MERABA ARKADAŞLAR; ÜZÜCÜ BİR UYARIDAN SONRA YENİ BÖLÜMLE SİZLERLEYİM. UMARIM BEĞENİRSİNİZ....
''Ama o artık'' derken sözünü kestim.
'' Ne o artık'' dedim bağıran bir sesle. Tam o sırada Kayra geldi ve bizim konu kapandı. Kayra;
''Eee ne zamana kadar burdasın?'' dedi
''15 gün daha burdayım, siz?''
'' Ben 10 gün sonra gidiyorum. Musa 5 gün sonra'' dedi ve Musa ordan atladı.
'' Aiesec var malesef. Beni çok arıyacaksınız..'' dedi
'' Aaa musa tatil boyu yanımda olmalıydın ama, sen gidince ben napıcam??'' dedim. Kayra hemen lafa girdi.
''Ben varım ya işte. Ayıp ediyosun ama'' dedi ve gülümsememk için kendimi zor tuttum.
''Haa evet ama musa başka ya'' diyerek hiç takmıyomuş gibi bi bakış attım. Bozuldu biraz sonra konuyu değiştirmeye çalıştı.
''Yarın bizimle takılır mısın? Yanii takılcağın veya söz verdiğin başka biri yoksa?''
''Annemler yanımıza hiç gelmiyosun diye trip atana kadar takılabilirim'' dedim ve gülüştük.
Kısa bir süre sonra havuza girdik. Kaydıraklardan kaydık. Tam musayla ikimiz kalmıştık.
'' Bana hemen o cümlenin devamı getir'' dedim ve kolunu cimcirdim. o sırada yine Kayra dengesizi en saçma sapan zamanda yanımızda bitti. Sudan çıktığımızda annemle karşı karşıya geldik. Klasik annem bakışı ' Aferin böyle devam' gibisinden yine göz kırptı bana; ''odaya gidiyoruz gelirsin'' dedi el salladı gitti.
Artık saat geç olmuştu. Havuza girmektende yorulmuştuk artık. Birer bira daha içip sohbetimizi sonlandırdık. Beni odaya kadar bırakmakta ısrar ettiler bende tamam dedim. Benim için hava hoştu. Ayrılmadan önce sabah 9 da kahvaltıda buluşmaya karar verdik. Ben kapıya gelene kadar arkamdan baktılar. Özellikle Musa; hep bir abii duygusu vardı bana karşı içinde.
Odaya girdiğimde annemler 5. uykularındaydı. Bende hemen pijimalarımı giyip yatağıma girdim. Olanları düşündüm. Hayret edilecek derecede mükkemmeldi. Kayra resmen dibimde benimle muhabbet ediyodu. Bu kadar uzun süre sonra bile. Ama ben onu her seferinde ya göt ediyo ya tersliyo ya da onu ezicek şeyler söylüyodum. Doğru muydu yaptıklarım? kimin eline geçerdi bu fırsat? niye değerlendiremiyordum? Acaba artık benim için bişey ifade etmiyor muydu? Yoksa elde edince tüm büyüsü gitmiş miydi?... düşünceler içinde uykuya daldım.
Alarm sesine ilk defa bu kadar çabuk kalkmıştım. Hemen güzelce hazırlanıp plaj çantamı koluma taktıktan sonra annemleri hiç uyandırmadan çıktım odadan. Kahvaltı için restoranta indiğimde Kayra güzel bir masa seçmiş bizim gelmemizi bekliyordu.
Yanına gittim ve sevimli bir sesle;
'' Günaydııııııııın'' dedim uzata uzata. Gülümsedi ve;
''Günaydın'' dedi uzatmadan öküz.
'' Ben gidip alıyım kahvaltımı sonra da sen gidersin'' dedim
'' Hayır bende gidip alıcam'' dedi
'' Ben çantamı bırakamam tamam sen gidip al. Beklerim ben''
''Tamam gittim ben'' dedi ve arkasını döndü.baya sövdüm arkasından. Hiç centilmen olmamıştı zaten. Olmak içinde bi çaba sarfetmiyordu açıkçası. Biraz zaman sonra ikisi birden kahvaltılarını almış masaya geldiler. Musa;
''Günaydın Defnecikk'' dedi her zmaanki içtenliğiyle.
''Günaydınlarrr '' dedim '' Artık bende kahvaltı alıp geliyim
Hemen tabağıma bi kaç şey alıp masaya gittim. İkiside karşılıklı oturmuşlardı. Ben tabiki Musanın yanına oturdum. Daha ilk günden Kayra beyin götünü kaldırmaya niyetim yoktu.
kahvaltılarımızı bitirip, hemen denize gitmeye karar kıldık. Denize giden düz yolu seçmektense; havuzun ordaki merdivenlerden inip öyle denize gitmeyi seçtik.
Tam merdivenin son basamağını iniyordum ki ıslak olduğunu gördüm. Ayağımı basmıyım diye kaldırım ve ileri atıyım derken ayağımın üstüne doğru kendimi yerde buldum.
Kayrayla Musa bana bakıp bakıp gülüyolardı. Ama ben bildiğin acı çekiyordum;
''Gerizekalılar gülmeyin. Canım acıyo'' dedim ve sarsılıp kendilerine geldiler.
Ben ayağımı oynatmaya çalışırken bir anda uçmaya başladım. Kayranın kaslı kolları arasındaydım. Beni kaldırdığına çok şaşırmıştım. indir beni falan dedim ama nafile cidden canım acıyordu sanırım çatlamıştı.
'' Kazazede yolumuz az kaldı. Revire gidiyoruz' dedi. Ağlamaya başladım ama musayı görünce bir kahklaha attım ağlamakla karışıklı. Benim çantamı takmış koluna kız gibi kıvırtarak yürüyordu. Benim taklidimi yapar gibi yürüdü biraz sonra güldüğümü görünce bıraktı kendi haline döndü.
'' Geldik kazazede hadi bakalımm'' dedi sedyeye yatırdı benii. Doktor geldi. Ayağımı oraya buraya çevirirken çok canım acıyordu. Çığlık atıyordum. Başucumda kayranın olduğunu gördüm. Baktım acı çekerken elini tutmuşum. Bıraktım direk. Sonra baktı bana gözgöze geldik ve konuşmaya başladı;
'' İyi uçtun kabul et''
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR YENİ BÖLÜM KISA ZAMANDA GELECEK. OKUYUCULARIMA ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. VOTELAARINIZI VE YORUMLARINIZI ESİRGEMEYİN.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 YIL SONRA
RomanceSizi hiç ummadığınız anda bırakmış ve 4 yıl boyunca konuşmamız birisiyle karşılaşmak ve yüzüne herşeyi söyleyip onunla vakit geçirmek istemez miydiniz? Defne'de hep istedi ve sonunda hayalleri gerçek oldu...