[PL] Yato x Reader

2.2K 86 15
                                    

Anime: NoragamiDla: makio_kou

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Anime: Noragami
Dla: makio_kou

Coś się uroiło w mojej główce i shot powstał z motywem zazdrości. Jest bardzo krótki, za co ogromnie przepraszam :c

_________________

   Ogarnęła go wszechobecna frustracja, gdy zobaczył jak jakiś chłopak dosiadł się do  stolika, przy którym czytała [kolor]włosa dziewczyna. Obserwował ich zza regału, mając pewność, że nie zostanie zauważony. Rejestrował swoim czujnym spojrzeniem każdy, nawet najmniejszy ruch owego chłopca. Niestety nie był w stanie usłyszeć ani jednego słowa, a czytanie z ruchu warg było uniemożliwione przez jego obecną pozycję.

   Zacisnął palce w pięść, gdy zobaczył, że chucherko odważyło się założyć za ucho kosmyk jej jedwabistych włosów. Jego cierpliwość była na granicy. Już teraz miał ochotę podejść i obić buźkę niechcianemu adoratorowi, dając mu tym samym do zrozumienia, że [Imię] jest tylko jego i tylko on ma prawo ją dotykać. Niestety nie mógł tego zrobić. Doskonale wiedział, że dziewczyna byłaby zła, gdyby coś takiego zrobił.

   Musiał więc cierpliwie znosić zaloty głupiego randoma, nią dając się przy tym omotać ogromnej potrzebie uderzenia go w twarz.
Mijały kolejne minuty. Los wystawiał go na próbę wytrwałości. Jego ostatnia fasada zawziętości została obalona, gdy ujrzał ogromne łapsko ma delikatnej dłoni swojej [Imię]. Wziął głęboki wdech i ze świstem wypuścił powietrze. Z nerwów zaczął przystępywać z nogi na nogę.

   Nie rozumiał uczucia, które go ogarniało. Miał stuprocentową pewność, że [Imię] nigdy go nie zdradzi. Ba! Nawet by nie wpadła na ten pomysł! Ale jednak świadomość, że ktoś inny dotyka JEGO własności, była bardzo irytująca. Musiał w subtelny sposób pokazać chłoptasiowi, że dziewczyna do której zarywa ma swojego ukochanego i to nie podlega żadnej zmianie.

   Zakradł się cicho do stolika i stanął za [kolor]włosą, łapiąc tym samym kontakt wzrokowy z niepozornie niewinnym brunetem. Schylił się i delikatnie uchwycił podbródek dziewczyny, obracając go w swoją stronę. Zaskoczona, nawet nie oponowała. Niebieskooki złożył lekki, ale też dosadny pocałunek, dając tym samym do zrozumienia chłopakowi, że nie ma tu czego szukać.

- Yato! Gdzie tak długo byłeś? - zapytała ucieszona, obdarowując go pięknym uśmiechem.

- Tu i tam. Wiesz, obowiązki i inne sprawy... - podrapał się w kark, triumfalnie patrząc w oczy niedoszłemu rywalowi. - Nee, kochanie, masz ochotę na wspólny obiad? - zapytał, kucając obok i łapiąc jej dłoń. Teraz brunet był dla niego nieistotny. Liczyła się tylko [kolor]oka siedząca przed nim.

- Pewnie! - cmoknęła go w nos.

- To ja może już pójdę... Do zobaczenia na matematyce, [Imię]-san! - powiedział młodzieniec i odszedł.

   Yato, ucieszony znakomitym efektem swojego planu, usiadł naprzeciw niej, patrząc jak bardzo szybko chowa swoje rzeczy do torby. Gdy była gotowa, wyszli z biblioteki, trzymając się za ręce. Kierowali się do pobliskiej knajpki, aby zamówić sobie tam obiad i spędzić razem duuużo czasu.

***

Ogólnie mam straaaszny zapierdziel w szkole i shoty będą pojawiały się stosunkowo rzadko. Jakby ktoś się zastanawiał, kiedy będzie jego shot, aktualnie piszę:

- Kunikida x Reader
- Lacus x Rene
- Yukine x Reader
- Amon Koutarou x Reader
- Ayato Sakamaki x Reader

Osoby, które zamówiły podane shociki mogą się ich spodziewać gdzieś w listopadzie/początku grudnia.

Byeeee

One Shots [Anime] PL ✏️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz