7 miesięcy później

760 53 2
                                    

Tak od rzuconego zaklęcia na Draco minęło już 7 miesięcy.
Na szczęście Draco już wszystko pamięta, więc się z tego bardzo cieszę.
Jednakże Hogwart został ponownie zagrożony.
Wczoraj w "Proroku Codziennym" było napisane,że "Pansy Parkison zdradza plany śmierciożerców" już jutro w proroku codziennym.
No właśnie czyli dzisiaj powinna dojść do mnie gazeta...O już jest.
Napisane jest tak:

Pansy Parkison zdradza sekrety zła

-Czy śmierciożercy mają plan powstać?
-Owszem,mimo że jestem śmierciożerczynią, zostałam do tego zmuszona.
Ale mogę zdradzić, że moja siostra Angelia Parkison, Blaise Zabini,
Draco Malfoy, Prvati Patil planujemy unicestwić Voldemorta,ale musimy dobrze udawać.
Nie poddamy się.
-Dobrze,a czy mogła by Pani zdradzić coś na temat Lucjusza Malfoya,który jest na wysokim "stanowisku" jako śmierciożerca?
-Lucjusz Malfoy tak jak wielu ojców, pakuje swoją rodzinę by oni także zostali śmierciożercami.
Bardzo dużo osób uważa,że Dracon Malfoy-syn Lucjusza-powinien gnić w Azkabanie,jednakże my wiemy,że jednak Draco został zmuszony do bycia śmierciożercą, podkreślam Był zmuszony do bycia śmierciożercą.
-A Narcyza Malfoy?
-Narcyza jest bardzo dobrom kobietą, gdy byłam młodsza była dla mnie jak matka, bo jak wiecie straciłam ją, bo została zabita przez Voldemorta za nieposłuszeństwo, a na wakacjach zazwyczaj jadę do państwa Malfoy.
-Dobrze, a teraz pytanie na które wszyscy czekają.Czy Voldemort żyje?
-Hm...to bardzo skomplikowane.Voldemort żyje jednakże nie do końca.Chodzi głównie o to, że żyje, ale nie ma ciała.
Pewnie Państwo teraz ździwieni, bo ostatnim razem Voldemort miał ciało.
Teraz Voldemort nie ma ciała, bo ostatnio, gdy został zabity przez Wybrańca, je stracił.
-Dobrze, a wie pani jak Voldemort może odzyskać swoje "ludzkie" ciało?
-Musi mieć proszek z ogona Hipogryfa tak zwany przez uczniów "Proszek Hagrida".
-Dobrze, a teraz najważniejsze czy Pani zdradza śmiercożerców mimo, że Pani sama jest śmierciożercą?
-Dziękuję za wywiad!
-Ale...
-Dowidzenia.

.......................................................................
No jest roździał jak się podoba?
Moim zdaniem jest spoko.Jutro szkoła😪
(piszę to o 22.35)
Tak wogóle dopiero dzisiaj byłam w kinie na "Zbrodnie Ginderwalda",ale to jest super film polecam!
No i to chyba tyle, do następnego!😉

Nie bój się o niego Grang...MalfoyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz