Şuan nemi yapıyorum abim uyurken kafasından aşağı su dökmeye hazırlanıyorum.ama çok korkuyorum e yanımdada Sude var dün bizde kalmıştı....aman neyse offfff nasıl yapcam ben bunu yaaa valla gebertir benim bu hödük abim.ben böyle beklerken Sude
"ayyyy yeter artık polen bir saat bekledin dökemedin şu suyu yaaa"
"ya tamam cırlama dur.dökücem kamera hazırmı."
"evet hazır canım arkadaşım bir saatten beri senin su dökmeni bekliyoruz kamerayla ben" Ayy bu sudede ne çene varmışda benim haberim yokmuş.
"tamam döküyorum. üçten geri say tamammı?
"tamam hazırmısın?"
"HAZIRIM"
"Başlıyorum 3-2-1....DÖKK.."
"LAAAAANNNN"
"POLEN KAÇÇÇ"
"ya kızım nereye kaçıyim senin aklına uyanın ben varya...hiiii abi dur allah aşkına"
"sen benim yüzüme sumu döktün hemde uyurken"dedi tıslayarak. valla ne yalan söyleyeyim korkuyorum....
"abi bak gerçekten bilerek olmadı elim komodindeki sehbaya çarptı oda düştü.bak gerçekten abi"ben böyle yalvarmalara devam ederken abimde üstüme üstüme geliyodu. Sude kaçmıştı tabi ben ona bunun hesabını sorarım.neyse asıl benim meselem nasıl kurtulmam...
Ben böyle düşünürken abimin yaptığı şeyle o kadar şaşırdımki nemi yaptı..
Dibime kadar gelip omzuna aldı.bende bir anlık panikle çığlık atınca abim...
"bak birdaha çığlık at napıyorum"dedi.
"Abi bak tamam bari nereye götürdüğünü söyle abi nolur bakk diye yalvarırken biz evin merdivenlerinden iniyoduk bile sonra abim havuzun önüne kadar getirince...gözlerim kocaman oldu.
"abi bak sakın nolur bak abi sen bana kıyamazsınki,abicim bak ya ben kafamı şu kenara çarparsam, ya havuzda boğulursam,ya ölürsem o zaman sana kim çikolatalı kek yapar, kim seni sinir eder,kim kafandan aşağı su dö......-aaaaaaaaaaaa"
ya off Hayır yani niye hemen havuza atiyosun ki belki bir kaç kelimem daha vardi offf yaaaa
"noldu kardeşim su öyle dökülmez. böyle dökülür..hahaha"
"Çok komiiikkk ya gülmesene" diye abime bağırdım.
abim bunun üzerine "tamam gel hadi gel Kıyamam ben sana "dedi
"hıhı kesin gördük kıyamamayı"
"e napıyım sende beni sinir etmiycektin ama hadi gel gel " diyip elini bana doğru salladı.
bende abime "iyi tamam ama bir daha yok " dedim . abimde "tamam bücür bir daha yok"diyip burnumu sıktı.
"ya bakya valla gebrtcem seni haaaa"
"tamam tamam hadi gel üstünü değiştir hasta olcaksın"dedi iyi tamam sen git ben geliyorum bari fazla suları sıkıyım kendimi kötü hissediyorum"dedim.
Bu sözlerimin üzerine abim nedense kahkaha atmaya başladı."allahım yaaa iyi tamam sen üstündeki fazla suları sık-hahaha" abim kahkaha attıktan sonra içeri geçti bende arkasından şaşkın şaşkın baktım.
"ALLAHIM YAAAA SEN BANA SABIR ABIME AKIL VER.AMİNN.."
"Bencede allah sana sabır versin bücür"
"hiiii ne korkutuyosunuz öyle yaaa oyuncakmıyım ben insanım insan allahım yaaa"kimlermi gelmişti.abimin grubu kim olcak.e tabi benide korkuttular.offff yaaa
doruk abi"ee bücür barış nerde"bende "odasında başka nerde olcak ,ay allahım bide bana bücür demeyin yaaaa"
"tamam tamam hadi ben içeri kaçtım."aaaa ben farkettimde esrada burdaymış."aaa esra gel sarılıyım aşkım hoşgeldin."tam sarılacakken esra kendini geri çekip..
"kanka bence sen hiç sarılma bende bir adet göl olmak istemiyorum" diyip oda içeri kaçtı.
"offf yaa kaldım tek eee poyraz sen girmiycekmisin içeri"bunun üzerine poyraz tek kaşını kaldırıp....
Gülerek "POYRAZ"dedi.bende "yani şey poyraz abi dicektim " dedim valla ucuz yırtmıştım..
"hımmm, tamam"dedi.sonra bana biraz daha yaklaşıp tam dibimde durup aramızda bir santim bile kalmayacak şekilde durup şu sözleri söyledi.."mor yakışmış".dedi.
bende bu sözlerin üzerine gülümseyip şu sözleri söyledim,söylemez olaydım...."e yakışcak tabi benim gibi tatlı bir kıza,dünyalar güzeli bir kıza ne yakışmazki" dedim . demez olaydım...
Bu sözlerimin üzerine poyraz gülmesini tutmaya çalışarak "aynen -aynen rengide güzel kaç takıyosun onuda söyle bari"dediğinde sanki Salça ya dönmüştüm.simdi anlamıştım ne demek istediğini.....
"ya ohaaa beee sen sapıkmısın yaaa,oryamı bakıyorsun be salak,terbiyesizmisin sen acaba".Poyraz bana dahada yaklaşarak"hımmm terbiyesizim noldu."dedi. bende bunun üzerine kekeleyerek....
"h-hiç bişi olmadı,aman neyse ben içeri geçiyorum hem hava soğuk sende geç bence"diyip hemen arkamı dönüp koşmaya başladım tabi onun o güzel kahkahaları eşliğinde.
e tabi o güzel kahkahaları sayesinde bende gülümseyerek eve girdim.tabi arkamda eğlenen biri bırakarak, aman eğlensin be nolucak...
O eğlenince ben mutlu oluyorum....
eeeeeeeeeeeeeee bölümü nasıl buldunuz bakalım valla gerçekten çok yoruldum yazarken ama sizin için yazıyorum...😘😘😘😘
sizi seviyoruuummmmmmmmm 😙😙😙😘😘😍
poleni nasıl buldunuz az çok tanıdınız zaten dimi?
poyraz sizce polenden hoşlanıyormu?😍😍
hikayeyi beğendinizmi?
oy kullanmayı unutmayın bakın sizin için 722 kelime yazdım....😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAR KÜRESİ
ChickLit"Sen benim Babammısın","Malesef evet babanmışım " dedi.bana sinirli bir ifadeyle bakarak "acaba param için benimle oyunmu oynuyosun" dedi . Asıl hikayemiz 7.bölümden sonra başlıyor lütfen sıkılmayın.... KİTABIMA ŞANS VERİRMİSİN😊😊😊