Iš pirmos mašinos išlipo kūtvėla, Harry. O iš antros mašinos Liam, Louis su Bebe. Louis su Bebe apsikabino ir taip mielai atrodė. Man pasidarė įdomu, o kur Zayn?
Įdomu kodėl nėra Zayn, o gal dar atvyks?
Kai jie visi įėjo pro duris su manim labai šiltai pasisveikino. Atrodo lyg būčiau jiems sava, lyg iš jų grupės.Tai mane kiek nustebino.
- Jūs jau visi atvažiavote? - aš neįstengusi paklausiau.
- Visi - man atsakė, račiau jei neklystu tikrai trūksta Zayn
- O tai neturėtų būti ir Zayn? - mano smalsumas vėl nugalėjo, nes man manau kažkiek tai rūpėjo.
- Vakar kai kažkas jį supykdė - aš - jis nusitempė kažkokia paleistuvę į miegamą ir po to su ja išvažiavo, prieš tai pasakęs, kad jo niekas netrugdytų rytoj. - ta mintis apie paleistuvę man trenkė lyg koks kūjis, nes aš jam jaučiu šiokia, tokia simpatiją.
- Aišku - tik tiek sugebėjau aš ištarti.
Niall žinojo kodėl aš taip paklausiau, tad jis viską žinodamas tik nulydėjo mane užjaučiančiu veidu į kitą kambarį.
Aš nuėjau į tą miegamą, kur praleidau naktį, susiradau savo rankinę ir išsitraukiau telefoną.
Galvojau skambinti Zayn, ar ne.
Kai jau buvau padėjusi telefoną atgal į rankinę ir norėjau išeiti apsisukau ir visgi vėl išsitraukus telefoną iš rankinės surinkau jo numerį ir jam paskambinau. Kurį laiką girdėjau tiktai pypsėjimą kito ragelio gale, jau galvojau, kad niekas neatsilieps.
Tačiau atsiliepė.
Man nespėjus kažko pasakyti išgirdau moterišką balsą.
- Kas čia? - tas moteriškas balsas manęs paklausė. Negi čia ta paleistuvė, ar ji nakvojo pas Zayn? Jie tikrai negulėjo tiesiog sau nekaltai.
- Čia aš galėčiau paklausti kas tu per viena? Kodėl tu turi Zayn telefoną? - mane vien žinojimas, kad ji su juo nervuoja
- Aš... - tada nutilo ji ir išgirdau balsus šone. - ką tu čia darai vis dar? Ar nesakiau neždintis? Ir dar su mano telefonu, DINK. - tai buvo Zayn balsas, jis buvo toks piktas, tad aš nusprendžiau atmesti. - Gigi? - tik tiek ir spėjau išgirsti.
Ji tikrai praleido naktį pas jį.
Tai mane kiek skaudino.
Netgi gal labai skaudino.
Aš dabar norėjau visa gerkle išsirėkti, tačiau netoli buvo žmonių ir aš pati stebėjausi kaip galiu susižavėti žmogumi kurio visiškai dar nepažystu. Jis man svetimas realybėje, tačiau jausmas lyg pažinočiau jau ilgą laiko tarpą.
Keista kaip galima susižavėti žmogumi taip greitai.
Tačiau ne tai, kad vienu vaikinu, bet dviem.
Niall ir Zayn.
Jie abu man labai patinka.
Niall - mielas, blondinas, melynaakis, draugiškas.
Zayn - tariamai neklaužada, laisvabūdis, šaltas.
Abu lyg dangus ir žemė, tačiau man patinka jie abu.
Po kelių minučių paprasto sėdėjimo ir žiūrėjimo į lubas pas mane atėjo Bebe.
- Kas yra brangioji? - ji labai draugiškai manęs paklausė.
- Nieko - mano melas.
- Tu atrodai sutrikusi, ar tau tikrai viskas gerai? Gali man išsipasakoti.
- Bebe, man tikrai viskas gerai - melas. Ir netikra šypsena papuošė mano veidą. Prie netikrų šypsenų aš įpratau.
- Leidžiamės į apačią? Visi jau tavęs pasigedo, taip pat ir aš, tad atėjau pažiūrėti ar tau viskas gerai.
- Gerai, galime leistis į apačią, tačiau man jau reikėtų grįšti namo, paprašysiu Niall gal parveš.
- Gerai kaip tau reikia, taip daryk. - ji atrodė tikrai maloni.
Mes kartu nusileidome į apačią kur yra visi.
- Niall? Gali mane parvešti namo?
- Gerai, žinoma, be problemų.
- Ačiū.
Niall iškarto susirinko savo daiktus ir įsitikinęs, kad draugams nieko netrūksta išėjo su manimi iš jo namų.
ESTÁS LEYENDO
Is It Done, Lietuviskai (Z.M G.H)
RomanceGigi- eilinė mergina Zayn- eilinis vaikinas kuriam nusispjauti į teisykles Jie - skirtingi zmones, kurie atsitiktinai susitiks ir po truputį pamils viena kitą Gigi persikraustys į Londona, ir sutiks jį Zayn Malik, kuriam nusispjauti į viską, išpradž...