II.

4.9K 113 7
                                    

    Hétfő, egy újabb nap , egy új hét veszi kezdetét . Már feladtam azt , hogy elhigyem , hogy megváltozhat az életem . Mindig mikor álmodozok csak rosszabb lesz ,mindig.
A nap még alíg világít, de iskola van ezért fel is kéne ébredni. Kikelek az agyból, bemegyek a fürdőszobába elintézni reggeli teendőim , megmosakszom , kiválasztom a mai ruháimat ami csak egy fekete felső és fekete maci nadrágból áll. Leballagok a nappaliba ahol mindenhol csak szemét van. Üres sörös és más italok üvegei, csipszes zacskók , egy-egy elhagyott ruha . Már megszoktam és ki takarít utánuk. Csak én, egy hülye lány...
Mintha egyéb dolgom nem is lenne. Felszedem a szemetet és minden holmit a szemetesbe dobok. A földet feltörölöm , de mindenhol még büdös ital és drog szag van így kinyitom az ablakokat .

A ház rajtam kívül üres így nem zavartatom magam . Leülök a konyhában található egyik székbe és előveszek egy almát , amit elkezdek falatozni. Más úgy sincs itthon, így egy újabb programra tettem szert . Suli , munka ,majd bevásárlás. Király, mit is mondhatnák.
Felveszem a cipőm és a kabátom, lehozom a hátizsákom a tankönyvekkel. Elhagyom a házat, majd bezárom az ajtót . A hideg őszi szellő hirtelen megcsap, körbeöleli minden testrészem. Próbálom mozgásban tartani magam de ez se segít. Érződik már a tél közelgése, és egyre rohamosabban . Már nincs mit felvennem, hogy védekkezzek a hideg tél ellen. Az iskola elég messze van így elmegyek a buszmegállóhoz és megállok ott. Már didergek is és sokan megvető pillantásokat irányítanak felém. Megérkezik a busz aminek nagyon megőrülök, a nagy tolongás közepette valahogy én is felkerülök rá, majd zárja is a sofőr az ajtókat és indulunk. Megfogozkodok , hogy el ne essek és várom , hogy teljen az idő. Elgondolkozom közben azon mit csinálhat anya , egyébb dolgom úgy sincs. Biztos most is ott fetreng valakinek az agyában, és... Na jó inkább nem is megyek bele.

Megérkezünk ,s a busz megáll, leszállok és elindulok az iskola felé, amit már látok a szemem sarkából. Beérek és amiért a kémia az első elmegyek a laborba . Helyet is foglalok leghátul egy elkülönített padban. Mindenki sorban beér és helyet foglal jó messze tőlem.
A tanár nyitja az ajtót mire mindenki feláll és köszön, majd helyet foglalunk. Mrs. Greg a kémia tanárnőnk , nem valami kedves személyiség , idősebb és valami baja van velem, hisz mindig engem feleltet , ha olyan kedvében van és ma épp olyan kedvében van.

-Wite kisasszony , jöjjön ki és mondja fel a múlt órai leckét. - visította boszorkány hangján.

Ki is léptem majd fel mondtam a leckét, majd következtek a tanárnő kérdései amire valamilyen érdekes módon nem tudtam a válaszokat. Bár a füzetben sem találhattam volna meg őket. Ne úgy értsétek , hogy hanyag vagyok , hisz minden leckém le van írva, csak szokása a tanárnőnek olyan kérdéseket feltenni amiket még nem tanultunk. És nem ajánlott vele szembeszállni. Megkaptam az elégedetlen és visszaültem a helyemre. Elkezdtem rajzolgatni a füzet leghátsó oldalaira . Eleinte csak firkálgattam, majd emberi alakok jöttek belőlük létre. Régóta már rájöttem, hogy szeretek rajzolni , legfőképp az érzéseimet. Amik egyes embereknek maszatoknak látszanak . Nagy hobbim lett egy ideje és a legtöbb rajzom angyalokról szól és ördögökről vagy magáról a sátánról, aki ráteszi az embereket , hogy kárt okozzanak magukban. Azt tudtam, hogy nem vagyok egy vidám lény , de hogy ennyire ne. És ez már szomorú...

------------

Az idő csak úgy telt. Az utolsó óránk testnevelés volt így miután végeztünk az órával a munka ruháimat vettem fel, ami csak egy plusz barna pólóból állt amin a nevem volt ráírva. Miután kész voltam indultam is a jól megszokott kávézóba. A munkaidőm el is kezdődött, hisz hétfő van forgalmasabb is . Nagyjából a megszokott emberek jöttek be , vagy szerelmes párok akik egymásra csöpögtetik a nyálukat.

Már késő volt, majdnem zárás idő és egyedül is voltam , mikor bejött valaki. Nem értettem ki kávézik ilyen későn. Nem néztem meg ki jött be csak kisétáltam a pult mögül . Odasétáltam ahoz az asztalhoz ahol helyet foglalt a titokzatos vendég. Nem láthattam valami sokat belőle, hisz arcát telefonjába  túrta. Egész testét fekete ruhát takarták, de azt nem mondhatom , hogy rosszul nézett ki . Hosszabb barna fürtjei belelógtak a telefon képernyőjébe.

- Üdvözlöm! Miben segíthetek? - kérdeztem meg kicsit félve.
Felemelte a fejét és gyönyörű smaragd szemeit rámszegezte. Arca minden egyes pontja tökéletes volt, ami ámulatba sodort .

- Jó estét. Egy expresszót szeretnék ha lehet egy kis tejjel és cukor nélkül. - mondta mély, rekedtes hangján, úgy , hogy kicsit beleborzongtam is .

- Hozom . - megfordultam és indultam is a pult felé, de a férfi  pillantásait mindvégig érezhettem magamon. Gyorsan elkészítettem a kívánt kávét és vittem is.

- Hozhatok még valamit uram? - kérdeztem.

- Nem, köszönöm! Ennyi lesz. - válaszolta miközben felmérte testemet . Zavarba hozott ez a cselekedete így visszamentem a pult mögé elrendezni és eltenni mindent ami még kint van . Lezártam a gépeket és kikészítettem a ruhámat és a táskámat. 

- Kérdezhetek valamit Genevieve? -hallottam meg azt a bizonyos mély hangot .
Megijedtem, amiért a nevemen szólított de azután rájöttem hogy a pólómra van írva . Oda sétáltam , hogy ne keljen kiabálnom.

- Persze.

- Hogy hogy egy ilyen fiatal hölgyet egyedül hagytak egy kávézó vezetésével? - kérdése megdöbbentett.

- Úgy hogy már záró óra van és én szoktam mindig bezárni a kávézót. - válaszoltam kis gondolkodás után.

- Csak nem értem. Nem félsz egyedül? Bárki bejöhet. - mondta aggódó hangon.

- Nem történhet semmi rosszabb már. És mintsább otthon legyek , inkább itt. - mondtam hamis mosollyal .

- Értem . Hazafuvarozlak . - jelentette ki.

- Az nem lenne jó ötlet és még be kell vásárolnom. Köszönöm az ajánlatot de nem. - hajtottam le fejem .

- Ez nem kérdés volt . - mondta kicsit nagyobb hangsúlyra téve . - És akkor először elmegyünk bevásárolni. - felemeltem a fejem az "elmegyünk" szóra. Nagyon meglepődtem.
Felállt a székből , mire megláttam izmos testalkatát ami a blúza alól is látszódott.

- Induljunk ! - szólalt meg . - Még most ha lehet. Nincs egésznap időnk , hogy engem bámulj. Majd erre lesz máskor alkalmad . - kaccsintott rám, mire éreztem, hogy pirosodni kezdtem mint a paradicsom. Elnevette magát mire előjöttek gödröcskéi, nem is tudtam , hogy neki olyanjai is vannak . De bevallom vonzódtam hozzá. Elmosolyogtatott , de kikellett zökkenem ebből a kábulatból.

A csészét eltettem , míg ő kifizette a rendelését. Felvettem a kabátom és a hátizsákom is a hátamra dobtam , bezártam az ajtót, majd elindultunk.
Ketten. Én és egy idegen. Mi ütött belém ? Még a nevét sem tudom .

----------------
Íme egy újabb rész. Hatalmas kedvem volt írni így elég hamar meg is lett.

Sötét Pillangó (+18) H.S. ff.Where stories live. Discover now