Proloog

595 18 0
                                    

Shittendips, mijn band is leeg gestoken, drie keer raden wie dat heeft gedaan. Tom natuurlijk en zijn aanhangers. Lisa zal hem weer rond haar perfect gelakte vingernageltje gewonden hebben. Dat zal dus te voet naar huis worden. Ik wilde net mijn fiets van het slot halen toen ik gekuch achter me hoorde. Geschrokken draaide ik me om.
"Wel, wel, wel, was je van plan om al weg te gaan?", zei Tom. Achter hem stonden zijn bodyguards, a.k.a. zijn 'vrienden' en daarachter stonden Lisa en haar volgertjes. Ik wist dat deze vraag geen antwoord nodig had en ik besloot om naar de grond te staren. Ik hoorde Tom weer kuchen, deze keer uit irritatie, maar ik verroerde geen vin.
"Pak ze!", beval hij zijn bodyguards. Uit het niets werd ik aangevallen. Ik werd op de grond gegooid en ik kreeg overal klappen. Na een aantal zeer pijnlijke stompen, kwam er eindelijk een einde aan.
"Tot nog eens, wicht.", zei Tom en langzaam stapten ze weg. Na een tijdje, had ik genoeg moed bijeen geraapt om rechtop te zitten. Kreunend kwam ik overeind en ik zag mijn spullen verspreid op de grond liggen. Langzaam scharrelde ik alles bijeen en nadien besloot ik maar om mijn broer te bellen. Nee, Niall niet, die is te ver weg. Met trillende handen belde ik Greg op.
"Hey ukkie!", groette Greg me vrolijk.
"Hoi, zou je me willen komen ophalen aan de schoolpoort, want mijn band is plat." Ik deed er alles aan om niet al te gekwetst te klinken, maar ik kan weinig, of gewoonweg niets, voor mijn broers verbergen.
"Ik kom er meteen aan!", zei Greg bezorgd. Hij had duidelijk door dat er iets niet klopte. Ik hoop echt dat ik het hem niet hief te vertellen, want dan gaat hij het gegarandeerd tegen mijn andere broer zeggen.

---------------------------------------------
Hey,
Dus dit was de proloog, als dit verhaal je wel wat lijkt, hoef je maar een ding te doen: voten! Een comment zou ook wel fijn zijn ;)
Thanx!! Xx

Niall's little princessWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu