Κεφάλαιο 6

159 11 0
                                    

Ανεβήκαμε πάνω και μπήκαμε στο μπάνιο βουρτσισαμε δόντια αφού η Βενετία έχει πάντα εδώ μια οδοντοβουρτσα και πέσαμε κατευθείαν για ύπνο εγώ έβαλα νωρίς ξυπνητήρι γιατί έπρεπε να τελειώσω την παρουσιάσει.

Το επόμενο πρωί το ξυπνητήρι χτύπησε σηκώθηκα και αφού έκανα τα απαραίτητα κατευθύνθηκα στο γραφείο μου η παρουσίαση με περίμενε τελειώσω. Ξεκίνησα να γράφω το πρώτο e-mail όπου Θα έστελνα στο διευθυντή μου. Έπρεπε να έχει μία πρώτη άποψη σχετικά με την παρουσίαση. Αφού το έστειλε ξεκίνησα να την προβάρω και να κάνω τις απαραίτητες διορθώσεις δεν έπρεπε να μου έχει ξεφύγει τίποτα. Ήταν η πιο σημαντική δουλειά που είχα αναλάβει το τελευταίο διάστημα και έπρεπε να είναι ολόσωστη. Δεν υπήρχε περιθώριο λάθος. Ο μόνος δρόμος ήταν η επιτυχία.

Η Βενετία σηκώθηκε αρκετές ώρες αργότερα. Είπαμε δύο κουβέντες στα γρήγορα και τελείωσα και την τελική πρόβα της παρουσίασης μου. Έφτιαξα το δεύτερο e-mail για να το στείλω στον διευθυντή μου.

Η ώρα ήταν περασμένη και εγώ δεν είχα ξεκινήσει καν τις προετοιμασίες για την έξοδο με την Βενετία στα εγκαίνια του εστιατορίου που είχε ετοιμάσει.

Έκανα ένα ζεστό μπάνιο με αφρόλουτρο φράουλα να μυρίζει όλο το μπάνιο. Η ώρα περνούσε και αφού το νερό άρχιζε να κρυώνει βγήκα από τη μπανιέρα. Τυλίχθηκα με τη πετσέτα και τοποθέτησα σε όλο μου το σώμα της κρέμα σώματος που μου είχε κάνει δώρο η Βενετία με ροζ πιπέρι που έχει σετ άρωμα που θα έβαζα σήμερα.

Στέγνωσα τα μαλλιά μου και δημιούργησα ανάλαφρες μπούκλες μιας που με το φόρεμα μου θα πήγαιναν εξαιρετικά. Έκανα ένα καφέ smokey στα μάτια και ένα έντονο Μπορντό κραγιόν για να κάνει αντίθεση με το φόρεμα. Έβαλα το μαύρο σετ εσώρουχα που είχα πάνω στο κρεβάτι και τοποθέτησα το φόρεμα μου. Ανεβάζοντας το φερμουάρ.

Η Βενετία έκανα αναπάντητη στο κινητό μου και κατάλαβα ότι ξεκινούσε από το σπίτι της γιαγιάς να έρθει να με πάρει

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Η Βενετία έκανα αναπάντητη στο κινητό μου και κατάλαβα ότι ξεκινούσε από το σπίτι της γιαγιάς να έρθει να με πάρει. Τοποθέτησα τις μαύρες ψηλές γόβες στα πόδια και έβαλα μέσα στο τσάντακι μου όλα τα απαραίτητα. Κινητό λεφτά κλειδιά το κραγιόν μου και φυσικά μια μικρή συσκευασία από το άρωμα μου.

Κάθησα μπροστά στο καθρέφτη της εισόδου του σπιτιού μου τοποθέτησα το άρωμα μου και φυσικά πέρασα μια εσαρπα γύρω από τους ώμους μου. Το τηλέφωνο μου ξαναχτύπησε τράβηξα την πόρτα κλείδωσα και κατέβηκα στην είσοδο. Μπήκα στο αμάξι της και ξεκινήσαμε για το εστιατόριο.

<< Κούκλα είσαι φιλενάδα. Θα κάψεις καρδιές πάλι σήμερα. >> μου είπε και έβαλα τα γέλια.

<< Καλά ότι πεις

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

<< Καλά ότι πεις. Πάντως αυτό το φόρεμα σου πάει εξαιρετικά. Δεν στο είχα. >> είπα χιούμοριστηκα.

<< Κόψε τις βλακειες και βγες έξω φτάσαμε. >> είπε.

Κι βγήκαμε και οι δύο ταυτόχρονα δώσαμε τα κλειδιά στο παρκαδορο και μας έδωσε τον αριθμό μας. Στην είσοδο μας περίμενε ο μετρ και βλέποντας την Βενετία μας οδήγησε κατευθείαν σε ένα από τα κλουβιά. Όπως με ενημέρωσε αργότερα.

<< Πως σου φαίνεται; >> Με ρώτησε η Βενετία

<< Από όσο πρόλαβα να δω είναι πάρα πολύ ωραίο. >> είπα. << Αλλά θέλω να μου εξηγήσεις τι είναι τα κλουβιά; >> είπα και την κοίταξα με απορία.

<< Είναι ειδικά διαμορφωμένα σημεία μέσα στο εστιατόριο όπως βλέπεις και εσύ όπου κάποιος μπορεί να περάσει πιο ιδιωτικές στιγμές. Έχουμε φτιάξει γύρω στα έξι. Τρία για ζευγάρια με κρυφό φωτισμό που τα σκέφτηκε ο Παύλος δύο για παρέες δηλαδή μέχρι έξι άτομα και ένα για επαγγελματίκα ραντεβού που φτάνει τα έως και δώδεκα δηλαδή ολόκληρο μίτινγκ. >> είπε και ξέσπασμαμε και οι δύο μας σε γέλια.

<< Μάλλον πολύ αγαπημένη μου φίλη θα το προτιμήσω και εγώ για τα επαγγελματίκα μου ραντεβού. Αλλά κάτσε να δούμε τι λέει και το φαΐ. >> είπα και την κοίταξα απαλά.

<< Έχεις απόλυτο δίκιο. >> είπε και φώναξε το σερβιτόρο.

Παράγγειλαμε το μενού τον εγκαινίων αφού ήταν υποχρεωτικό αλλά εμείς επιλέξαμε και κάποια παραπάνω πιάτα που μας χτύπησαν και στις δύο το ενδιαφέρον ή απλά πειναγα πάρα πολύ.

Girl Boss In Love Donde viven las historias. Descúbrelo ahora