En date kan avgjøre

1.1K 42 0
                                    

"Så dere mener jeg må velge?" spurte jeg. Jeg var ganske enig med dem. Det virket ikke riktig å flørte med begge to uansett. Seerne ville ha drama, og det skulle de få. Jeg måtte pønske ut en plan for at de skulle få det de ville ha.

"Jeg tenkte kanskje at dere kunne ordne en date til meg hver. Den som skaper best stemning velger jeg," sa jeg og så på de begge to. De nikket i enighet. Jeg var glad for at de var så gode venner at de ikke kranglet om en jente. Det er det jeg kalte ekte venner.

Jeg bestemte meg for å ringe Alaska. Det var lenge siden vi hadde pratet sammen, og jeg tenkte det kanskje var på tide. Ringelyden kom. Det ringte i noen sekunder før den kom rett på svareren. "Hei Alaska," sa jeg og tok telefonen ordentlig inntil øret. Den var varm og behagelig. "Jeg vil bare innrømme det at det var bra for meg å dra hit. Jeg har blitt kjent med to fantastiske gutter, og nå må jeg velge. Jeg skal på date med hver av dem, og det er det som gjør så jeg velger," sa jeg mens jeg fiklet med håret mitt. Jeg kom ikke på noe mer å si, så jeg la på.

Det banket plutselig på døren min. Jeg la fra meg mobilen på sengen min og gikk bort til døren med korte skritt. Jeg lukket opp døren, og der sto Felix med en rød rose. "Passer det å ha daten nå?"

The Fooo ~ It's Not Love Without LiesOnde histórias criam vida. Descubra agora