Hoofdstuk 20

519 17 28
                                    

Hey!!! Ik heb nog steeds geen comments gekregen bij de vorige hoofdstuk! Dus nu mogen jullie op deze hoofdstuk een comment geven! Als jullie het leuk lijkt dan moeten jullie een comment geven over wat je denkt dat er gaat gebeuren. En de leukste comment krijgt een rol in dit boek! Dus veel plezier! En ik heb een nieuwe kaft gemaakt! Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Maar als je dat niet vind, dan moet je het gewoon zeggen, maar je mag zelf ook een kaft maken! Stuur hem gewoon naar de e-mail: Ang16022003@gmail.com en als ik hem leuk vind, kan die kaft op mijn boek staan! En miss kan je een prijs winnen!

Ik werd wakker in mijn kamer. Heb ik de overstroming gemist! Ik rende naar beneden en ik keek naar de klok. Gelukkig! Ik sliep maar 10 minuten en over 5 minuten gaan we. Ik dacht na over wat er is gebeurd voordat ik flauwviel. Jake en Oliver hadden ruzie! "Kijk! Alicia is wakker!" zegt Olivia en er stormen mensen op me af die allemaal vragen of het goed gaat. Ugh!!! Dat haat ik! Als mensen op me af stormen en vragen of het goed gaat terwijl ik gewoon even alleen wil zijn! Ik zag 1 iemand die niet bij me in de buurt zat! En mijn aandacht kreeg. Jake... Dat vond ik leuk aan hem! Hij snapt wat ik wil... Hij kent me... Nou ja! Sasha ook! Maar zij is mijn bestie! Dus als je dat niet weet van je bestie, dan is het je bestie niet! Jake kijkt me aan... Ik weet het nu zeker! Ik wil hem terug... Maar hoe? En stel je voor dat hij me niet wil! Die vragen spoken de hele tijd door mijn hoofd.

"Hey..." hoor ik opeens. Ik hou van zijn stem... "Hey!" zeg ik terug. Ik keek op en zag een blauw oog! Omg! heeft hij dat voor mij gedaan! "Ik vind het jammer dat je weg gaat." zegt Jake. "Ik wil dat liever ook niet... Maar ja! Als ik duizenden mensen wil redden... Dan moet het!" zeg ik. Wacht even! Hij weet dat nog niet! Ik deed mijn handen voor mijn hand. O shitt! "Rustig maar... Je moeder heeft me alles vertelt. Je geheim is veilig bij mij." Ik glimlach naar hem. "Het spijt me... Ik zou het nooit uitmaken! Ik... Ik... Ik hou van jou..." zegt hij en de laatste zin mompelend. "Ik hou ook van jou!" zeg ik en ik kus hem. Zo staan we een tijdje.

"Ik heb een cadeautje voor je..." zegt Jake. "Draai je even om..." zegt hij. En ik voelde iets kouds. Ik keek ernaar en ik zag een ketting. "Echt bedankt! Hij is prachtig!" zeg ik en ik geef hem een kus. "Hij past bij jou prachtige ogen." zegt hij terwijl hij mijn middel vastpakt en me een kus geeft. "Ik ga je missen..." zegt Jake naast mijn oor. "Ik jou ook!" zeg ik en ik kus hem nog een keer."*Kuch kuch*" zegt Olivia, beter gezegd KUCHT Olivia, omdat ik met Jake zat te kussen. "We moeten gaan!" zegt Olivia. "Ik kom al!" zeg ik tegen Olivia. Ik geef Jake nog een laatste kus en ik geef mijn ouders en Sasha nog een laatste knuffel. "Ik hou van jullie!" roep ik nog een laatste keer en ik geef ze een groepsknuffel. Ik loop achter Olivia aan de limo in. En we rijden naar het vliegveld, terwijl Olivia en ik zaten te kletsen.

"We zijn er!" zegt de limo chauffeur. Bestaat het woord limo chauffeur? Olivia en ik stappen uit. "Hier gaan we dan!" zeg ik en we lopen het vliegtuig in. "Wat zullen we eens kijken?" vraag ik nadat ik op de bank ging zitten en de tv aan deed. "Mmhhh... The fault in our stars!" zegt Olivia."OMG JA!!!! DIE IS SUPERLEUK!!!" zeg ik. "Nou ja! Die is echt NIET superleuk! DIE IS SUPERDEDUPER LEUK!!!!" zegt Olivia en ik zet de cd in de cd-speler. Serieus die film is echt SUPERDEDUPERLEUK!!! "Het begint!!!" zeg ik en plof neer op de bank. "Kunnen jullie astublieft jullie riemen vastmaken. Want we gaan dalen." horen we. Nadat we onze riemen hebben vastgemaakt, stijgen we. Precies als we onze riemen mogen afdoen, begint de film.

Mijn mascara is helemaal uitgelopen en die van Olivia ook. Terwijl we barsten van het huilen. We moesten huilen door de film. Het was echt erg!!! De jongen is doodgegaan door kanker!!! Dus daarom moeten jullie nooit schelden met KANKER!!! HET IS EEN ERGE ZIEKTE WAARBIJ JE DOOD KAN GAAN!!! We huilden heel erg lang. En je weet niet hoeveel papieren zakdoekjes we hebben gebruikt! Wel meer dan 100 zakjes! Oké, dat is wel een beetje overdreven, maar ja... "Kunnen jullie astublieft jullie riemen vastmaken. Want we gaan dalen." horen we. We maken onze riemen vast en we voelen dat we landen.

We stappen uit en we voelen de koude wind langs onze huid. We zagen een limo met onze namen erop: Alicia Wheeler en Olivia Steward. We weten nog steeds niet zeker of dat wel onze echt namen zijn. We liepen naar de limo en we stapten in. "Op weg naar de dijken!" gil ik door het raam. Gewoon voor de lol! Want ik wou het al heel lang doen: Door het raam schreeuwen, maar ik heb het nooit gedaan. En voordat we sterven, wil ik het een keer doen. Dus heb ik het gedaan! :p. "We zijn er!" zegt de limo chauffeur. Ik weet nog steeds niet of het woord bestaat :p! We stappen uit. De bliksem slaat in de dijken. De dijken staan op het punt om te breken...

Hey!!! Vergeet niet om een comment achter te laten over wat je denkt dat er gaat gebeuren! En als je die kaft niet leuk vind, vertel het dan gewoon of stuur zelf een kaft als je dat leuk lijkt met Paige Reifler op de voorkant. En stuur de kaft naar Ang16022003@gmail.com. Je kan bij allebei een prijs winnen! En het spijt me nefise12, ik heb toch voor Jake gekozen :/.

Vote/Follow/Comment?

Ciaooxx

The Secret Shadow Man ✔ (AAN HET VERBETEREN)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu