ANGAN-ANGAN YG TIDAK KESAMPAIAN :-|

10 0 0
                                    

      Bermula larh hari pertama persekolahan Naurah sebagai pelajar SMK Kota Indah. Disebabkan dia seorang yg kecoh dan suaranya yg kuat sehingga kedengaran di kelas sebelah , menyebabkan ramai yg sudah memasang niat mahu membencinya. Naurah hanya berkawan dengan seorang kawan sekolah lamanya , Sk Bukit Kenanga , iaitu Laila Latif atau nama glamour nya , Latif .

  Pada hari tersebut , Naurah cuba berkenalan dengan yg lain namun diendahkan pula. Kesian giler hidup. Dia juga berusaha untuk mengenali jejaka yg bakal bersama-sama dia untuk pergi ke setiap pertemuan koko .

   Naurah terbayang yg dirinya sedang berjalan bersama seorang lelaki yg tidak terlalu tinggi ketinggiannya , dan mempunyai wajah yg hensem lagikan bergaya gitu . Hahahahaha . Kuat giler imagine budak nih . Bila jalan dengan orang yg hensem nih , of course larh ramai yg cakap mereka berdua ialah pasangan bercinta kan? Hahaha . Itu larh yg Naurah bayangkan . Tambahan lagi , dia slalu memikirkan bahawa dirinya akan selalu bersama jejaka tersebut sepanjang pertemuan tersebut berlangsung . Huish , angan-angan ntah pape jerh . Sudah tentu larh perkara tersebut tidak akan berlaku kerana lelaki dan perempuan akan diasingkan . Naurah terkesima apabila memikirkan nya semula .

Esok akan bermula minggu orientasi , disebabkan itu rancangan Naurah untuk mencari lelaki yg bernama Izzani ( baru nak beritahu nama . Ngek) itu terpaksa ditangguh seketika .

imagine seorang lonely Where stories live. Discover now