Az előző fejezetből:
Katica elkezdett Halálfejről magyarázni de ezt nem tehette sokáig mert hirtelen megjelent néhány.... Nem is tudom kik.Marinette szemszöge.
Alig keztem el beszélni és már is meg jelent 5 ember. Én egyből támadó állásba áltam a többiek meg követték a példámat. Akik ide jöttek nem úgy tüntek mintha nagyon támadni akarnának így csak ki vallatam öket.
-Kik vagytok és mit kerestek itt?-förmettem rájuk. Látszott hogy azt sem tudják hol vannak ezért oda mentem ahoz akinél leginkább látszott hogy nem fél, egy fiút sikerült magamnak ki pécézni, nagydarab volt és kék bak kecskére hasonlító jelmeze volt.
-Ha már a többi dísz madár nem hajlandó válaszolni akkor beszélj te! Ki vagy, és mért vagy itt?-vettem fel szigorú tekintetet.
-Én... Hát.... Izé.....
-Kinyögöd végre vagy itt állhatunk egész nap!-morogtam.
-Hát az én nevem....-itt le pillantott a ruhájára.- Ox. Igen, az én nevem Ox!
-Jól van.-léptem tőlük hátrébb.-Most hogy Ox be mutatkozott, fel tenném azt a kérdést hogy, ti akumatizátak vagytok?-vallattam tovább öket, mire az öt fős csapatból ki lépett egy furfangos, egy sárkány fiú.
-És honnan tudjuk hogy nem TI vagytok az akumatizátak?-erre én morcos öreg néni fejet vágtam és elkezdtem magamra mutodatni.
Majd egy kutya lány lépett elő és azt mondta.
-Jó, de mind tudjuk mi volt az Ál Macska esetnél, az is lehet hogy titeket szállt meg egy akuma!
Én a homlokomra csaptam, de igazuk volt, nekik sem volt okuk megbízni bennünk, ahogy nekünk sem. Viszont tudtam egy személyt aki ezt biztosra tudta. A csapatomhoz fordúltam és meg kértem hogy kövessenek, majd vissza fordultam a többiekhez.
-Maradjatok itt! Nekünk el kell intéznünk valamit, de jövünk vissza.-tudtam hogy kockázatos egyedül hagynom őket viszont nem tehettem mást.
Elindultunk Fu mesterhez, és mikor oda értünk vissza változtunk majd be léptünk.
-Mester! Tudom hogy nem lenne szabad itt lenünk, de...-itt félbe szakított.
-Üdvözöllek titeket! Gondolom hogy az új partnereitek miatt aggódtok, de nem kell félni.
-Akkor őket ön választotta ki?
-Igen Marinette. Egyedül a méh talizmánnak nem sikerült gazdát találnom.-vette ki a zsebéból a kis méhcskés hajba valót.-Hmmm. Te már hoztál néhány remek döntést a talizmánokkal kapcsolatban. Esetleg a méhnek is tudsz valami jó helyet?-elgondolkoztam.
-..... Azt hiszem tudok egy megfelelő helyet neki!-jelentettem ki büszkén, majd elvettem a talizmánt.
Elimdultunk és a Le Grand Paris hotel felé.Adrien szemszöge.
Marinette elvette a talizmánt, és hogy őszintén meg mondjam, nem gondoltam volna hogy ő tud jó helyet ennek a talizmának is. De tudott, és nem is tudtam el képzelni hogy milyet. A Le Grand Paris hotelbe mentünk, ahol Chloe is lakik. Megáltunk a szemközti háztetőn, ahol végre felvetettem a kérdést amire mindenki gondolt.
-Most őszintén mond meg. Te most Chloe-nak akarod adni a méh talizmánt!? Te MEGŐRÜLTÉL???
-Most mi van? Nem te mondtad hogy Chloe sokat változott?
-De, de nem ennyit!!!
-Akkor is neki fogom adni.
-És mégis miért?-tette fel a kérdést Rena.
-Mert úgy érzem hogy Chloe eléggé megérett a feladatra. Sokat változott, és megérdemel egy második esélyt!-magyarázta Katica. Most egy picit mind elszégyeltük magunkat, hogy ilyen kis hitüek voltunk, de akkor Katica folytatta.-Egyébként is, nálatok sem tévedtek az ösztöneim.-nézett Rena Rouge-ra és Carapace-re.
Megvártuk amíg Chloe elmegy mást csinálni, majd be lopóztunk és az ágyára tettük a kis dobozkát, majd vissza mentünk az otthagyott öt új társunkhoz.Marinette szemszöge.
Mikor vissza értünk már türelmetlenül vártak minket. Volt aki ült és unatkozott, volt aki föl-alá járkált.
-Na itt vagyunk, és van egy jó hírünk. Mégsem vagytok akumatizáltak!-erőltettem kínos mosolyt az arcomra.
-Nem mondod?! Hát nem ezt szajkózzuk nektek már mióta??!??-dühöngött a majom fiú.
-És hogy jöttetek erre rá, zsenikémi?-lökte hátrébb a majom fiút, és gúnyolódott a ló lány.
-Az titkos információ.-lépett előre Rena. Erre a ló lány csak a szemét forgatta.
-Hey! Van egy ötletem, mért nem mutatkozik be mindenki, hogy megismerhessük kicsit egymást.-ajánlgatta a kutya lány.-Én kezdem. A nevem My... Izé.... Spotted Dog (ami amúgy foltos kutya angolul, csak így jobban hangzik XDXD). Most jöhet valaki más.
-Akkor, jövök én.-szólalt meg a sárkány fiú.-Sárkány vagyok (eredeti név, tudom! XDXD). Na, ki van még? Mondjuk te!-mutat a majom fiúra.
-Oké. Én Barna Majom vagyok, de hívjatok csak Majomnak.
-Jó, most enyém a terep.-lépett elő a ló lány.-Engem Windshield Horse-nak hívank (ez meg szélsebes lovat jelent, hogy én milyen csodálatos neveket tudok kitalálni! XD).-itt mindenki megált mintha várnának a következő jelentlezőre. Majd Majom megszólalt.
-És ti? Ox már egyszer beutatkozott, most ti jöttök.
-De hisz már ismertek minket!-háborodtam fel.
-Ketőtöket már igen.-mutogatott felém és Macska felé.-De őket még nem!-mutogatott innmár Carapace-re Rena Rouge-ra.
-De hát mi már a Kati blogban is szerepeltünk.-nézett értetlenül Rena.
-Ja, meg a tévében!-szólalt meg az idáig csöndes Carapace.
-Én valahogy mégsem emlékszem rátok!-mosolygott zavartan Spotted Dog.
Ez a közjáték még így ment egy darabig, aztán már engem idegesített így közbe szóltam.
-NA JÓ! MOST MÁR ELÉG LEGYEN!!!-kiáltottam rájuk, mire mindenki egy kicsit megugrott.-Olyan nehéz lenne be mutatkoznotok ha már nem ismernek titeket?-néztem Rena-ékre.
-Na jó, legyen.-forgatta meg szemeit róka barátnőm.-Rena Rouge vagyok!
-Én meg Carapace.
-Köszönöm!-mondam még mindig ingerülten de már nyugottabban.
Elkezdtük megbeszélni a Halálfejjel kapcsolatos ügyeket, és mikor végeztünk a legújabb társaink egyből haza vették ez irányt. Mi négyen még egy kicsit maradtunk személyesebb dolgokat meg beszélni, viszont a végén mi mardtunk, Alya meg Nino-val hazament.Alya szemszöge.
Mikor befejeztük a baráti csevejt egymás közt Mari-ékkal, láttam hogy Macska és Katica kicsit kettesben szeretne maradni így hát mi Nino-val haza mentünk. Legalábbis Nino igen. Én nem bírtam ki hogy ne halgatózzak így hát meg tedtem.
-Nos Bogárkám most hogy ketteseben vagyunk, kíváncsi vagyok hogy holnap ráérsz e olyan négy körül?-szokásához híven flörtölt Macska.
-Igen, ráérek! Mért kérded?-"Marinette ennyire még te sem vagy együgyű, nem látod hogy randira akar hívni?!" fortyogtam magamba. "Ennek a lánynak még akkor sem tünne fel egy randi felkérés hogy ha a szemébe mondanák!"
-Hát csak arra gondoltam hogy elmehetnénk fagyizni André-hoz.-"ÚRISTEN!!! Mindjárt sikítok! De nem szabad! Ne hogy meg halják. De nem bírom ki!" nagy nehezen végül sikerült be fognom azt a nagy számat, de már tényleg a sikítás szélén áltam.
-Óóó...hát..... Izé....-"Ennyire nehéz a saját pasidnak igent mondani egy randira?! Ha ezt elszúrod nekem kis lány akkor neked annyi!!!"
-De ha nem érsz rá....-szakították félbe Adrien-t.
-Nem de hogy is! Persze, rá érek. Csak nekem még mindig új hogy mi járunk és hát na, érted!-"Ez az!!! Ügyes vagy Marinette, a saját pasidnak igen tudtál mondani!!! XD"
-Persze, téged mindig értelek!-kacarászott a srác. Szerencsémre itt pont ki néztem a rejtke helyem mögül és elcsíptem azt a pillanatot amikor is Macska ad Katica fejére egy puszit, el köszön és távozik.
Mielőtt még Katica is elment volna elő ugrottam széles vigyorral az arcomon, amire Mari kicsit megugrott ijedtében.
-Alya! Meg ijesztettél!.... Jaj ne!-realizálódott benne a dolog.-Ne mondd hogy te megint kémkedtél utánunk!-erre én csak bólogadtam.
-Bocsi Katica! Tudod hogy nem bírtam megálni! És ha már tudod miről van szó akkor........-torpantam meg és vettem egy mély levegőt.-....HOGY LEHETSZ ENNYIRE SZERENCSÉTLEN HOGY AZT SEM VESZED ÉSZRE HOGYHA A SAJÁT PASID HÍV RANDIRA?!???!?!
-Hát izé.... Tu-tudod...
-Mari, te még akkor sem vennéd észre a randi felkérést hogyha valaki a szemedbe mondaná hogy "Hé, Marinette, RANDIZZUNK!!!"-a hatás kedvéért ezt a részt tagolva mondtam.Marinette szemszöge.
-Jól van na! Az a lényeg hogy holnap randim lesz.... DE MÉG IS MIT VEGYEK FEL?!-pánikoltam.
Vége. Folytatás következik.
NightFox: Hi guys! Itt van az új rész! De mielőtt elhagynám a terepet elmondom hogy, mivel nem rég költöztünk és mivel itt van a felvételi a nyakamba ezért lehet hogy kévésbé leszek aktív. És remélem ezt megértitek.
A róka legyen veletek! Na csá! :3
ESTÁS LEYENDO
Csak kinyitottam a szemem...
FanficNem kellet volna megtennem. De szerintem nem is én irányítottam. Valami külső erő suttogta "tedd meg"! Na mindegy, megtedtem, és most itt vagyok. De nem is bánom hogy megtedtem. NightFox:Ezt a könyvet a "pillangó effektus" nevű jelenségre építem. Ak...