Είχε πάει δέκα το βράδυ. Φόρεσα μαύρα ρούχα για να μην αναγνωριζομουν εύκολα στα σκοτάδια. Ήξερα πού ήταν. Στο κλαμπ που είναι όλες οι ψεύτικες. Αυτές με έναν τόνο μεικ απ και γενικά κακές. Ήμουν απέξω και περίμενα. Πέρασαν τέσσερις ώρες. Δύο η ώρα και δεν έκλεισα μάτι. Τον ειδα να βγαίνει με κάποιους άλλους. Όχι οι φίλοι του. Κάποιοι άγνωστοι. Τους ακολούθησα στα κρυφά. Πήγαν στο πάρκο. Ήταν θεοσκότεινα. Τους είδα να του δίνουν κάτι. Κι αυτός να τους δίνει λεφτά. Και άρχιζε να καπνίζει. Τι; Μαριχουάνα. Το είδα και έκλαιγα. Μετά άρχισε να γίνεται κάπως περίεργος.. Ωχ θεέ μου.. Με ποιον έχω να μπλέξω σπίτι; Έτρεχα. Δεν μπορούσα να βλέπω άλλο. Ο Zayn με κατάλαβε όπως και η παρέα. Ναι οι ναρκομανείς. Ο Zayn έτρεχε να με πιάσει. Έτρεχα σφεντόνα. Αλλά με έπιασε. Με κράτησε απ' τα χέρια και με κοίταξε μες στα μάτια. Ήταν φτιαγμένος. Ό,τι και να έλεγε δεν θα τον πίστευα. Με φίλησε και εγώ το απέφυγα. Όχι ξανά φιλί του!
Ζ: Jasmy περίμενε να σου εξηγήσω!
J: Τι να μου εξηγήσεις ρε;! Τι!; Που καπνιζες χόρτο; Με τρεις άγνωστους; Τι λες τώρα;
Ζ: Όχι! Δεν ειναι αυτό. Μου έδωσαν να δοκιμάσω μια καινουργια μάρκα τσιγαρου!
J: Τσιγαροχουανα! Σε πίστεψα!
Ζ: Ποιο είναι το πρόβλημα σου!!
J: Με τα χίλια ζόρια σε ανέχομαι πού καπνίζεις πολύ! Αλλά όχι και μαύρο!
Ζ: Δεν καπνιζω μαύρο! Ρε μωρό μου δεν θέλω να σου κάνω κακό!
J: Μου έχεις κάνει ήδη! Δεν θέλω άλλο!
Ζ: Έλα μαζι μου τώρα!
Με άρπαξε απ' το χέρι μου και με ανέβασε στην μηχανη του και έτρεχε γρήγορα. Τον κρατούσα σφιχτά επειδή φοβόμουν. Άρχισε να μειωνει ταχύτητα. Φτάσαμε σε ένα silent-bar με σιγανή μουσική και μικρά τραπεζάκια και για καθίσματα, μαξιλάρια. Μου έκανε εντύπωση. Γιατί με έφερε σε ένα τέτοιο μέρος; Ρομαντικό; Ο Ζέιν είναι απότομος.
Ζ: Φτάσαμε.
J: Πού; Εδώ;
Ζ: Ναι.. Υπαρχει κάτι που πρέπει να σου πω. Έχει σχέση με εμάς.
J: Ελπίζω να μην είναι κακό..
Ζ: Όχι... Περνά μέσα.
Καθίσαμε στο πιο απομονωμένο μέρος του μπαρ. Ο Ζέιν με είδε να κρυώνω.
Ζ: Κρυωνεις;
J: Ν-ναι.. Δεν θα με βοηθήσεις έτσι;
Ζ: Φυσικά και θα σου δώσω το παλτό μου. (το πέρασε γύρω απ'τους ώμους μου και με αγκάλιασε)
Υπάλληλος: Γεια σας τι θα πάρετε;
Ζ: Δύο ποτηράκια βότκα.
Υπ: Αμέσως.
J: Τι θες να μου πεις;
Ζ: Την αλήθεια και μόνο την αλήθεια θα σου πω. Και μην ταραχτεις. Λοιπόν, όταν μας παντρεψαν σε αγάπησα απ'την αρχή. Ο πατέρας μου μαλωνε συνέχεια με την μάνα μου και έτυχε ένα βράδυ να την χτυπησει. Ετσι, ο πατέρας μου, μου είπε παραμονή γάμου "την γυναίκα να την χτυπάς για να γίνει γυναίκα". Και κακώς την ακολούθησα την συμβουλή του. Ο πατέρας μου έπινε και κάπνιζε και έμαθα κι εγώ δυστυχώς να κάνω τα ίδια. Όσον αφορά το θέμα με αυτό που μου είπες, με την μαριχουάνα, όντως. Καπνισα. Και τους έδωσα κάποια χρήματα για να μην σε σκοτώσουν. Με είχαν απειλήσει. "Άμα δεν μας δώσεις χίλιες αγγλικές λίρες ξέχνα την γυναίκα σου. Δώσε μας τα λεφτά, καπνισε το χόρτο και θα σας αφήσουμε ήσυχους". Δεν είχα επιλογή. Τα έδωσα και κάπνισα. Και πάλι.. Συγγνώμη για ότι σου έκανα και που σε πιεζα, σε χτυπούσα και σε έβριζα. Μετανιώνω για όλα και πάλι. Δεν δικαιούμαι να ακούσω από το στόμα σου την φράση "σε συγχωρώ". Καλά είπες πως θες διαζύγιο. Όντως. Δεν με αντέχεις. Άλλα για σένα θα έχω αλλάξει! Επειδή σε αγαπάω! Αξίζεις κάτι περισσότερο από αγαπη. Σου υπόσχομαι να κάνεις ότι θες στο υπόλοιπο της ζωής σου. Ίσως να έπαιρνες διαζύγιο. Να είσαι ανεξάρτητη. Σε λατρεύω ψυχή μου. (με φίλησε ενώ μου πίεζε το κεφάλι να ερθει πιο κοντά το φιλί μας)
J: Zayn... Δεν περίμενα ότι θα μου τα έλεγες ποτέ αυτά... Πρώτη φορά μου μιλάς έτσι.. Συγκινήθηκα και ελπίζω να τα εννοείς. Κάθε βράδυ ότι έγραφα στο ημερολόγιο μου ήλπιζα ότι θα γινόταν αλήθεια. Να... Μου εξηγησες τι έγινε.. Σε αγαπάω Zayn. Δε θέλω να χωρίσουμε. Τόσο καιρό που με μεταχειριζοσουν έτσι νόμιζα ότι με μισούσες. Άλλα εννοείς αυτά που μου λες; Ε;
Ζ: Ναι ρε ψυχή μου εννοείται και τα εννοώ! Σε θέλω πολύ. Και σου υπόσχομαι πως δεν θα σε πιέζω για το... ξέρεις... Οπότε θες εσύ. Και όπως το θες και οπότε νιώσεις έτοιμη. Εγώ θα περιμένω όσο χρειαστεί εντάξει μωρό μου;
J: Εισαι πολύ τρυφερός Zayn μαζί μου. Έτσι, ακριβώς έτσι ονειρευόμουν τον πρίγκιπα.. Ήρθε...
Ζ: Χαχα.. Το ξέρω καρδιά μου..
J: Υπάρχει κατι που θέλω να μου πεις.
Ζ: Πες μου..
J: Δεν θέλω να μπλέξεις με την αστυνομία σε παρακαλώ...
Ζ: Όχι δεν θα μπλέξω.. Στο υπόσχομαι. Δεν θα σε αφήσω ποτέ καρδιά μου.. Ποτέ.
Καλά μην πέρνεις κ όρκο Zayn.Comment & Vote ξέρετε!
KAMU SEDANG MEMBACA
Another World | Z.M GR
Fiksi PenggemarΜια κακοποιητική σχέση οδηγείται σ' έναν μερικώς κατεστραμένο γάμο ο οποίος κρέμεται από μια κλωστή. Ο Ζέιν καλείται να σώσει τον γάμο του μα ένα ξαφνικό γεγονός και μια καταγγελία τον απομακρύνει από αυτόν. | zayn malik fanfic | arranged marriage t...