Her zaman istediğim bir şeydi görünmez olmak. Yolunu bulmuştum Görünmez olmanın yolu. Fakat bu gerçekten de kolay bir şey değildi bu yüzden ince detayları atlayalım hayatımın son zamanlarını daha doğrusu benim bildiğim sonu anlatacağım. Her zaman olduğu gibi okula gidiyordum fakat bir şeyler farklıydı yada ben öyle hissediyorum. Sınıfa girip sırama oturdum. kısa sürede hoca içeri girdi ve her zamanki gibi yoklamayı aldı benim adımı söyledi ve 'Burada' diye bağırdım fakat adımı yine seslendi. Tekrar bağırdım 'BURADAA' ama hoca beni duymadı ve yok yazdı. Hocanın yanına gittim seslendim vurdum bağırdım salladım fakat beni ne duyuyor ne görüyor nede hissediyordu. bütün sınıf aynı şekilde şaka yapıyorlar sandım sinirlenip sınıftan çıktım. Sevdiğim kızın sınıfına gittim. Kapıyı açtım ve içeri girdim kimse bana bakmıyordu o bile. Aslında ben onun gözünde zaten görünmez idim o beni hiç umursamıyordu onun aşkıyla yanıp tutuşurken. 'Bütün okul mu bana şaka yapıyordu ?' diye düşündüm içimden. iyice sinirlendim ve okuldan kaçtım. Bir banka oturdum ve etrafıma bakınıyordum. Kızın biri kucağıma oturdu arkadaşı da yanına şok olmuştum gerçekten kimse beni görmüyor duymuyor yada hissetmiyor muydu? Kızlar kalkıp gittiğinde korkudan ne yapacağımı bilemedim bir süre sadece oturdum. her şeyi kafamda toparladım ve okula geri döndüm sevdiğim kızın yanına gittim elini tuttum ona sarıldım hoşuma gitmişti ona ilk defa sarılmak. Onu dudağından öptüm ama hiç bir şey hissetmedi. Artık her şeyi yapabilirdim kimse bana karışamazdı. yapmak istediğim her şeyi yaptım. Aradan bir ay geçmişti paraya ihtiyacım yoktu istediğimi istediğim gibi alabiliyordum insanlara istediğimi yapabiliyordum hiç tepki filan vermiyorlardı. Hissetmiyorlardı beni çok mutluydum. Taki her şeyi yapıp sıkılıncaya kadar yapacak bir şey yoktu. İnsanların bir şekilde beni hissetmesini sağlamam gerekiyordu görünmez olmak çok yalnız hissettiriyordu. Bir gün okulun önünde sevdiğim kızı izlerken arabanın ona çarpacağını gördüm ve son anda onun hayatını kurtardım ama ne uğruna kimse benim yaptığımı bilemeyecek kimse onu sevdiğimi bilmeyecek o an ölmek istedim ve kendimi bir arabanın önüne attım bilincimi kaybetmiştim. bir an gözlerimi açtığımda etrafım insanlarla doluydu. Sonunda görünür oldum. O benim başım daydı bana bakıyordu ve ona dedim ki 'seni kendi hayatımdan çok seviyorum.
SON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kısa AŞK Hikayeleri
Любовные романыBu kitapta zaman zaman yazdığım ve yazacağım kısa hüzünlü aşk hikayelerini paylaşacağım.