Šesti Dio

1.3K 97 4
                                    

Majka je ćutala nije mogla da prizna da nije vjerovala Miri niti jednu izgovorenu rječ . Nije pitala jer jedan pogled na Miru joj je bio dovoljan da shvati da u njenom stomaku raste novi život , koji je svojim postankom promjenio život svih . Mira je na sve načine pokušavala da objasni da ni glas Ayhana ne poznaje kako treba , i da ga je mogla na prste jedne ruke nabrojati koliko puta ga je vidjela za sve ovo vremena . Odustala je da se pravda kad je shvatila da je majka nije više ni slušala , nezainteresovano je vrtila kraj marame koji je natopila svojim i Mirinim suzama .Za nju nije bilo razumljivo da se može ostati trudno osim kontakta sa muškom osobom, ali nije joj to bio jedini problem , imala je težak zadatak a to je da ubjedi Mustafu da odustane od ponude da Miru uda za starog Ramiza , udovac koji je odmah došao i ponudio da se oženi Mirom , nakon što su priče krenule da kruže da je Mira pokušala da zavede muža od Sajmine kćerke dok su bili na putu za Istambul i da je ona bila primorana da je teškog srca smjesti kod Yilmezovih kao ispomoć u kući jer je znala njihovu situaciju i ovako je htjela da im pomogne , i kako se sad kaje jer je uništila tudji brak svjesna da Mira nije zaslužila da im pomogne .

Emir i Ayhan su doputovali malo prije nego su trebali da idu na svadbu zbog koje su i doputovali. Imali su vremena da se istuširaju i presvuku, Ayhan je uzeo malo više vremena i nije čuo novosti , Emir je saznajem da je Mira djevojčica koju je Ayhan branio i štitio tokom posjeta prije dugo godina krenuo da se toliko glasno smije da nije mogao da se prestane da smije i ispriča Ayhanu ni u putu do kuće mladenaca .
Majka mu se tajno sastala sa Mirinom majkom odmah nakon posjete dućanima , saznala je sve o pričama koje su već kružile i o ponudi Ramiza , veliku sumu novca je spustila ispred Mirine majke , tražila je da ubjedi oca da odustane od ponude . Nije imala vremena da joj objašnjava sve detalje, stiskanjem ruke i pogledom joj je dala obećanje da će sve doći na svoje i da zbog Mire neće morati suštati glavu i osjećati sram pred ljudima ovog kraja koji su imali i veću sramotu koju su spretno krili.
Ugledala je iscrpljenu Miru kako se vraća iz kupovine i bilo joj je jasno da je trudna , poziv doktora je potvrdio isto ...

Čaj koji joj je majka pripremila je pomogao da odspava i da izgleda svježe na svadbi, iznenadila se da je mogla malo da uživa u igri i plesu bez da je osjećala muku i umor kao u posljednjih nekoliko dana. Opustila je se jer se bila i zaželjela ovog života bez mnogo stresa i razmišljanja , shvatila je da nije ljepota samo u novcu, raskošnim kućama i vrtovima punim cvjeća , osjetila je da zidovi vila u sebi kriju mnogo bola, laži i svega onog što tjera sreću . Sinan joj nakon plesa tiho šapnu da ga ne zanimaju glasine koje kruže jer zna da nisu istina i da želi s njom da razgovara . Potajno je gledala i čuvala osjećaje prema njemu prije nego je ugledala Ayhana, tad je shvatila da njeni osjećaji prema Sinanu nisu ono što je mislila da su . Osmjehnula se i zhvalila što joj je pravio društvo i na što lakši način izmrdala sastanak na samo, osjeti nalet mučnine i kad pogledom nadje majku dade joj znak da moraju da idu. Majka ju je molila da izdrži do kuće da je neko od prolaznika ne bi vidio kako povraća . Disala je duboko , usporila je korake i prije nego je stigla da se sakrije iza ruševine stare škole pala je na koljena dok joj je majka skupljala kosu koja je padala na lice kad joj je marama skliznula . Obasjaše ih svjetla auta koje uspori , majka joj je posipala vodu da se umije i nije vidjela Ayhana kako bolno gleda Miru nemoćan da učini ništa i da joj pomogne . Mira je mokrim rukama hladila vrat spuštajući pogled , u mislima ga je proklinjala , nije znala da je i on kao i ona u ovoj priči najmanje kriv a da je krivio najviše sebe.Nije znala da je upravo ovog trena saznao da nosi njegovo djete , da je oplodnja uspjela da mu je tek sad majka tiho rekla , i da mu se srce kida što sama mora da prolazi sav ovaj pakao i poniženje dok je on nemoćan da uradi bilo šta.

Emir je imao namjeru da mu ispriča sve što je saznao o Miri na svadbi od ljubomornih djevojaka koje su bile spremne da istog trena podju s njim za Istambul. Nisu imale ni pola ljepote Mirine a svojim izjavama su dizale sebe kao da su u najmanju ruku bile misice. Stanje u kojem je bio Ayhan mu nije dozvolio da ispriča sve , zabrinut i zbunjen je samo ustao i ostavio ga samog. Lagano je zatvarao vrata za sobom dok mu se srce kidalo gledajući ga kako nagnut ledjima na zid opuštenih ruku na koljenima udara glavom od zid.

Mira je gledala nebo puno zvjezda , nije osjećala umor a sve i da jest nije mogla da zaspe jer nije znala šta dalje. Nije se bojala braka sa Ramizom jer je znala da mu treba žena da se brine o djeci , on i onako nije izlazio iz kafane i sve što je imao stekao je kockanjem. Držala je ruku na stomaku i pitala samu sebe puno pitanja bez odgovora , razmišljanje joj prekinu ulazak majke u sobu. Dala joj je zatvorenu kovertu koju je bez mnogo razmišljanja pokidala i krenula da čita pismo ispisano rukopisom Ayhanove majke .

Više od ljubavi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin