Mi-e frica de ce se va intampla

7 2 0
                                    

Exista oameni care iti sunt mereu aproape ,dar cand dispar  e foarte greu fara ei .E trist ca nu accepta ce simt  , nu isi  vor sentimentele , nu recumosc .Le este frica dar au si orgoliu .E dificil .Pe mine cred ca m-ar durea mai tare daca mi-as respinge sentimentele .............
-Sol , trezeste-te , intarzii la ore !
-.........zzzzzzzzzzz....mmmmmm
-Sol , nu ma auzi , ai un talent innascut de a intarzia tot timpul , nu degeaba esti fiica mea ...!
-Bine.......hhhhhhh..... , cat e ceasul ?
-11:20
-Mama , la si jumate' trebuie sa ma intalnesc cu Ema , am uitat ...! Cum am putut ..
-Eu stiu cum ai putut ...
-??cum
-esti Sol , de asta , esti mereu cu capul in nori ..
-Mama ! Eu vad ca inca am picioarele pe pamant
-Picioarele  poate , dar capul ,........ nu prea cred....
-Bine ..bine , ce ai sa imi dai la pachet ?
-Surpriza , deschide-l la scoala !
-Pa , te  iubesc mult , te pup !
-Pa scumpo!
Cam asa decurge o dimineata normala in familia Callas . Aa...., daca nu v-ati dat seama eu sunt  Sol , greu de crezut ...dar sunt eu , Sol Callas . Am chiar si o definitie , asa cum zicea si mama  nu ajung  niciodata la timp , mereu se intampla ceva . Ori ajung prea devreme , ori prea trziu ,Dar totusi , uneori mai exista o farama din mine  care crede ca  la un moment dat voi deveni si eu o fata organizata ..... CANDVA !
La scoala mai exista si alte lucruri  la care sunt aproape mereu cu capul in nori .Din pacate anul acesta este decisiv pentru multi dintre noi  . Am 14 ani. Va fi un an greu , sunt sigura de asta .Nu voi mai avea atat de mult timp sa scriu  am  explicat mai sus de ce.
***
Cand eram mica imi doream sa ajung  invatatoare ...imi luam toate jucariile pe care le aveam , le asezam pe pat  le dadeam la fiecare  cate un caiet sau o revista si le inventam nume sau le spuneam cum voiam .Cel mai distractiv era atunci cand  la dadeam teste si trebuia la fiecare sa invoc o anumita greseala . Atunci imi placea sa am multe foi  , hartii, sa dau pagina cu pagina si sa simt cat de fine erau .......sunetul acela al unei pagini intoarse .Mereu imi imaginam ca daca voi fi invatatoare  ,in serile friguroase si ploioase voi sta in casa la caldura si voi scrie pe testele copiilor ....Mie imi e dor de copilarie , oare ei ii este dor de mine ...😢
Acum  am crescut ,.. vreau altceva , as vrea sa fiu scriitoare  ,...imi place mult   literatura..,  sunt una dintre cele mai bune eleve ale doamnei   ...  Matematica nu se  leaga de mine .. pur si simplu nu o suport , dar invat de nevoie  . Voi da la un liceu cu o alta specialitate  cu un  profil diferit ,  dupa care voi avea un serviciu sigur , asa cum spune tata, nu imi displace ideea  e chiar una  foarte buna ...M-am obisnuit cu ideea de Liceu Militar ,sa stiti ca nu e  un liceu de groaza,dur care nu te lasa sa faci nimic . E un liceu mult mai avansat decat cele obisnuite  ,are ca baza   stilul de invatamant ca cel din afara  . Ca de exemplu  Anglia , unde fiecare  elev are dulapul lui unde isi depoziteaza orice .,exista cabine de scimb , totul e curat , ingrijit ....ai o  gramada  de activitati extrascolare  baluri petreceri in scoli , pe care le organizeaza doar elevii . E un program care nu te streseaza  , nu trebuie sa inveti lucruri care nu te ajuta cu nimic in lume , dar in Romania se preda foarte multa  materie pe care o folosesti doar ca sa ai o nota buna sau sa iei un examen  , dar peste 20 de ani daca te inteaba cineva din acel domeniu ..., esti paralel .La noi nu se pun bazele pe cultura gemerala   pe prezent , ar trebui sa vorbim mai mult liber  : sa ne spunem parerile ,sa le facem publice ., sa ne faca placere sa venimla scoala ... cine stie cand se va aplica si in Romania acest stil de invatamant .Adultii nu mai au  ce activitati sa gaseasca pentru a le capta atentia copiilor . In prea putine scoli din Romania se pune accentul pe engleza  din clasele mici .....Daca  ni s-ar preda de mici engleza ca pe o joaca,  in clasa a 5 a am avea destule informatii pentru a vorbi deja cursiv .
     ***
-Buna !.....gggghhhghhhh.. iarta-ma ca te-am facut sa astepti..
-Hey , nu-i nimic
Am ajuns sa intarzii de fiecare data cand ma intalnesc  cu cea mai  buna prietena !Felicitari Sol !Nou   record ....
-Mergem ?
-Sigur ..
O zi normala de vineri  in care  am ore  de la 13" , dar  am iesit mai devreme in oras   cu Ema , cea mai buna prietena a mea ...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 20, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viata In Fata Si In Spatele " Cortinei "Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum