Četvrti Dio

1.5K 95 3
                                    

Merjem je svojom ludjačkom histerijom na smrt prepala jadnu ženu koja se javila na oglas , i bez razmišljanja pristala da pomogne u laži i prevari koju je Merjem smislila da zavara Ayihana i njegovu majku. Ženi je bio potreban novac i bila je spremna na sve samo da bi djeci mogla da pruži jedan normalan obrok dnevno, ali novac koji joj je Merjem bila spremna dati je mogao obezbjediti i krov nad glavom. Trebala je samo da dodje kroz mjesec dana nakon današnje posjete i odglumi da oplodnja nije uspjela i tad bi dobila ostatak novca i zauvjek nestala iz Istambula. Da bi izgledalo ubjedljivije danas je ranije se sastala s njom u bolnici i nakon popijene kafe su zajedno krenule u vilu gdje su trebale odglumiti dobre prijateljice koje su jedna drugoj u pravi trenutak poklonile ono što su najviše u životu trebale i željele. Na izlazu iz bolnice su se susrele sa Emirom koji je zbunjeno pokušavao da shvati sve i njegova zbunjenost je bila dovoljna za Merjem da shvati da je njena svekrva nadmudrila sve kao i uvjek i uspjela je ostvariti namijenjeno. Samo nije znala da je sudbina sama umješala prste i da jadna Mira nije još znala pravu istinu .

Čekao je Emira na kamenu pored luke , njihovo mjesto od kad su doselili u Istambul. Gledao je modro plavu vodu koja ga podsjeti na Mirine oči , razvuče osmjeh i baci kamen u daljinu kad pomisli na njeno tjelo... Nikad nije bio ovakav i to ga iznenadi, da Merjem nije sama uzela sve u svoje ruke sigurno sad ne bi bio ni oženjen . Nikad nije bio svjestan svoje muževne pojave i posebne boje očiju koje su godinama sve više bile privlačnije , mnogi su mu zavidjeli što je i sad pored sjede kose i prošarane brade izgledao i bolje nego prije. Merjem je iz straha da neće više imati tjelo kao sad krila da je sprečavala trudnoću i priložila mu lažne nalaze koji su pokazivali da ne može ostati trudna . Na ideju da nadje nekoga ko će roditi za nju je došla samo iz razloga jer je čula Ayhanovu majku kako priča Emirovoj majci da već duže vrijeme razmišlja da predloži Ayihanu da ga oženi djevojkom iz rodnog kraja koja će mu podariti potomstvo.
Emir mu pridje sa osmjehom i sa rukama u džepovima neskidajući pogled sa vode koja je kao kristalna sijala na suncu . Ayhan se nervozno osmjehnu i krenu da se jada .
-"Još nisam u stanju ni samom sebi da objasnim zašto sam pristao na ovo!!! Još uvjek pred očima imam sliku one jadnice koju je ko zna koja muka natjerala da pristane na ovo..."
Emir se pomjeri jer je sad bio i više nego siguran da Ayhan nije još saznao da Mira nije djevojka koja se javila na oglas od Merjem, i nervozno češkajući potiljak nesiguran kakva će biti reakcija Ayhana kad mu kaže , tiho izusti:"nije ni svjesna šta ju je snašlo!!! Ta djevojka se našla na pogrešnom mjestu u pogrenšno vrijeme Ayhane... Tetka je uz pomoć sudbine zapetljala sve..."
Ayhan još uvjek želeći da nije istina što Emir govori podiže ton dok je držeći glavu rukama zabačenu nazad s pogledom u nebo nabrajao samom sebi :"Ah majko!!! Ah majko kako si mogla !!! Za sve sam ja kriv jer nisam bio dovoljno muško i zaustavio ovu ludariju na vrijeme!!! Merjem!! Jao šta će biti sa Merjem?!?"
Nije siguran koliko dugo je ostao sam na obali posle Emirovog odlaska . I ako nije htio ostaviti Ayhana samog u ovom stanju poslušao je i povjerovao da je dobro i da želi ostati sam, i žurno otišao po majku koja je već dva puta zvala da bi bila sigurna da će je odvesti do sestre i Mire jer im je spremila potrebne stvari i hranu.
Hladnoća ga je natjerala da sjedne u auto kojim se vozao negdje do iza ponoći , zausatvio se u nepoznatom mjestu kad mu je ponestalo benzina . Ostavio je auto i zaustavio taksi koji je usporio prolazeći , zatražio je da ga odveze do najbližeg hotela i da mu napiše lokaciju gdje mu je ostalo auto.
Svi su bili zabrinuti, na telefon se nije javljao i tek kad je Emir u kasne popodnevne sate javio da je noć proveo u hotelu nekih 300km udaljen i da je terebao uskoro da se vrati su odahnuli. Niko nije primjetio odsustvo Merjem zbog brige za Ayhanom , a Emir je bio siguran da je s Ayihanom pa nije ni pitao za nju .

Mira je stiskala koljena bradom dok je čvrsto grlila noge kao da je samu sebe htjela da sakrije. Nije prestajala plakat od kad su joj Ayihanova majka i tetka rekle istinu.Misli su joj se mutile jer je tražila način na koji bi se mogla izvući iz ove situacije . Iskoristila je Emirov dolazak i zaključala se u sobu, nije se mogla smiriti , hodala je u krug dok joj se nije zamantalo, uhvatila je se za krajeve prozora i kao opijena gledala u crno auto koje se zaustavilo ispred u dvorištu . Ayhan izadje i kao da je znao pogled podignu i zastade kad je ugleda uplakanu kako ga posmatra . Nije se pomjerio sve dok Emir nije otvorio ulazna vrata i pomalo tužan mu prišao grleći ga kao da je zagrljajem htio da podjeli sa njim svu tugu i bol. U sobi su majka i tetka ćutale i gledale ispred sebe , nisu podizale pogled ni kad su Emir i Ayhan vodili razgovor u ćošku sobe nagnuti na veliki prozor.
Neko nije odustajao i Ayhan pomalo ljut se javi na telefon povišenog tona , zaćuta i sruči se na fotelju , Emir mu uze telefon iz ruke i nastavi razgovor koji je skratio . Spustio se nankoljena pored Ayhana i gledajući u majku i tetku pomalo i sretan izustio:" Ibrahim, advokat Ibrahim je zvao da javi da je Merjem ispraznila račun u banci . ...Jutros je napustila Tursku sa Irfanom , kupili su kartu u jednom pravcu za Los Angeles."

Više od ljubavi Onde histórias criam vida. Descubra agora