Luhan

422 31 30
                                    


İstekleri kontrol ederken senin isteğini yazmadığımı fark ettim gerçekten özür dilerim , bu kadar süre sonra neden yazdın diye sorarsan sadece kendimi affettirmeye çalışıyorum sanırım , bir an da gelen bir güç ile yine fizik dersinde bu bölümü yazdım eksiği vardır illaki ama yine de beğeneceğini düşünüyorum . Umarım beğenirsin
Rumeysa7hh iyi okumalar dilerimmm 😘🥰

Kıyafetinizi böyle düşünebilirsiniz 👇🏻

Bavulunu görevliye verip koltuğunu bulmak adına uçağa girdin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bavulunu görevliye verip koltuğunu bulmak adına uçağa girdin. Biletini görevliye gösterip seni yönlendirmesine izin verdin. Görevli yerini gösterip giderken yanında oturan sevimli kıza baktın. Daha sonra ise millet ne çabuk uyuyor diye düşündün. Yerine yerleşmiş elinde ki dergiye bakacak iken dikkatini çeken şey ile kaşlarını çattın. Ayol bu kız kollarını bacaklarını ne ile alıyordu yahu . Pürüzsüz ten senin zaafındı . Şu an uyuduğu için soramıyordun ancak uyandığı zaman sormayı kafana koyup dergine odaklandın.

Uçak havalandıktan bir süre sonra yanında ki kız uyanınca bodoslama sohbete giriştin.
"Şekerim sen hangi jilet markasını kullanıyorsun kolların ve bacakların için ?"
"Ne jileti hanımefendi?"
"Ayol jilet diyorum başka ne olabilir !? Yoksa ağda mı kullanıyorsun?"
"Hanımefendi sizi anlamıyor-"
"Bir saniye karnıma ağrı girdi , sanırım aybaşım geldi , Şekerim sende ped var mı?"
"Yanlış anladınız , ben kız-"
"Ağrı kesici varsa da olur "
"Yok efendim bende ped falan erkeğim ben erkek!!!"
"Ayol bu kadar seski (bakınız seksi değil seski , bu önemli bir detay) bacaklı erkek mi olur ? Sus sen kızsın nokta"
"Çattık cidden ya !!!"
"Dünya da gördüğüm en pürüzsüz bacaklar seninkiler evlenecem ben seninlen "
"Bir git ya vahşi misin nesin?"

"Şekerim sen hangi jilet markasını kullanıyorsun kolların ve bacakların için ?" "Ne jileti hanımefendi?""Ayol jilet diyorum başka ne olabilir !? Yoksa ağda mı  kullanıyorsun?""Hanımefendi sizi anlamıyor-""Bir saniye karnıma ağrı girdi , sanırım ay...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bunları koymasam olmazdı , hikaye nereye gidiyor bilmiyorum haydi hayırlısı 😂) Hikayeye devam edelim neyse

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bunları koymasam olmazdı , hikaye nereye gidiyor bilmiyorum haydi hayırlısı 😂)
Hikayeye devam edelim neyse

Erkek olduğunu iddia eden kız sana kıçını dönünce sohbetiniz bitmişti.

"Şekerim pedin olmadığına emin misin ?"
"Erkeğim diyorum anlamıyor musun ?"
"Ama bu kadar güzel erkek olmaz beni kandıramazsın seni hınzır seni "
"Hay hay efendin buyrun kanıtlayayım erkek olduğumu " dediği gibi seni kolundan çekip kaldırmıştı.

"Ne yapıyorsun ayol !?"
"Kanıtlayacağım erkek olduğumu."
"Yok yahu kanıtlamana gerek yok inandım ben !" Deyip geri yerine oturdun
"Yok yok inanmamışsındır sen!"
"Vallahi inandım, öyle bir inandım ki , omen yorrepi bu nasıl bir erkeksilik gözlerim kamaştı "
"İyi bari inanman senin açından iyi oldu , benden yana sıkıntı olmaz alt tarafı kas açacaktım."
"Püüü rezil senii , her seni kız sanana kas mı açıyorsun ahlaksız seni püüü."
"Herkes senin kadar inatçı olmuyor merak etme."
"Ne merak edicem be!?"
"Senden her şeyi beklerim ben."
"Üfff neyse özür dilerim." Deyip iyice kendini koltuğa gömdün . Karın ağrısından ölüyordun. (Allah düşmanımın başına vermesin cidden çok kötü.) Hemen lavaboya gidip geldin. Hostesi çağırıp ağrı kesici istedin. Ağrıdan soğuk soğuk terler dökerken , yanında ki çocuk seni izliyordu.

"Çok mu ağrıyor?"
"Malesef evet , hem ne anlarsın sen!"
"Ağrı kesici aldın değil mi ?"
"Aldım ancak etkisini daha göstermedi."

Tekrar önüne dönüp hostesi çağırmıştı çocuk. Hostesin kulağına bir şeyler fısıldarken sen köşede meraktan ve karın ağrısından ölüyordun.
Hostes gittikten bir süre sonra elinde sıcak su torbası ile geri dönüp , torbayı sana uzattı.

"Buyrun efendim geçmiş olsun."
"Teşekkür ederim ancak ben sıcak su istememiştim."
"Sevgiliniz istedi efendim."
Duydukların karşısında gözlerin şaşkınlıkla açılmış bir şekilde yanda ki çocuğa döndün. Sana sevimli bir şekilde sırıtıyordu.
Aynen şöyle  👇🏻

Şaka şaka böyle değil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şaka şaka böyle değil

"Ne demek sevgili!?""Hostes sıkıntı çıkartmasın diye öyle söyledim umarım senin açından sıkıntı olmaz , hani sevgilin(!) falan vardır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



"Ne demek sevgili!?"
"Hostes sıkıntı çıkartmasın diye öyle söyledim umarım senin açından sıkıntı olmaz , hani sevgilin(!) falan vardır." Deyip umutla gözlerinin taa içine baktı.

"Sevgilim yok ancak olsaydıda sıkıntı çıkmazdı çünkü hostes sıkıntı çıkartmasın diye öyle söylemişsin sonuçta." Deyip gülümsedin.
"Ben oluyum o zaman ."
"Ha!?"
"Sevgilin ben oluyum mu ? Haaa nolur , senden aşırı elektrik aldım. Böyle resmen elektriğin ile çarpıldım."
"Yaw dalga geçme bir git ."
"Evlenecem ben seninlen diyordun , evlenelim !"
"Tamam be evlenelim , zaten anne damatsızlıktan kafayı yedi ."
"Ciddi misin?"
"Yaw bir git ne evlenecem ben seninle ya !?"
"Kırdın beni god damn it !"
"Evlenmem ben seninle git uçak pervanesine kafa at!"(Duygukuşa selam olsun )
"Bak cidden atarım görürsün !"
"Banane atarsan at ."
"Efendim kemerlerinizi bağlayın inişe geçiyoruz ."

Uçak inince kız görünümlü çocuğa yakalanmamak için hızlıca indin . (Sorry Luhan lanet olası bir sevimliliğin var ) . Ancak kene gibi yapışmıştı .
"Bak gidiyorum kafa atmaya."
"Gel ben sana yolu göstereyim."
Seni beklemeden uçak pervanesine koşunca , sende peşinden koştun.
"Dur yahu tamam evleniriz , ama kolay olmaz bu haberin olsun."
Suratındaki zafer gülümsemesi her şeyi açıklar nitelikteydi.

Günümüz 👇🏻

"İşte böyle kızım, senin baban bir deliydi o zamamlar . Onu böyle yola ben getirdim. Kendisi öyle kolay evlenebileceğini sanıyordu."

"Sonuca bak prensesim anneni aldım mı ? Aldım. O zamam bitti bu kadar . Demek ki çok da saçma düşünmemişim ki sen şu an bizimlesin."

"Babiş annemi ne kadar seviyorsun?" Deyip sevimlice gülümsedi tıpkı babası gibi.

"Uçak pervanesine kafa atacak kadar seviyorum kızım ."


İvetttt bölüm bu kadardı güzel yorumlarınızı bekliyorum. Sınav haftam bittiği için mutluyum ve sonuç olarak bu bölümü yazmış bulunmaktayımm.
Haydin görüşüz 👋🏻😘😘

❤EXO İLE HAYAL ET ❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin