L-1 18+

14.1K 376 166
                                    

Warning 18+ kalau otk dia suci
Sila skip ok sekian.

"Arghh!! Tolong jangan! "

Jerit seorang yeoja.

"Diam! "

Jerit namja itu pula

Namja itu membuang samua baju yeoja itu. Dan juga membuang seluarnya. Namja itu memasukan batangnya dengan kasar ke dlm lubang yeoja itu.

Yeoja itu menjerit dlm kesakitan.

"APPO!! "

Jerit yeoja itu.

Sungguh sakit dan besar. Macam mana nk muat?? Batang namja itu lebih kurang 4 hari dan panjang melebihi 15 cm. Sakit wehhh..

Yeoja itu menjerit kesakitan. Namja itu merendam batangnya ke dlm lubang yeoja itu. Bila namja itu rasa sudah longgar sikit, Namja itu menggerakan punggungnya ke depan dan kebelakang dengan perlahan.

"Argh! "

Yeoja itu menggenggam kuat baju namja itu sambil menggigit bibirnya. Guess what?? Yeoja itu?? Umur dia 13 tahun. Kena rogol.

Yeoja itu memegang kuat baju namja itu. Namja itu mencium bibir yeoja itu, yeoja itu membalas ciuman namja itu untuk menghilangkan rasa sakit. Namja itu masih lagi melakukan kerjanya di bawah sana.

"Hmm~Ahh~..."

Namja itu moan dengan nikmat. Yeoja itu mengigit bibirnya, namja itu kembali mencium bibir yeoja itu. Beberapa minit selepas itu, namja itu meleraikan ciuman. Punggungnya masih lagi bergerak ke depan dan kebelakang.

"Sayang, jangan gigit bibir tu. Kesian kat bibir tu. Kalau sakit cakar belakang daddy ok?? "

Dalam hati yeoja itu, jangan kau cakap semua benda kat dunia ni dia keluarkan. Membara bossku. Bila namja itu rasa lubang yeoja itu sudah licin namja itu mempercepatkan lagi pergerakkan punggungnya.

Yeoja itu moan penuh dengan nikmat. Namja itu menghentak hentak batangnya di lubang yeoja itu. Yeoja itu moan dengan kuat.

P/s:diorang buat 'benda ' tu di bawah jambatan. Macam mana? Yeoja itu nk balik rumah so dia guna lah laluan tu. Org kata apa?? Jalan pintas??

Namja itu mempercepatkan lagi, beberapa minit itu namja itu cum di dlm lubang yeoja itu sungguh banyak. Yeoja itu menutup matanya menerima semua sperma namja itu.

Mereka berdua mengambil nafas. Namja itu bangun lalu memakai seluarnya. Namja itu mencium dahi yeoja itu lalu tinggalkan yeoja itu sendirian.

_________________________________________

Seorang yeoja duduk di atas katil. Tiba tiba pintu terbuka.

"Haeun syg, buat apa tu?? "

Tanya wanita berumur lingkungan 50-an.

Yeoja yg dipanggil Haeun itu memandang wanita tersebut.

"Mama. Tak lah saja nk tenangkan fikiran. "

"Syg jangan lah kusutkan kepala kamu tu. "

Wanita yg dipanggil mama itu menuju ke arah Haeun.

"Mana ada fikir pasal dia Ma. Saja je eun nk rasa ketenangan dlm bilik ni. "

Mama hanya tersenyum tipis.

"Jom turun, kita makan bersama. Makan dengan baby sekali. "

Haeun bangun dengan perlahan lahan. Sebab?? Dia sudah berbadan 2. Umur baru sahaja 13 tahun sudah mengandung?? Susah nk terimakan?? Hanya tanggung sorang sorang anak dalm perut itu. Ayah kepada budak ini tiada. Larikan diri.

Haeun hanya menanggung baby itu dan org yg menolongnya ialah keluarganya. Cuba kau fikir. Budak berumur 13 tahun mengandung anak luar nikah. Di rogol, maruah hilang. Betapa sakitnya itu.

Haeun dan mama bangun keluar dari bilik lalu menuju ke dapur.

"Aigoo, Haeun syg macam mana ok tk?? "

Tanya Ayah kepada Haeun.

"Eun ok je papa. "

"Baby aku ni macam mana?? Sihat?? "

Itu pula oppa Haeun Ryu Eunhyung.

"Iye aku ok je. "

Haeun duduk di kerusi.

"Mama masak makanan kegemaran kamu makan lah. "

Haeun tersenyum. Keluar cahaya kat mata dia. Apa lagi rezeki ada depan mata makan je lah.

"Hye makan lah slow slow nanti tercekik tak pasal pasal kau mati. "

Itu Eonnie Haeun, Ryu HyeMin.

"Ye lh. "

Haeun makan dengan perlahan. Satu keluarga makan makanan itu bersama sambil bersembang kosong.

TBC

DON'T BE SILENT READERS. KALAU TK AKU SANTAU KAU FAHAM? SEKIAN.

✔️ || 민 윤 긴 || LOST ⚠️Where stories live. Discover now