Αγαπη μεσω internet..!!!

541 19 0
                                    

"... ναι καλε σιγα μην ερωτευοταν η 18χρονη τον πασιγνωστο βιομηχανο της Ελλαδας Ανδρεα Ονισηφορου... μονο για τα χρηματα τον πηρε η μικρη τσουλιτσα.. ναι καλε Μαιρη τι ξερω καλα εγω αυτες..."  ειπε μια γυναικα γυρω στα 40 που μιιλαγε η μαλλον που με κατηγορουσε στη φιλη της... 

Αυτα ακουω συνεχεια οπου και να παω "σιγα μην ηταν ερωτας ο 50χρονος πλουσιος και σωστος βιομηχανος να ερωτευοταν αυτο το 18χρονο κοριτσ του δρομου..."  και μετα να μου λενε μην τους ακους βλακειες ειναι.. μπα εγω δεν το νομιζω... ναι ο λογος που τον παντρευτηκα ηταν για τα λεφτα αλλα τα λαφτα αυτα θα πηγαιναν στα χερια του πατερα μου... αρα ο καος μου πατερουλης δεν νοιαστηκε την κορουλα του που καθε μερα θα ζουσε ΤΗΝ κολαση αλλα νοιαστηκε για αυτο το ηλιθιο χρημα!!! Ναι ο ιδιος μου ο πατερας με εκμεταλευτικε για το δικο του συμφερον!!! Το ξερω και εγω μα και εσεις πως στις περισσοτερες παρομοιες περιπτωσεις με τη δικη μου αυτα γινονται για το οφελως των γονιων αλλα εγω ΔΕΝ θα υποκιψω... ΧΕΣΤΙΚΑ για το συμφερον του πατερα μου με την προτη ευκαιρια θα γλιτωσω!!!

Περπαταω εγω και μιση ωρα σε ενα παρκο προσπαθοντας να αποφυγω τα ενοχλητικα βλεμματα και σχολια εις βαρος μου... Ποτε δεν θα ξεχασω την μερα που ξεκινησε το μααρτυριο μου σαν να ηταν χθες...

Flashback:

- Βερονικα ελα κατω κοριτσι μου που σε θελω λιγο, ειπε η μητερα μου με την γλυκια της φωνη

- Καλα, απαντησα και εγω με τη σειρα μου βαριεστημενα..

Υποψιαζομουν το λογο.. θα μου ελεγαν ισως πως θα πανε ενα ταξιδι και οτι θα πρεπει να προσεχω κ.τλ

- Ηρθ- ο κυριος;; ρωτισα εγω ολο απορια αντικριζοντας ενα κυριο γυρω στα 48..

- Βερονικα πες πρωτα ενα καλησπερα σε παρακαλω θελω να εισαι πιο ευγενικη, ειπε μεσα απ'τα δοντια του ο μπαμπας μου..

Εγω αμεσως ενιωσα ντροπη να με καταβαλει... δεν ηθελα να φανω αγενης αλλα δεν ειπα κατι κακο...

- Εμμ συγγνωμη καλησπερα σας κυριε... ειπα καπως ντροπαλα..

- Ανδρεα αυτη ειναι η κορη μου η Βερονικα που σου ελεγα της προαλλες..

- Οοο μα ναι ξερω αλλα βρε Διονυση δεν μου ειπες πως εχεις μια τοσο ομορφη κορη. Εμμ χαιρομε που σε γνωριζω Βερονικα. Ειμαι ο Ανδρεας Ονησιφορου βιομηχανος και πολυ καλος φιλος του πατερα σου, μου ειπε καλοσυνατα

- Χαιρομαι που σας γνωριζω κ. Ονησιφορου.

- Διονυση, Ανδρεα, Βερονικα το φαγητο ειναι ετοιμο ελατε να φαμε, ειπε η μαμα μου απ΄την κουζινα.. καλε ποτε πηγε στην κουζινα και δεν την προσεξα;;

Μετα απο αρκετη ωρα φαγητου και πολλης συζητης των γονιων μου και του κυριου Ανδρεα για παντελως ασχετα πραγματα για μενα ξαφνικα τσουπππ ακουγετε το ονομα μου.. μολις το ακουσα ξυπνησα απο τις διαφορες σκεψεις μου..

- Βερονικα θα ηθελα σε παρακαλω να με ακουσεις προσεχτηκα σε αυτο που θα σου πω, ειπε ο πατερας μου με ενα σοβαρο πολυ σοβαρο υφος θα ελεγα...

Με τρομαζει ωρες ωρες..

- Ναιπατερα σε ακουω....

- Να κοριτσακι μου επειδη τωρα εχεις τελιωσει το σχολειο εχεις αποκτησει τις γνωσεις που χρειαζετε μια γυναικα ειναι καιρος πλεον να παντρευτεις, νακανεις παιδια και να σταθεις διπλα στον αντρα σου σαν καλη συζηγος, μητερα και νοικοκυρα..

ΕΕΕΕ;;;;

και συνεχισε...

- Και πιστευω πως θα ησουν μια τελεια συζυγος για τον κυριο Ονησιφορου... σε δυο μηνες παντρευεσται...

ΕΕΕΕΕΕΕΕΕ;;;

- ΤΙ;;;; ΜΠΑΜΠΑ ΠΑΣ ΚΑΛΑ;;; ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΩ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΥΜΦΩΝΗ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΩ ΑΥΤΟΝ;;; ΕΕΕ;;; Η ΝΟΜΙΖΕΣ ΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙΣ ΛΕΦΤΑ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ;;

ΜΠΑΜ!!! Εφαγα το πρωτο μου χαστουκι απο τον πατερα μου το ξερω δεν επρεπε να τα πω αλλα ΕΠΡΕΠΕ ΟΜΩΣ να τα ακουσει!!! Δεν υα τον αφησω να κανει οτι θελει ας παιζει με τους υπολοιπους αλλα με μενα ΟΧΙ!!! 

Το ξερω ειμαι μονο 16 και εχω τελιωσει ηδη το σχολειο... πως γινετε αυτο;; Απλα ο πατερας μου θεωρησε πως ηταν καλυτερο για μενα/συμφερον του δηλαδη να σταματησω το σχολειο... 

Και η μαμα μου ΠΟΤΕ ΤΗΣ δεν με υπερασπιστικε!!! Παντα αμιλητη και μολις τελιωνε οποιαδηποτε εντονη συζητηση με τον πατερα μου ετρεχε να του φερει τα χαπια του γιατι ηταν και καρδιακος μην παθει και τιποτα!!! Αλλα ποτε δεν διερωτηθηκε τι θα παθαινα εγω απο τις ποφασεις του αντρα της.. γαιτι μετα  απο αυτο εγω ΔΕΝ θα το αποαλω πατερα!!!

Οταν συνηλθα απο το χαστουκι του συνεχισα να ριχνω λαδι στη φωτια με τα λογια μου αλλα δεν με ενοιαζε..

- Εγω ΔΕΝ θα τον παντρευτω το καταλαβες;;; Κανε οτι θελεις αλλα αυυτη τη φορα δεν θα με εμποδισεις να κανω αυτο που θελω εγω και οχι αυτο που θελεις εσυ!!! Το καταλαβες γιαυτο μην τολμησεις και κανει το ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ!!! ειπα φανερα εκνεβρισμενη και δεν θα το κρυψω για μια στιγμη μου περασε απο το μυαλο να φυγω απο το σπιτι αλλα οχι που να πηγενα μονη μου και τι θα εκανα αφου ειμουν μονο 16 χρονων;; Αλλα αυτο δεν σηημαινει πως δεν μπορω να τον εμποδισω να κανει αυτο που θελει

Τελος απο flashback 

Οχου ρε Βερονικα σταματα να τα θυμασε και που τα θυμασε τι καταλαβες;; Στο τελος παντρευτηκες αυτον τον κολογερο και δεν σου φτανει αυτο τον ανεχεσε και 2 χρονια.. αντι εγω τωρα να βρισκομαι στα πιο γνωστα πανεπιστημια Ψυχολογιας βρισκομαι πλαι στον Ονησιφορου συνοδευοντας τον σε βαρετες δεξιωσεις.. και αναρωτιεμαι γιατι αυτα τα δυο χρονια δεν εκανα κατι για να βρω την ελευθερια μου;;

Αγαπη μεσω internet..!!!Where stories live. Discover now