalpli bir kız.Doğduğundan beri yetimhanede kalmak zorunda kalmış.Anne ve babası onu bırakıp gitmiş çünkü.Çektiği acılar onu daha çok güçlendirmiş.6 yaşlarında iken yetimhaneye gelen bir kızla arkadaş olmuş.İlerleyen zamanlarda o kadar bağlanmışlar ki birbirlerine kardeş olmuşlar.Kardeşi Cemre'nin onun için yaptığı fedakarlık karşısında ona nasıl teşekkür edeceğini bilemez.Songül,aşık olduğu sandığı adamla küçük yaşta evleniyor ve ondan sonra hayatı kabusa dönüyor.Küçük bir oğlu var.Ömer..

Eylül Göktürk:
22 yaşında,iyi kalpli bir kız.İki tane çocukluk arkadaşı var.Kader ve Meral..Hayatı onlarla geçmiş.Onları canından çok seviyor.Üniversite de aşık olduğu adamla kısa bir süre önce evlenmiş.Yeni tanıştığı kızlara arkadaşlarıyla beraber kapılarını açıyorlar ama başları beladan kurtulmuyor.

Meral Kendir:
21 yaşında,eğlenceli ve sevimli bir kız.Çocukluk arkadaşları Kader ve Eylül onun herşeyi.Çok güzel bir sesi var.Şarkı söylemeyi çok seviyor.Yeni tanıştığı kızlara evlerini açıyorlar ama başları beladan kurtulmuyor.

Kader Kutay:
22 yaşında,obur ve iyi kalpli bir kız.Çocukluk arkadaşları Eylül ve Meral'ı canından çok seviyor.Liseden beri beraber yaşıyorlar.Yemek yemeyi ve kitap okumayı çok seviyor.Yeni tanıştığı kızlara evlerini açıyorlar ama onlardan başlarına belalar açıyor.

Merhabalaar 🎉🎉Bir yıla aşkın süredir buralarda yoktum.Sınava gireceğim için yazmayı bırakmıştım.Sınav bitikten sonra döneyim dedim ama eski sıcak ortamı bulamadım.Hâlâ o ortam yok ama özlediğim için döndüm.Umarım herşey eski haline döner.Eskisi gibi desteğinizi bekliyorum❤️
quengirlbb Hera_Wonderland maythepowerbewithyou RakiBehi kedi_miyy EsraArslan500 hazmotakyldzgkce nilufer_01
Sınır 20 oy 🙏

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 03, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kırgın Çiçekler 🌺 "Arkadaş "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin