[Γεια σας!!!!Αυτο το παρτ το εγραψε η Αναστασια απλα επειδη ειναι απο κινητο δεν μπορει να το ανεβασει θα το ανεβασω εγω(θεοδωρα) Καλο διαβασμαα ;) ]
-Νιωθεις πραγματα για εμενα?Και λεγοντας μικρα τι εννοεις?
-Χαρρυ τι αλλο μπορω να εννοω οταν λεω νιωθω πραγματα για εσενα??
-Δεν ξερω εισαι πολυ παραξενη και περιεργη και γενικα εισαι αναποδη!
-Σοβαρα τωρα εγω ειμαι η παραξενη και η αναποδη ή εσυ που αποπερνεις τον κοσμο συνεχεια? -ΣΥΓΓΝΩΜΗ ειλικρινα απλα να ξες φταιει πως δεν ξερω πως να μιλησω σε μια κοπελα...
-Μιλας σε μια κοπελα χαρρυ και για να τα καταφερεις να προσπαθεις να μην κανεις αρνητικα σχολια.. -Οκ αλλα πες μου τωρα τι εννοεις πως νιωθεις καποια πραγματα για εμενα?
-Εννοω πως απο την στιγμη που ηρθα εδω περα κατι με εχει μαγνητισει σε εσενα παρολο που μου φερεσαι σαν κοπανος και με εχεις κανει να κλαψω και να πληγωθω...Δεν ξερω εγω αγαπω τον Νοα αλλα κατι μεσα μου σε συγκρινει με αυτον και....
-Ωστε ετσι νιωθεις για εμενα??
-ΝΑΙ Χαρρυ.εσυ πως νιωθεις?
-Κατι μεσα μου μου λεει πως εισαι μια φλωρισα μια χαζη αλλα κατι με τραβαει πανω σου...δεν ξερω τι θελω να πω δεν εισαι ομορφη και εισαι υπερ ευαισθητη και χωρις την αισθηση της διασκεδασης!
Ολα αυτα που ειπε με πληγωσαν τον κοιταξα μεσα στα ματια και κυλησαν τα πρωτα δακρυα...
-Εγω φταιω Χαρρυ που πηγα να σου δωσω μια δευτερη ευκαιρια που νομιζα οτι θα καταφερνα να σε αλλαξω και να ξεκινουσαμε μαζι μια σχεση...
-Σχεση?? Πας καλα?? ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΣΧΕΣΕΙΣ! Ποτε και με καμια ποσο μαλιστα με εσενα που απλα κατι με τραβαει πανω σου και ισως αυτο που με τραβαει ειναι η παρθενια σου...ισως οτι θελω να σε ξεπαρθενιασω.
Αυτο που ειπε με πληγωσε ακομα ποιο πολυ...ξεσπασα σε κλαμματα και σηκωθηκα εφυγα τρεχοντας ενω αυτος καθοσε στο παγκακι και με κοιτουσε. Γυρισα και του φωναξα "εισαι μεγαλος κοπανος τελικα!' Και συνεχεισα το κλαμα μου. Δεν το ειχα καταλαβει αλλα ο Χαρρυ με ακολουθησε απο πισω οταν του το ειπα αυτο και ξαφνικα μου τρβηξε το χερι. ΑΣΕ ΜΕ φωναξα με ολη την δυναμη που μου ειχε απομεινει.
-Δεν θα σε αφησω...δεν μπορεις να μου κανεις τιποτα το καταλαβες??
-Ασε με σε παρακαλω Χαρρυ δεν φτανει με πληγωσες τι αλλο θες απο εμενα?
-Προς το παρον τιποτα...απλα νευριασα που με ειπες κοπανο.
-Εχω και αδικο. ειπα σχεδον εγκατατελημενη απο το σωμα μου. Με κοιτουσε μεσα στα ματια μου.Το βλεμμα του ειχε μια τρελα κα6 μια σπιθα αναμενη.Φοβαμαι Χαρρυ ασε με σε παρακαλω... Με πλησιασε ακομα περρισοτερο και ενωσε τα χειλη του με τα δικα μου. Η γλωσα του προσπαθουσε να μπει στο δικο μου στομα με τον Ναθαν ποτε δεν ειχαμε δωσει γλωσσοφιλλο.Του εδωσα την αδεια να μπει μεσα μου και αρχισε να παιζει αργα αργα παιχνιδακια με την δικη μου στους ρυθμους του φιλιου. Η καυτη ανασα του εκανε αντιθεση με το παγωμενο σκουλαρικι στην γλωσσα του και εδινε μια αισθηση ακομα καλυτερη στο φιλι.Ενιωθα μια ανατριχιλα που ποτε ξανα δεν ειχα νιωσει.
[So,φιλακια απο μας <3 ]
YOU ARE READING
same but different (based on after fanfiction)
Teen FictionΗ Emma Ross αλλάζει την ζωή της όταν ξεκινάει τις σπουδές της στο Harvand University όπου γνωρίζει μία παρέα punk παιδιών,θα την δεχθούν με καλές προθέσεις εκτός από τον "αρχηγό" της παρέας Harry Styles.Ο Harry θα την κακολογίσει με τον χειρότερο τρ...