"Jeg håper det jeg og."

1.2K 42 1
                                    

"Å, hei, Miranda. Hvor lenge har du stått der?" sa Felix stresset. Oscar smålo før han så på meg og smilte. "Lenge nok," sa jeg og gikk til Oscar. Han rødmet lett da jeg tok tak i hånden hans. "Skal vi ta den turen?" spurte jeg og smilte til han. Felix så misunnelig på meg og klødde seg i bakhodet. "Jeg får vel la dere gå," sa han og så ned i gulvet.

Oscar og Felix. Jeg så på de begge som gode venner som støttet, men Oscar var mer den romantiske. Og Felix var den mer støttende og jeg hadde det gøy med han. Han støttet meg da Torina ødela mye for meg og han fikk meg til å le når jeg var trist. Jeg hadde hengt sammen med de i to dager, og jeg følte det gikk for fort allerede. To måneder var god tid til å bli kjent med noen.

"Felix fortalte meg noe," sa Oscar og stoppet opp. Jeg snudde meg mot han og viftet vekk det blonde håret mitt fra ansiktet. Det hjalp ikke mye, for den sterke vinden slo håret mitt tilbake igjen. "Det med at han liker meg?" spurte jeg. Oscar nikket og så opp mot fjellet. Det var ikke så veldig høyt og dekket av gress og trær. "Jeg håper at det er jeg som tar deg med på date hit engang," lo Oscar og rødmet litt igjen. Jeg så opp på fjellet jeg også. "Jeg håper det jeg og," sa jeg og smilte.

The Fooo ~ It's Not Love Without LiesWhere stories live. Discover now