"Anne! Ben çıkıyorum!"
"Yine o çocuğun yanına gideceksin değil mi? Kızım yapma, üzüleceksin."
"Anne üzülmeyeceğim, biz birbirimizi seviyoruz."
"İyi hadi bakalım, erken gel."
"Tamam annecim."
Diyerek annemin yanağına bir öpücük kondurdum. Enes'in yanına gidecektim. Annem ayrılacağımızı söyleyip duruyor ama kim takar? Enes'in beni sevdiğini biliyorum.
Neyse, minibüse bindim ve Enes'le sürekli geldiğimiz parka gelince indim. Geldiğimde Enes bankta oturuyordu. Gidip gözlerini kapattım.
"Ben kimiim?"
"Hıım bu gözlerimi kapatan bayan benim hayatımın anlamı mı acaba?"
"Hayatınızın anlamını seviyor musunuz?"
"Hayır sevmiyorum, ne sevmesi?"
"Ne!"
Diyerek gözlerini açıp karşısına geçtim.
"Şaka birtanem, seni çok seviyorum."
"Ama affetmedim."
"Kimi affetmiyorsun be sen? Senin bacaklarını kırarım. Sıkıyorsa affetme beni."
"Ahah tamam tamam affettim herşeyim."
Dedim ve sonrada Enes alınlarımızı birleştirdi. Nefesi nefesime değiyordu, aramızda 2-3 cm vardı. Daha önce Enes'le hiç öpüşmemiştim. O yüzden şuan kalbim hızlı hızlı atıyordu. Enes farketmiş olmalı ki gülümsedi.
"Seni çok seviyorum."
Dedi ve dudağımı öptü. Bende kısa bir şaşkınlıktan sonra ona karşılık verdim. Ben karşılık verince hafif ağzını kenarı yukarı kaydı. Öpmeye devam etti. Bir anda nefessiz kaldım ve dudaklarımı ayırdım.
"Gizem, iyi misin? Be-ben özür dilerim..."
"Önemli değil, bir şeyim yok. Merak etme."
"Ya gerçekten özür dilerim, seni öpmemem gerekirdi biliyorum ama dayana..."
"Enes! Tamam dedim. Önemli değil."
"Emin misin?"
"Eminim."
"Seni çok seviyorum."
"Bende seni."
Sonra alnımı öptü. Kolunu omzuma attı ve beni kendine doğru çekti. İlk defa ona bu kadar yakınlaşmıştım. O kadar çok seviyordum ki onu...
"Gi-gizem?"
"Efendim canım?"
"Ya benim gitmem lazım."
"Niye ki? İşim yok diyen sendin. Bir şey mi oldu?"
"Mesaj geldi, işe gitmem lazım. Acilmiş."
"Tamam o zaman. Başka zaman buluşuruz yine. Seni çok seviyorum."
"Bende seni seviyorum canım."
Diyerek alnımdan yine öptü. Sonrada dudağıma bir öpücük bıraktı. Ardından gülümseyerek "seni seviyorum eşşek." dedi. Bende "seni seviyorum salak." diyerek karşılık verdim. Sonrada gitti. Bende hemen Burcu'yu aradım. Kendileri en yakın arkadaşım olur.
"Alo Burcu?"
"Bir şey mi oldu canım? Buluştunuz mu Enes'le?"
"Öpüştük..."
....
Arkadaşlar bu benim ilk hikayem :)) Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Vote gelirse yada okuyucu artarsa yeni bölüm eklerim. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ve Bir Gün Biter
RomanceArtık istediğini diyebilirsin arkamdan. Aptaldı de; sonsuz olabileceğimize inandırabileceğim kadar aptaldı de. Yalancıydı de; bensiz yaşayamayacağını söylerdi, hala yaşıyor de. Karanlık bir odada, inadına, hala yaşıyor de. ¤ Her aşk ne kadar büyük...