Eeeeeeeveeeeeeeeet sea. (Düzenleyensemanotu: selamın aleyküm yazmaya mı üşeniyon mal)
Multi ♥️
Bol yorum bol bol yorum.
...
Kendimi aynada bir süzdüm "Şura ben çıkıyorum dersim var benim." Diye seslendim içeri. "Tamam git hiç kapıya kadar uğurlayamam."
Kendi ayakkabılarımı bulamayınca hole gittim. Dolapları kurcalarken kulağıma gelen sesle Şura'yı dinlemeye başladım.
"Deniz ne demek kızın instagramını ver?" Oba şimdi kim bu kız? Hayır yani işim yoktu dövecek çıktı bana.
"Olmaz ya hem bu gün takip edersen hemen bir şeylerin olduğunu anlar." Bak ya ne oluyormuş?
"Deniz kıza ne hesap vericem?" Ofladı. "Tamam bir şey olursa ben bilmiyorum."
"Tamam tamam teşekküre gerek yok. Bilelim bir şey varsa." Bir şey varsa ilk ben bilirim.
"Kumsal alt tıre Neva"
Oha
Oba
Ne oluyor la?
"Yenge istemiyorum ama Kumsal olursa hayır demem." İşte benim canım kankam.
Hemen yakalanmamak için ayakkabılarımı bulup çıktım. Üniversiteye girene kadar telefonumu kontrol ettim ama ne istek nede mesaj vardı?
Hala telefon istek yerini yenileyip duruyo.....aaaağh "Ne oluyor be?" Çarptığım kişiyle acıyla cırladım.
Ohaaaaaaaaaa ama ya
"Pardon." Dedi saçlarını karıştırarak. Kral hareket. Göz devirdim ama.
"Deniz çık önümden." Dedim sağa doğru döndüğümde önüme geçti. Kalp diyorum dayanmıyor diyorum.
Bak aşk diyorum yanaş diyorum kime diyorum ay ben ne diyorum.
"Daha derse 25 dakika var kahve içelim mi?" Dedi kesin bir tonda "Hayır." Diye cevap verdim. "Ama neden Ya benim gibi bir erkeğe nasıl hayır dersin?" Kollarımı önümde bağladım.
"Deniz git başımdan." Diye söylendim. "Yoksa enişte falan mı var?" Diyince sinsice gülüp "Neden?" Dedim.
"Bir şey olursa kimi döveceğimizi bilelim." Dedi ukala. "Tamam Allah'ın cezası yürü içelimde git başımdan." Kesinlikle vazgeçmesinden korktuğum için kabul etmedim.
...
"Ee nasıl gidiyor dersler?"
"Babaannem modundan çıkar mısın Deniz?" Kafa salladı
"Sen neden bana bu kadar terssin?" Hmm ilk olarak anonimin olduğumu anlama diye ikinci olarak bu kız ben değil başkası olabilirdi o yüzden tirip atıyorum üç heyecandan bayılmamak için.
"Çünkü çok gevşeksin." Dedim. Gözlerini kocaman açtı "Kim? Ben? Üstüme iyilik sağlık sadece kızlar iyidir." Şerefsiz olduğunu bu kadar belli etme.
"Tamam şimdi sen o kızlara git çünkü ben iyi bi kız değilim." Diyip çantamı aldım ve kalktım masadan hızlıca.
Kolumu tuttu. Çektim sertçe "Ne oldu şimdi?" Dedi. "Yanıma gelmiş başka kızlardan bahsediyorsun sence ne olabilir onları istiyorsan benimle içmeyeceksin kahveyi sana kendi evlerinde kahve yapmak isteyen kız çoktur sonuçta." Diye hızlıca konuştum.
Neden mi bu kadar açığım? Çünkü kırıldım. Yanımda başka bir kızı övmesine herkese bana davrandığı gibi olmasına kırıldım.
Ama ben onu kırıldığım bu haliyle sevdim.